جستجو کردن

خرید لوله آبیاری تحت فشار پلی اتیلن

لوله کشی دو جداره پلی اتیلن به لطف راه حل های هوشمند، سبک و جمع و جور که طراحی و نصب لوله کشی را آسان تر از همیشه می کند، محبوب ترین انتخاب در میان نصب کنندگان و طراحان لوله کشی است. ارائه یک راه حل طولانی مدت که مایع در آن جریان داشته باشد و فاقد خوردگی باشد.لوله آبیاری تحت فشار کارایی زیادی دارد پخش لوله آبیاری بسیار رونق دارد لوله آبیاری پلی اتیلن مدل های زیادی دارد لوله آبیاری شیراز بسیار زیبا است خرید لوله آبیاری تحت بسیار راحت است

خرید لوله آبیاری تحت فشار پلی اتیلن

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آبیاری

معرفی انواع لوله پلی اتیلن آبیاری وله های پلی اتیلن در شکل ها و رنگهای مختلفی موجود است. به موارد زیر دقت کنید. لوله اکستروژن تک رنگ یا به رنگ سیاه لوله مشکی با رنگ آمیزی همسان لوله مشکی یا طبیعی با لایه رنگی پایداری؛

یکی از مزایای قابل توجه لوله پلاستيکی است. همچنین تأثیر کم محیطی آن در مقایسه با سایر مواد. مزایای مشخصی را به عنوان ماده لوله کشی ارائه می دهد: سبک وزن انعطاف پذیری مقاومت شیمیایی مقاومت کلی طول عمر همه ی این مزایا آن را به یک لوله ایده آل برای طیف گسترده ای از برنامه ها مانند سرویس های آب آشامیدنی یا خطوط توزیع، توزیع گاز طبیعی، آب پاش های چمن، فاضلاب، دفع زباله و خطوط زهکشی تبدیل می کند.

مواد پلی اتیلن معمولاً در برابر بیشتر مواد شیمیایی معمولی مقاوم هستند. از لوله های پلی اتیلن می توان در دمای پایین و بدون خطر خرابی استفاده کرد. بنابراین، یک برنامه اصلی برای برخی از فرمولاسیون های لوله کشی پلی اتیلن، کاربردهای انتقال حرارت در دمای پایین مانند گرمایش کف تابشی، ذوب برف، تفرجگاه ها و پمپ حرارتی منبع زمین گرمایی است.

کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری تحت فشار

کاربرد لوله پلی اتیلن در آبیاری تحت فشار لوله های پلی اتیلن شیاردار یکی از انواع تولید شده لوله های پلی اتیلن می باشد که به دلیل وجود شیار هایی بر روی سطح آن به ایجاد زهکش در زمین‌های کشاورزی کمک شایانی را خواهد کرد و همچنین لوله ها برای انتقال آب در زمین‌های کشاورزی به کار گرفته می‌شود. امروزه استفتده از لوله های پلی اتیلن به دلیل مزیت هایی که دارند مورد توجه قرار گرفته است،

این لوله ها به راحتی در مقابل انواع فشار مقاوم می باشند، قابلیت انعطاف دارند و بسیار سبک هستند. جا به جایی و حمل و نقل لوله پلی اتیلن شیاردار بسیار راحت و ساده می باشد همچنین از دیگر ویژگی های لوله پلی اتیلن شیاردار میتوان به مقاومت در مقابل مواد شیمیایی اشاره کرد همچنین در برابر ساییدگی مقاومت بالایی دارند که این امر نشانگر دوام بالا و طول عمر طولانی این نوع لوله می باشد.

از جمله مهمترین ویژگی های لوله های پلی اتیلن شیاردار عبارت است از: به دلیل ساخته شدن از مواد مربوط به پلی اتیلن دو رویه عمر بسیار طولانی جهت استفاده های مختلف می باشد. این لوله ها از مقاومت داخلی بسیار بالایی نسبت به خوردگی و ساییدگی در برابر انواع مواد شیمیایی را دارا می باشد.

