جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن کابلی با بهترین کیفیت

لوله پلی اتیلن کابلی با توجه به نوع کارایی آن امروزه بیشتر از حد متوسط مورد استفاده قرار گرفته است. این نوع لوله معمولاً برای پوشش و همچنین در چراغ های راهنمایی و رانندگی استفاده می شود؛ به دلیل مقاومت زیادی که در برابر فشار دارد در استفاده از کابلهای برق نیز از لوله های پلی اتیلن استفاده می شود.

خرید لوله پلی اتیلن کابلی با بهترین کیفیت

انواع لوله های پلی اتیلن کابلی

انواع لوله های پلی اتیلن کابلیبا توجه به متفاوت بودن کارایی این لوله ها، تولید کنندگان این محصول، با توجه به نیاز بازار و مشتریان خود در انواع مختلف آن را تولید و به بازار عرضه می کند، ما چند مدل از آن را در زیر شرح خواهیم داد.

  1. لوله پلی اتیلنی که دانیسته متوسطی داشته باشد، یعنی از موادی ساخته میشود که در صنایع تولید و بسته بندی از آن استفاده می شود، آن را پلی اتیلن MDPE می نامیم.
  2. بعضی از پلیمر ها خطی می باشد که تعدادی از شاخه های کوتاه را دارا می باشند، پلی اتیلن LLDPE  می نامیم.

چند نوع دیگر از این لوله ها وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیازی که از این محصول دارید را خریداری و استفاده کنید.

تولید کنندگان این لوله ها همیشه توجه کرده اند که نیاز مشتریان خود را در بازار فهمیده و با توجه به نیازی که مشتریان از لوله ها دارند، با کیفیت ترین محصول را تولید و به بازار عرضه نمایند.

همچنین قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به انواع مختلف آن و موادی که از آن استفاده می کنند کامل متغیر است یعنی لوله هایی که مقاوم تر در برابر فشار هستند قیمتی بالاتر از بقیه لوله ها دارند.

به دلیل اینکه این لوله ها در کارهای حساسی مثل کابلهای برقی و دیگر موارد حساس استفاده می شود، توجه داشته باشید که در هنگام خرید این لوله ها با توجه به نیاز خودتان خریداری کنید تا بعدا برایتان مشکلی به وجود نیاید.

قیمت روز لوله پلی اتیلن باکیفیت درجه یک

قیمت روز لوله پلی اتیلن باکیفیت درجه یکبا توجه به بازار تقاضای زیادی که امروزه از لوله های پلی اتیلن وجود دارد، شما می‌توانید لوله پلی اتیلن درجه یک را به راحتی و با مناسب ترین قیمت ممکن تهیه و استفاده کنید.

همانطور که این محصول کاربرد های فراوان داشته و در کارهای مختلفی از آن استفاده می شود، باعث شده است که فروش آن هم به صورت عمده و هم به صورت خرده در بازار به صورت قابل چشمگیری افزایش یابد، به همین دلیل تولید کنندگان این لوله ها سعی می‌کنند به بهترین شکل ممکن آن را تولید کرده و به بازار عرضه و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

تماس با ما