جستجو کردن

خرید بی واسطه لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

لوله پلی اتیلن قطره ای دسته ای از لوله های پر کاربرد در حوزه آبیاری کشاورزی می باشد که دارای ساختاری منحصر به فرد بوده و از مواد پلی اتیلنی درجه یک در تولید آنها استفاده شده است؛ بنابراین استاندارد و مرغوب می باشند. برای خرید بی واسطه لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای خریداران می توانند از طریق این مجموعه اقدام کنند و به این ترتیب خرید خود را به صورت تضمین شده انجام دهند.

خرید لوله پلی اتیلن به صورت مستقیم از طریق افراد تولید کننده این لوله ها امکان پذیر می باشد. همانطور که می دانید لوله پلی اتیلن ابیاری یک نوع وسیله برای آبیاری می باشد که باعث راحتی کار شما عزیزان می شود. برای خرید این لوله ها ها همانطور که گفتیم باید به تولیدکنندگان محصولات مراجعه کنید چرا که تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن ابیاری قطره ای این محصول را به صورت مستقیم و بی واسطه به بازار عرضه می کنند و در نتیجه قیمت لوله پلی اتیلن بسیار ارزان و مناسب می باشد و قیمت محصول به گونه ای است که افراد مختلف با توانایی مالی متفاوت و بودجه های مختلف می توانند این محصول را برای ابیاری محصولات خوت تهیه نمایند.

لوله پلی اتیلن عمده به عنوان یکی از لوله های پرکاربرد در آبیاری محسوب می شود. قیمت لوله پلی اتیلن سه چهارم با برند ایرانی به عوامل متعددی مربوط می شود. در واقع می توان گفت از جمله مهمترین عوامل تاثر گذار بر قیمت این محصول می‌توان به اندازه آن و همچنین کیفیت این محصول اشاره نمود.

خرید بی واسطه لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای

معرفی انواع لوله پلی اتیلن قطره ای

معرفی انواع لوله پلی اتیلن قطره ای لوله ها وسایلی بسیار مناسب در دنیای امروزی برای انتقال سیال هستند که بسته به کاربرد هایی که دارند، از متریال های متفاوت در تولید آنها استفاده می گردد؛ به طور مثال لوله های پلی اتیلنی دسته ای از آنها می باشند که کاربرد های زیادی در حوزه های متفاوت مانند صنعت کشاورزی و لوله کشی های ساختمانی و… دارند.

لوله های قطره ای پلی اتیلنی دسته ای از لوله ها هستند که از نوع لوله های نرم می باشند که دو دسته لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر و 20 میلی متر را در بر می گیرند که نوع اول کاربرد های بیشتری داشته و گزینه های مناسب تری برای این کار می باشند لوله های نام برده از انعطاف پذیری بسیار خوبی برخوردار می باشند و از این رو کار کردن با آنها راحت تر می باشد.

این لوله ها را به صورت روکار استفاده می کنند و از مهمترین ویژگی هایی که دارند، مقاومت بالای آنها در برابر اشعه های خورشیدی می باشد؛ از این رو قرار گرفتن آنها در برابر اشعه مستقیم خورشید مانعی ندارد، همچنین این لوله ها معمولا در رنگ های تیره رنگ تولید می شوند و متراژ های بلندی برای آنها در نظر گرفته می شود که با استفاده از آنها بتوان سطح های گسترده ای را آبیاری کرد.

لوله های پلی اتیلن را معمولا بر اساس مصارفی که دارند به سایز های مختلف تقسیم می کنند ، ودر کل به دو نوع دو جداره و تک جداره تقسیم می شوند، که در اینجا به معرفی چند نمونه از این لوله ها می پردازیم:

  • لوله پلی اتیلن گاز
  • لوله پلی‌اتیلن فاضلاب
  • لوله پلی‌اتیلن کابلی
  • لوله پلی‌اتیلن آبرسان

مرکز پخش لوله پلی اتیلن قطره ای 16 میلیمتر

مرکز پخش لوله پلی اتیلن قطره ای 16 میلیمتر لوله پلی اتیلن نوعی ممتاز از لوله ها می باشد که امروزه بیش از گذشته مورد نیاز می باشند و به همین دلیل به طور انبوه تولید و عرضه می شوند که لوله های پلی اتیلن قطره ای 16 میلیمتر دسته ای از آنها می باشند که برای آبیاری مزارع مورد استفاده قرار می گیرند.

