جستجو کردن

توزیع عمده دریچه منهول فاضلاب

دریچه هایی که برای فاضلاب در برخی از خیابان ها و جاده ها دیده می شود مدل های مختلفی دارد که هر کدام دارای اندازه های مختلف و اغلب به صورت دایره ای هستند.
برخی از دریچه های منهول نیز در شکل های مستطیل یا مربع تولید شده اند و بر روی آن ها دستگیره و چند سوراخ تعبیه شده تا هوا جریان داشته باشد.
توزیع عمده دریچه منهول فاضلاب باعث شده تا شرکت های آب و فاضلاب بتوانند از دریچه های ضد سرقت و باکیفیت بهره مند شوند.

توزیع عمده دریچه منهول فاضلاب

راهنمای نصب دریچه منهول فاضلاب

راهنمای نصب  دریچه منهول فاضلاب دریچه های منهول به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند به راحتی فیکی و محکم شوند. در چهار گوشه آنها نگهدارنده ای وجود داشته که باعث می شود سیمان به خوبی در آن نفوذ کرده و با استقامت زیادی روی زمین فیکس شود.
 قبل از اختراع و پیشرفت دریچه منهمول های جدید، فلز چدن و بتن از جمله موادی بودند که دریچه های منهول از آنها ساخته می شدند.
 محصولات بتنی که از سیمان  ساخته می شدند بسیار سنگین و حمل و نقل آنها دشوار بود.
 امروزه با  وجود موادی مثل کامپوزیت و پلی اتیلن از وجود روش های منسوخ و قدیمی استفاده ای نمی شود.

مراحل نصب دریچه منهول:

  • زیرسازی: قبل از هر چیز باید محلی که قرار است دریچه در آنجا قرار بگیرد گود برداری شده، خاک موجود کوبیده و توسط بتن محکم شود.
  • کارگذاری دریچه: بعد از مرحله محکم کاری دریچه باید به صورت فیکس روی چاله قرار گیرد و توسط سیمان دورتا دور آن پر شود.
  • تنظیم و تراز: پس از قرار گیری دریچه باید به گونه ای باشد که با زمین هم سطح باشد، بعد از تنظیم آن می توان توسط تراز از صاف بودن دریچه منهول اطمینان پیدا کرد.

دریچه هایی که برای نصب انتخاب می شوند باید با توجه به شرایط آن محیط انتخاب شده و در مکان هایی که انسان ها یا خودروها رفت و آمد می کنند باید از دریچه هایی با مقاومت بالا استفاده کرد تا از خطرات احتمالی کاسته شود.

پخش عمده دریچه منهول فاضلاب

پخش عمده  دریچه منهول فاضلاب پخش دریچه منهول به صورت آنلاین باعث می شود که خریدار بتواند به راحتی از بین محصولات تولیدی انتخاب نماید و در موارد مورد نیاز استفاده نماید.
توزیع دریچه منهول با گستردگی بالایی در سطح اینترنت انجام شده و شما می توانید با مشاهده مشخصات، مزایا و معایب هر کدام از این دریچه ها، مناسب ترین و به صرفه ترین محصول را خریداری نمایید.
پیشنهاد ما به شما خریداران عزیز دریچه هایی از جنس کامپوزیت می باشد که علاوه بر استحکام کافی، در شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین در برابر سرما و گرمای زیاد تحمل بالایی دارند.

تماس با ما