جستجو کردن

تولید کنندگان دریچه منهول قفل دار

در حال حاضر شرکت های تولیدی زیادی در سراسر کشور در زمینه تولید انواع دریچه منهول کامپوزیت فعالیت دارند که از جمله این سنگ ها می توان به دریچه منهول فاضلاب اشاره کرد که از کاربرد زیادی در نوع خود برخوردار می باشد و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. تولید کنندگان دریچه منهول قفل دار نیز این محصول را به صورت انبوه تولید و روانه بازار کرده اند.

تولید کنندگان دریچه منهول قفل دار

5 ویژگی مهم دریچه منهول کامپوزیت

5 ویژگی مهم دریچه منهول کامپوزیت دریچه منهول کامپوزیت به یکسری درپوش گفته می‌ شود که معمولاً از آنها برای پوشش دادن چاه های بازدید استفاده می شود از. اسم این دریچه ها پیداست که برای تولید آنها از کامپوزیت استفاده شده است. اگر بخواهیم ویژگی‌های این دریچه ها را به شما عنوان کنیم می‌توانیم موارد زیر را برشماریم:

  1. اولین نکته ای که در خصوص این دریچه ها می‌توان عنوان کرد وجود تنوع در سایز و شکل این درپوش ها می باشد. امروزه این درپوش ها در اشکال دایره، مربع و مستطیل با ابعاد مختلف به بازار ارائه شده اند و از آنها برای پوشاندن چاه ‌هایی با ابعاد مختلف استفاده می شود.
  2. از دیگر ویژگی‌های این دریچه ها می توان به وزن سبک آنها اشاره کرد. این امر سبب شده تا کار برداشتن این درپوش ها جهت بازدید از آنها به آسانی صورت پذیرد و نیازی به استفاده از دستگاه های گران قیمت برای جابجا کردن این درپوش ها وجود نداشته باشد.
  3. از دیگر ویژگی‌های این دریچه ها می توان به مقاومت بالای آنها در برابر فشار اشاره نمود. چرا که اغلب این درپوش ها در خیابان ها مورد استفاده قرار می گیرند و می بایست دارای قدرت تحمل بالایی داشته باشند تا بتوانند وزن عابرین و خودروهایی که از روی آنها عبور می‌کنند باشند.
  4. علاوه بر این تولیدکنندگان این در پوش دریچه ها آنها را به نوعی تولید کرده‌اند که از خصوصیت ضد سرقت بودن برخوردار می‌باشند و نمی‌توان آنها را به آسانی ربود.
  5. لازم به ذکر است که این دریچه ها نسبت به سایر دریچه های مشابه از قیمت بسیار خوب و مناسبی برخوردار می باشند و همین موضوع سبب شده تا تقاضای مشتریان به خرید و استفاده از این دریچه ها بالا رود. دریچه‌های فوق در برابر خوردگی و لغزش از میزان مقاومت بالایی برخوردارند و به دلیل طول عمر بالایی که دارند از نظر اقتصادی خرید آنها توجیه خوبی را در بر دارد.

نکات مهم در انتخاب دریچه منهول فاضلاب

اگر قصد خرید و انتخاب دریچه منهول فاضلاب را دارید بهتر است به نکاتی که در این مطلب برای شما عنوان را می‌کنیم دقت کنید تا بتوانید خرید آگاهانه تری را تجربه کنید. در هنگام خرید دقت کنید که دریچه ای که خریداری می نمایید تولید شده توسط شرکت و برند معتبری باشد. معمولاً شرکت های تولید کننده این دریچه ها اقدام به درج لوگوی خود بر روی دریچه می‌کنند.

بنابراین از خرید برندهای متفرقه بهتر است خودداری نمایید. دلیل این امر هم همین است که تولیدکنندگان معتبر این دریچه ها از مواد اولیه درجه یک و مرغوب برای تولید محصولشان استفاده نموده اند و مقاومت و طول عمر محصولات تولیدی به وسیله این برندها بسیار خوب و مناسب می باشد. در صورتی است که شرکت ها و برندهای متفرقه تولیدکننده این محصول به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه چند برای تولید محصولاتشان سبب شدند تا یک محصول بی کیفیت و با طول عمر پایین به بازار عرضه شود.

در حین خرید دریچه دقت کنید که دریچه ای که تهیه می نمایید از وزن خوب و مناسبی برخوردار باشد. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که خرید دریچه های چدنی به دلیل وزن بسیار بالایی که دارند می تواند مشکلاتی را در آینده برای شما رقم بزند. به همین خاطر بهتر است خرید خود را از محصولات با جنس کامپوزیت انجام دهید تا مشکلی در این خصوص برای شما رخ ندهد.

شرکت هایی که کار تولید این محصول را انجام می دهند به دلیل اینکه از محصول خود اطمینان کافی را دارند به همراه محصول یک کارت گارانتی به مشتریان ارائه می دهند که محصول را در برابر عواملی نظیر ضربه، خوردگی، لغزش و فشار گارانتی می نماید. بنابراین در حین خرید دقت کنید که گارانتی محصول را از فروشنده دریافت نمایید.

