جستجو کردن

تولید کننده لوله نواری آبیاری قطره ای ایرانی

آبیاری قطره ای فایده های زیادی از جمله صرفه جویی در مصرف آب و آب رسانی صحیح به گیاهان دارد. اصلی ترین و مهم ترین قطعه برای انجام این کار یعنی آبیاری قطره ای که بسیار پر فایده است، لوله نواری آبیاری قطره ای  است که مسئول آب رسانی به درختان یا گیاهان است. اما مشکل اینجا است که اکثر لوله ی نواری ها که برای آبیاری قطره ای استفاده می شود، از خارج از کشور ، با قیمت بالا آورده می شود که این قیمت باعث می شود خیلی از کشاورزان سراغ آبیاری قطره ای نروند. اما این مشکل هم به کمک تولید کنندگان ایرانی حل شده است، تولید کنندگان ایرانی با تولید لوله نواری باکیفیت خوب و قیمتی مناسب نسبت به مشابه خارجی مشکل کمبود لوله نواری آبیاری قطره ای را برطرف کرده است.

تولید کننده لوله نواری آبیاری قطره ای ایرانی

انواع لوله نواری آبیاری قطره ای

انواع لوله نواری آبیاری قطره ایلوله های نواری که برای آبیاری قطره ای ساخته می شوند مدل های مختلفی دارند که هر مدل به نوع کار آن مربوط است. لوله های نواری عمدتا (1000) متری هستند. لوله های نواری از نظر ضخامت به سه بخش تقسیم می شوند، 1ساله ، 2ساله و 3 ساله که ضخامت هر کدام متفاوت است. برای مثال لوله های 3 ساله که ضخامت و تحمل آنها از بقیه بیشتر است برای آبیاری در زیر سطح خاک استفاده می شود و جنبه ی دائمی دارند.و یا مثلا لوله های یک ساله برای گیاهانی مانند گندم مناسب تر هستند. البته باید توجه داشت که لوله نواری قطره ای فقط به گیاه یا خاک یک منطقه مربوط نیست و برای انتخاب لوله نواری باید به آب و هوای یک منطقه هم توجه داشت تا بتوان از این محصول پر کاربرد که باعث صرفه جوی در مصرف آب می شود، به خوبی استفاده کرد. 

مرکز فروش لوله نواری آبیاری ایرانی

مرکز فروش لوله نواری آبیاری ایرانیتولید لوله نواری برای آبیاری قطره ای در ایران کم است و بیشتر از خارج وارد کشور می شود که این اصلا خوب نیست چون این محصولات با قیمت بالا وارد کشور می شوند و خیلی ها به خاطر قیمت آن از خرید و استفاده ی آن صرف نظر می کنند. اما تولید کنندگان ایرانی با تولید لوله نواری با کیفیت برای آبیاری و از همه مهم تر با قیمت مناسب تر نسبت به نمونه خارجی توانسته اند نیاز داخلی کشور را بر طرف کنند و با فروش لوله آبیاری ، باکیفیت بالا و قیمت پایین به کشاورزان و مزرعه داران کشور برای کشت و برداشت محصولات بهتر کمک کنند.و در حال حاضر مرکز فروش لوله نواری آبیاری را به دست خود بگیرند و لوله نواری با کیفیت ایرانی را عرضه کنند.

تماس با ما