جستجو کردن

تولید کننده نوار تیپ کشاورزی در ایران

نوار تیپ کشاورزی یکی از وسایل مورد نیاز در آبیاری قطره ای است. این نوع نوار برای کشت های ردیفی کاربرد دارد. در صنعت کشاورزی برای آبیاری محصولاتی چون کلم، کاهو، پنبه، گندم، ذرت، حبوبات از این نوع نوار استفاده می شود. این نوار را نزدیک کشت قرار می دهند تا آب از طریق نفوذ در خاک به گیاه کشت شده برسد.

تولید کننده نوار تیپ کشاورزی در ایران

بهترین نوار تیپ مخصوص کشاورزی کدام است؟

بهترین نوار تیپ مخصوص کشاورزی کدام است؟نوار تیپ کشاورزی به چند نوع تقسیم می شود. نوار تیپ پلاک دار مانند یک قطره چکان عمل می کند. اما نوع دیگر آن نوار تیپ درز دار است که شبیه به یک زیپ است. آب از طریق این شیارها که در نوار وجود دارد خارج می شود و به کشت می رسد. نوع سوم دارای روزنه ای روی نوار است و از این طریق آب را منتقل می کند. نوار تیپ از نظر ضخامت ها دارای انواع مختلفی است. از نوارهای آبیاری برای آب دادن به گیاهان مختلف با دوره های طول رشد مختلف استفاده می شود. اما بهترین نوار تیپ مخصوص کشاورزی باید دارای ضخامت ۲۰۰ تا ۱۷۵ میکرون باشد. البته فاصله روزنه های آن ها تقریبا ۲۰ سانتی متر باشد. فاصله های آبدهی بستگی به متراژ کشت و محصول کشت شده دارد. استفاده از این نوع نوارها دارای مزیت های است. نصب آسان و ساده ای دارد، به خاطر سبک بودن وزن آنها حمل و نقل راحتی دارد، در تمام زمین ها می توان از این نوارها استفاده کرد، وصل کردن آنها آسان است و قیمت پایینی دارد. این نوع نوارها پلیمری هستند و مواد اضافی به آن نمی چسبد، در برابر کود های شیمیایی، آفت ها و تمام مواد سمی مقاومت بالای دارند، با وجود این نوارها علف های هرز رشد نمی کنند. این نوع نوار در مناطقی که فشار آب کم است بسیار پر کاربرد است.

بزرگترین مرکز فروش نوار تیپ در ایران

بزرگترین مرکز فروش نوار تیپ در ایراننوار تیپ ایران یکی از وسایل مورد نیاز در کشاورزی است. فروش نوار تیپ دارای ویژگی های خاص خود است و به خاطر همین مزیت ها در بین کشاورزان جایگاه ویژه ای دارد. تامین کنندگان این نوار شرکت های بزرگ تولید و پخش این نوارها هستند. که با قیمتی استثنایی این محصول را در اختیار کشاورزان قرار می دهند. این شرکت های بزرگ که خودشون بزرگترین پخش کننده هستند علاوه بر خود، نمایندگی های در سر تا سر کشور دارند که به صورت حضوری و غیر حضوری فروش این محصول را با قیمت تعیین کننده شرکت انجام می دهند و با خرید عمده و متراژ بالا از تخفیف این شرکت برخوردار می شوند‌.

تماس با ما