آشنایی با دریچه منهول کنتور آب

آشنایی با دریچه منهول کنتور آب امروزه برای پوشش دادن کنتور آب از دریچه های مخصوصی استفاده می‌شود که به دریچه کنتور آب شهرت دارند. برای تولید این درچه ها از متریال های مختلفی بهره گرفته می شود که از آن جمله می توانیم به چدن و پلاستیک اشاره نماییم. بی شک دریچه هایی که دارای جنس چدنی هستند به دلیل مقاومت بسیار بالایی که دارند از طول عمر بیشتری برخوردار می باشند.

اما دریچه هایی که جنس آنها از پلاستیک می باشد از طول عمر کمتری برخوردارند و قیمت آنها نیز نسبت به دریچه های چدنی بسیار پایین‌تر است. دریچه های منهول کنتور آب در ابعاد مختلفی تولید و و به بازار عرضه شده اند که از آن جمله می توانیم به ابعاد ۴۰ ۴۰ اشاره نماییم.

لازم به ذکر است که شرکت های تولید کننده این دریچه ها برای تولید دریچه های پلاستیکی از پلاستیک با درجه کیفی مختلف برای تولید محصولاتشان استفاده می نمایند. دریچه هایی که از پلاستیک درجه یک و مرغوب تهیه شده‌اند از دوام و طول عمر بالاتری برخوردارند. این امر در صورتی است که استفاده از پلاستیک نا مرغوب و درجه چند برای تولید این دریچه ها می تواند طول عمر آنها را به شدت پایین بیاورد و عواملی نظیر فشار و خوردگی منجر به کمتر شدن طول عمر این دریچه ها می گردد.

مشخصات قابل توجه دریچه منهول چدن داکتیل

مهمترین مشخصه قابل توجه دریچه منهول چدن داکتیل خاصیت ضد سرقت بودن این دریچه ها می باشد. امروزه تولید کنندگان این دریچه ها سعی کرده اند تا برای تولید این محصول از استانداردهای روز دنیا پیروی کنند تا بتوانند دریچه هایی را تولید و به بازار ارائه نمایند که از قدرت تحمل فشار بسیار بالایی برخوردار می باشند. این دریچه ها توان تحمل فشاری در حدود ۴۰ تن را دارا هستند و برای تولید آنها از نوعی چدن که به چدن داکتیل شهرت دارد استفاده شده است.

علاوه بر این برخی شرکت‌های تولیدکننده این محصول با نوآوری هایی که در تولید آن انجام داده‌اند محصول جدیدی را به بازار عرضه کرده اند که دارای لولای مخفی می باشد. این دریچه ها به صورت ۱۸۰ درجه باز می شوند و این امکان را به کاربران می دهند تا بتوانند آنها را با سهولت بیشتری باز و بسته نمایند. علاوه بر این تولیدکنندگان این محصول آن را در ابعاد مختلفی تولید و روانه بازار کرده اند تا بتوان از آنها در چاه هایی که ابعادشان متفاوت می باشد بهره گرفت.

تولید این دریچه ها بر مبنای استانداردهای روز انجام می شود و تمامی اجزایی که بر روی آن تعبیه شده شامل سوراخ‌های خروج هوا و غیره بر مبنای استانداردهای بین‌المللی تعیین شده است. لازم به ذکر است که امروزه برخی تولیدکنندگان این محصول اقدام به قرار دادن لاستیک ضربه گیر در بین شیارهای این دریچه ها می نمایند تا بتوانند از لق شدن این دریچه ها پیشگیری به عمل بیاورند.

جنس ضربه گیری که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرد از جنس EPDM می باشد. تولیدکنندگان این دریچه ها از رنگ های مخصوصی که به اپوکسی پلی آمید شهرت دارند برای رنگ کردن این دریچه ها استفاده می نمایند. رنگ کردن دریچه های فوق منجر به بالا رفتن طول عمر آن ها می گردد و این دریچه ها را در برابر فساد و زنگ زدگی مقاوم تر می کند. رنگ های فوق از مقاومت بالایی در برابر سایش و رطوبت برخوردار می باشند.

آنچه باید از دریچه منهول چدنی بدانید

آنچه باید از دریچه منهول چدنی بدانید دریچه های منهول چدنی جزو پرفروش‌ترین دریچه های موجود در جهان به شمار می‌روند که به دلیل طول عمر بالایی که دارند مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته اند. امروزه در بیشتر کشورهای دنیا از دریچه های منهول چدنی برای پوشاندن چاه ها استفاده می شود. قیمت دریچه های منهول چدنی بر حسب وزن آنها تعیین می گردد و هر چه وزن دریچه افزایش پیدا کند به همان میزان قیمت دریچه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در حین خرید دقت کنید که دریچه ای که تهیه می نمایید از وزن خوب و مناسبی برخوردار باشد. چرا که هر چه وزن دریچه پایین بیاید احتمال اینکه میزان تحمل فشار دریچه نیز پایین آورده شود بالا خواهد بود. دریچه هایی که بیش از حد نازک و کم وزن هستند خیلی زود می شکنند و کارایی خود را از دست می دهند. علاوه بر این بیش از حد سنگین بودن دریچه نیز می‌تواند مشتری را متحمل هزینه‌ های سنگینی ‌کند.