پخش لوله پلی اتیلن قطره ای در این مجموعه به صورت کلی انجام می گیرد و عرضه کنندگان ما همواره تلاش دارند تا برند های برتر و شناخته شده آنها را که در کیفیت بالای آنها هیچ شکی نیست و خرید آنها به طور صد درصد با رضایت خریدار همراه می باشد، به فروش برسانند؛ برای این کار راه های ارتباطی متفاوتی ایجاد شده است تا خریداران با استفاده از آنها و در هر مکانی امکان خرید آنها را داشته باشند.

عرضه لوله پلی اتیلن و فروش لوله پلی اتیلن و پخش این محصول توسط تولید کننده آن به صورت کاملا مستقیم در حال انجام می باشد و در تمامی نقاط کشور دارای نمایندگی فعال جهت فروش و ثبت سفارش می باشد.همچنین می توان با خرید مستقیم به صورت کلی از مرکز توزیع این لوله ها از تخفیف های بسیار خوبی برخوردار شد.

بررسی انواع سایز لوله پلی اتیلن

بررسی انواع سایز لوله پلی اتیلن – لوله پلی اتیلن ۱۶ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۳/۸ اینچ –لوله پلی اتیلن ۲۰ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۱/۲ اینچ – لوله پلی اتیلن ۲۵ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۳/۴ اینچ – لوله پلی اتیلن ۳۲ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۱ اینچ – لوله پلی اتیلن ۴۰ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۱۱/۴ اینچ – لوله پلی اتیلن ۵۰ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۱۱/۲ اینچ – لوله پلی اتیلن ۶۳ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۲ اینچ – لوله پلی اتیلن ۷۵ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۲۱/۲ اینچ – لوله پلی اتیلن ۹۰ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۳ اینچ – لوله پلی اتیلن ۱۱۰ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۴ اینچ – لوله پلی اتیلن ۱۲۵ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۵ اینچ – لوله پلی اتیلن ۱۴۰ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۵/۶ اینچ – لوله پلی اتیلن ۱۶۰ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۶ اینچ – لوله پلی اتیلن ۱۸۰ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۷/۲ اینچ – لوله پلی اتیلن ۲۰۰ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۸ اینچ – لوله پلی اتیلن ۲۲۵ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۹ اینچ – لوله پلی اتیلن ۲۵۰ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۱۰ اینچ – لوله پلی اتیلن ۲۸۰ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۱۱ اینچ – لوله پلی اتیلن ۳۱۵ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۱۲ اینچ – لوله پلی اتیلن ۳۵۵ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۱۴ اینچ – لوله پلی اتیلن ۴۰۰ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۱۶ اینچ – لوله پلی اتیلن ۴۵۰ میلی‌متر= لوله پلی اتیلن ۱۸ اینچ – لوله پلی اتیلن ۵۰۰ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۲۰ اینچ – لوله پلی اتیلن ۵۶۰ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۲۲ اینچ – لوله پلی اتیلن ۶۳۰ میلی‌متر = لوله پلی اتیلن ۲۴ اینچ

ویژگی های لوله پلی اتیلن قطره ای 16 میلیمتر

ویژگی های لوله پلی اتیلن قطره ای 16 میلیمتر لوله پلی اتیلن 16 میلیمتر (3/8 اینچ) کوچک‌ترین سایز لوله تولید شده می‌باشد. این لوله تنها به صورت کلافی در طول‌های 100، 200 و 400 متری با ضخامت‌های 1/4 و 1/2 موجود است. لوله 16 در دو نوع ساده و دریپردار با وزن‌های 19، 21 و 25 کیلویی تولید می‌شود. در لوله پلی اتیلن دریپردار فواصل دریپر بسته به سفارش مشتری 20، 30 و 50 سانتی‌متر است، که دیگر نیاز به تعبیه دریپر نمی‌باشد. در نوع بدون دریپر می‌توان از انواع دریپر از قبیل زیتونی، مدادی، گلدانی، نتافیم و غیره استفاده کرد. از لوله پلی اتیلن آبیاری قطره ای سایز 16 میلیمتر برای آبیاری، انتقال کود و سموم کشاورزی به پای محصولات کشاورزی، نهال، درخت و غیره برای افزایش راندمان آبیاری، افزایش محصولات، کاهش فرسایش خاک و کاهش هزینه استفاده می‌شود. اتصالات آبیاری قطره ای از جنس پلاستیک (پلیمری) بوده که در رنگ‌های مختلف تولید و برای آبیاری قطره ای یا آبیاری بارانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. فشار کاری لوله سایز 16 با ضخامت 1/4 میلیمتر، 4 اتمسفر و وزن هر متر 0.64 گرم است. فشار کاری لوله با ضخامت 1/2 میلیمتر، 6 اتمسفر و وزن هر متر 0.73 گرم است.

تماس با ما