به دلیل سبک متفاوت طراحی آن مناسب برای انتقال انواع سیالات از جمله مواد نفتی همچنین انتقال گاز مورد استفاده می باشد. به دلیل شیار های موجود در روی بدنه از قدرت زهکشی بالایی از اراضی کشاورزی برخوردار است. این نوع یکی از بهترین انتخاب ها جهت انتقال آب و فاضلاب شهری می باشد. به دلیل سبک بودن و همچنین قابلیت انعطاف بالا از حمل و نقل بسیار آسان تری نسبت به سایر لوله‌های پلی اتیلن برخوردار است

مشخصات بهترین لوله آبیاری پلی اتیلن

مشخصات بهترین لوله آبیاری پلی اتیلن این لوله ها برای ایجاد زهکشی و مورد استفاده در مصارف کشاورز می باشد که باید از بازار تهیه کند. که این لوله ها دارای میلیمتر مختلف بوده در آبیاری و زهکشی کاربرد دارد. همچنین در صنعت آب و فاضلاب نیز لوله های تولید شده از جنس پلی اتیلن از پرکاربردترین لوله ها در انتقال آب آشامیدنی به شهر ها می باشند.

اما نوع دیگری از لوله های پلی اتیلن در بازار موجود است تحت عنوان لوله پلی اتیلن درجه 2 یا غیر استاندارد که از مواد پلی اتیلن گرانول شده بازیافتی تولید میشوند که کاربرد خاص خود را دارند مانند استفاده جهت پوشش کابل های برق و مخابراتی، جهت انتقال گاز طبیعی نیز از این لوله ها که اغلب خطوط زرد رنگی روی بدنه آنها کشیده شده استفاده می شود.

استفاده از لوله های پلاستیکی برای فاضلاب، لوله کشی یا گرمایش یک امر جدید محسوب می شد، اما امروزه از آن ها به طور گسترده استفاده می شود. لوله های پلی اتیلن که مشخصات فنی، آن ها را از فلز متمایز می کند، حتی گاهی اوقات بیش از 50 سال در خدمت استادان خود هستند. لوله پلی اتیلن فاضلابی دو جداره به دلیل طرز ساخته شدن و نوع مواد اولیه با کار رفته درآن، به گونه ای تولید می شود

که از مقاومت و انعطاف پذیری فوق العاده ای بهره مند است و در هنگامی که در سطح زمین قرار می گیرد و زیر و روی آن را خاک و سنگ ریزه ها پوشش می دهد، به هیچ عنوان در اثر فشار وارده از این مواد آسیب نمی بیند و از خود مقاومت نشان می دهد این خود نیز به عنوان یکی از خصوصیات لولا پلی اتیلن محسوب می شود. از دیگر خصوصیات این لوله می توان به قابلیت داشتن عدم رسوب پذیری آن اشاره کرد. این لوله ها از مواد و جنس مرغوبی ساخته شده اند

که در اثر تناس با مواد فاضلاب دچار رسوب گرفتگی نمی شوند بلکه مواد خروجی را به خوبی از خود عبور می دهند. هم چنین این لوله در برابر شرایط محیطی چون گرما، سرما زدگی، اشعه فرابنفش خورشید و … بسیار محکم و مقاوم است با نحوی که تحمل پذیرش این شرایط سخت را دارد.

مرکز پخش بهترین لوله آبیاری شیراز

مرکز پخش بهترین لوله آبیاری شیراز همانطور که می دانید، از لوله ؛ بیشتر برای انتقال مایعات استفاده می شود. این لوله ها باید مقاوم بوده و در برابر فشار مایعاتی که به آن وارد می شود مقاومت کنند.

انتقال موادی مانند نفت، به علت با اهمیت بودن آن نیازمند توجه و دقت بیشتری می باشد. زیرا اگر لوله انتقال دهنده ی مواد کیفیت و مقاومت کافی نداشته باشد، امکان هدر رفت مواد افزایش یافته و صرف هزینه‌های زیاد برای تعمیر لازم خواهد داشت.

این لوله ها همچنین در فرودگاه ها بسیار نیازند؛با گسترش سفرهای هوایی و نیاز به ارتقا و توسعه روز افزون فرودگاه های قدیمی، ساخت و بهره برداری از فرودگاه های جدید در کمترین زمان ممکن نیاز به آن ها بیش از گذشته احساس می شود.

توسعه فرودگاه ها، با توجه به حساسیت و اهمیت آن، چشم انداز مهندسی جدیدی را می طلبد و این نیازمند استفاده از امکانات و وسایل با کیفیت می باشد. امروزه سیستم لوله های پلی اتیلن در سراسر اروپا، خاورمیانه، آسیا، چین، آمریکای جنوبی و آفریقا فروخته و نصب می شود تا مایعات حساس را با خیال راحت جریان دهد.

تماس با ما