جستجو کردن

خرید لوله پلی اتیلن 2 اینچ با ارزانترین قیمت

لوله پلی اتیلن 2 اینچ از جنس پلی اتیلن است. این لوله مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت. لوله پلی اتیلن به خاطر کیفیت عالی و مزایای فراوان آن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید لوله پلی اتیلن 2 اینچ با ارزانترین قیمت

معرفی لوله پلی اتیلن 2 اینچ ویژه گاز

معرفی لوله پلی اتیلن 2 اینچ ویژه گاز یکی از هدف های مهم شبکه گاز رسانی حفاظت از لوله هایی که کار انتقال گاز را انجام می دهد است. برای شبکه گاز رسانی استفاده از لوله های با کیفیت بسیار مهم است.

لوله پلی اتیلن گازی مورد استفاده شرکت گاز برای گازرسانی قرار می گیرد. خرید و فروش لوله پلی اتیلن گازی توسط شرکت گاز انجام می شود. لوله پلی اتیلن گازی در سایزهای مختلف مانند لوله 2 اینچی، 5اینچی، 4اینچی، 9 اینچی و … ساخته می شود لوله پلی اتیلن 2 اینچ یکی از سایزهای موجود در بازار است. برای انتقال گاز بیشتر از لوله پلی اتیلن 2اینچ استفاده می شود. از ویژگی های لوله 2اینچ گازی می توان به عایق صوتی، حرارتی، الکتریکی، فساد ناپذیری، حفاظت در مقابل زنگ زدگی، انعطاف پذیری بالا، حمل و نقل آسان، سبک، در برابر زلزله و اشعه مادون قرمز و ماوراءبنفش بسیار مقاوم است، زبری کمی دارد و… نام برد.

لوله پلی اتیلن انواع مختلفی دارد. انواع لوله پلی اتیلن عبارت است از:

  1. لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت
  2. لوله های آبیاری
  3. لوله پلی اتیلن تک جداره

لوله پلی اتیلن چه مشخصاتی دارد؟

در مقابل سایش و مواد شیمیایی مقاوم است، اتصال آن به راحتی انجام می شود، سبک قابل حمل آسان، در برابر ضربه مقاومت بالایی دارد، انعطاف پذیر است.

لوله پلی اتیلن در کجاها استفاده می شود، کاربرد های آن چیست؟

  • مورد استفاده در شبکه گازرسانی، آبرسانی شهری و روستایی
  • در فاضلاب های صنعتی و شهری استفاده می شود.
  • استفاده در اطفاء حریق و آتش نشانی
  • کشاورزی، پرورش ماهی
  • انتقال فرآورده های نفتی
  • برای آب سرد در واحدهای صنعتی مانند پالایشگاه ها، نیروگاه، کارخانه های پتروشیمی
  • فیبر نوری و حفاظت از کابلها
  • مورد استفاده در انتقال آب های شور و آب دریا

قیمت انواع لوله پلی اتیلن در سال 99

قیمت انواع لوله پلی اتیلن در سال 99 لوله پلی اتیلن به خاطر کاربردها و مزایایی که دارد روز به روز مصرف آن در حال افزایش است. لوله پلی اتیلن به خاطر نفوذپذیری در مقابل مواد شیمیایی جایگزین لوله های فولادی شده اند. قیمت لوله پلی اتیلن با توجه به کیفیت و سایزهایی که دارد متفاوت است. لوله پلی اتیلن استفاده شده در هر صنعتی قیمت خاص خود را دارد. در هر سال قیمت انواع لوله پلی اتیلن تغییر می کند. متقاضیان لوله پلی اتیلن با توجه به قیمت های مناسبی که در سال 99 ارائه شده است می توانند محصول مورد نظر خود را از مراکز مربوط به فروش این محصول به صورت اینترنتی تهیه نمایند.

تماس با ما