به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید دریچه با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید دریچه ای را که با نیاز شما متناسب تر می باشد خریداری نمایید. این دریچه ها در سایزهای مختلفی نظیر شصت در چهل و غیره تولید و به بازار عرضه شده‌اند. متاسفانه به دلیل استفاده از فلز چدن برای تولید این دریچه‌ها تمایل به سرقت آن توسط سارقین بسیار بالاست. در نتیجه دارندگان این دریچه ها از روش های مختلفی برای کم کردن احتمال سرقت دریچه های خود بهره می برند که یکی از این روشها استفاده از طوقه میباشد.

پارامترهای موثر بر قیمت دریچه منهول

پارامترهای مختلفی بر قیمت دریچه منهول تاثیرگذار می باشند که از آن جمله می توانیم به جنس این دریچه ها اشاره نماییم. همانطور که می‌دانید برای تولید دریچه های منهول از جنس های مختلفی استفاده شده است که از آن جمله می توانیم به چدن، کامپوزیت، پلاستیک و غیره اشاره نماییم. بی شک دریچه هایی که دارای جنس چدن هستند نسبت به سایر دریچه ها از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. علاوه بر این مشخصات فیزیکی این دریچه ها نظیر میزان تحمل فشار و طول عمر دریچه های چدنی نیز بالاتر است و خرید آنها می‌تواند یک خرید عمری به شمار رود.

اما از آنجایی که قیمت این دریچه ها به دلیل قیمت بالای فلز چدن بسیار بالا می باشد، در نتیجه برخی مشتریان ترجیح می‌دهند تا خرید خود را از محصولات مشابه با قیمت پایین‌تر انجام دهند تا اندکی از هزینه‌های خود بکاهند. از دیگر عواملی که بر قیمت دریچه منهول تاثیر گذار می باشد درجه کیفی این دریچه‌ها است. یعنی به طور مثال اگر شما اقدام به خرید دریچه های منهول چدنی به بازار مراجعه کنید و اقدام به پرسیدن قیمت این دریچه‌ها کنید متوجه خواهید شد که رنج قیمت های متفاوتی از این دریچه ها در بازار وجود دارد.

دلیل تفاوت قیمت این دریچه ها با یکدیگر تفاوت در وزن دریچه ها با یکدیگر می باشد. یعنی هر چقدر وزن محصول افزایش پیدا کند به همان میزان قیمت محصول نیز افزایش پیدا خواهد کرد. این امر در خصوص دریچه های منهول پلاستیکی و کامپوزیتی نیز صدق می کند. دلیل این امر هم این است که هر چه وزن محصول بیشتر شود متریال بیشتری برای تولید آن استفاده خواهد شد و این امر نهایتاً منجر به بالا رفتن قیمت نهایی محصول می گرد

. البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که دریچه هایی که از وزن بیشتری برخوردارند توان تحمل وزن و فشار بیشتری را نیز دارا خواهند بود و به دلیل مقاومت بالای آن ها طول عمرشان نیز بیشتر از دریچه های دیگر می باشد. پیشنهاد ما به شما این است که خرید خود را از فروشندگانی که این کالا را به صورت مستقیم به مشتریان ارائه می‌کنند انجام دهید تا با حذف دست واسطه ها قیمت تمام شده محصول را برای خود کاهش دهید.

فروشندگان انواع دریچه منهول قفل دار

فروشندگان انواع دریچه منهول قفل دار به علت محبوبیت مدل های مختلف دریچه منهول چدن داکتیل، تعداد مراکز عرضه کننده ای که در زمینه فروش این محصولات فعالیت می کنند هم افزایش چشم گیری داشته است. به طوری که در هر شهر ، چندین مرکز عرضه و فروشنده دریچه منهول چدنی فعالیت می کنند. اما، بالا رفتن تعداد مراکز فروش دریچه منهول به این معنا نیست که شما باید خرید خود را از هر مرکز عرضی انجام دهید.

خرید از معتبر ترین نمایندگی های عرضه ای که در زمینه ارائه دریچه منهول کنتور آب فعالیت می کنند، بهترین راهی است که جلوی پای شما قرار گرفته است. جالب است بدانید که این نمایندگی ها در همه شهر های ایرانی فعالیت نمی کنند و به همین علت، شما نمی توانید از هر نمایندگی ای خرید کنید. البته، شما می توانید تمامی شهرتان را جستجو کنید تا شاید یک نمایندگی پیدا کردید اما، در کل، توصیه و پیشنهاد تیم فنی ما به شما خرید و استفاده از بهترین مراکز عرضه کننده همچون وب سایت ما است که با ارائه مناسب ترین قیمت دریچه منهول به مشتریان اقدام به ارائه خدمات به آنها می کند.

تماس با ما