جستجو کردن

خرید نوار آبیاری دریپر دار پلی اتیلن خارجی

در حال حاضر کشاورزان و مهندسین کشاورزی برای آبیاری مزارع و باغات از روش های سنتی استفاده نمی کنند ،امروزه با پیشرفت عصر نوین و آبیاری قطره ای، نوار آبیاری دریپر دار به بازار عرضه شده است و کمک شایانی به کشاورزان در این زمینه می کند. 

خرید نوار آبیاری دریپر دار پلی اتیلن خارجی

مشخصات فنی نوار آبیاری دریپر دار پلی اتیلن

مشخصات فنی نوار آبیاری دریپر دار پلی اتیلن

برای آبیاری زمین های کشاورزی، باغات وگلخانه ها به روش های نوین آبیاری قطره ای، امروزه از نوار آبیاری پلی اتیلن استفاده می شود.

پلی اتیلن ها، در صنعت پلاستیک بیشتر حجم‌ مصرف را دارند. 

مشخصات فنی نوار های آبیاری دریپر دار پلی اتیلن، بسیار قابل توجه است؛ برای مثال استفاده از این نوار ها به سرعت کود، مواد مغذی و معدنی را به ریشه می رساند و باعث جلوگیری از رشد علف های هرز، آبیاری مستقیم و کامل سطح زیر کشت، و هدر رفتن آب و جلوگیری از اسراف در آن می شود.

در شرایطی که تمامی کشاورزان با بحران کمبود آب مواجه هستند این روش آبیاری بسیاری از نگرانی ها را کاهش داده است.

نوارهای آبیاری دریپر دار، بسیار سبک هستند و حجم وسیعی از انبار ها را اشغال نمی کنند، همچنین قیمت پایینی دارند و از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند.

نوارهای آبیاری دریپر دار پلی اتیلن، دارای عمر طولانی اند زیرا از بهترین مواد پلی اتیلنی در ساخت آن ها استفاده شده است، به طبیعت آسیبی نمی رسانند و با استاندارد ها محیط زیست کاملا مطابقت دارند.

آب دهی یک نواخت، حداقل تا طول ۲۰۰ متر به راحتی و با کم ترین میزان هدر رفت آب، نصب سریع و با کارایی بالا، حداقلِ انحراف از آب دهی(کمتر از ۵٪ ) را نیز شامل می شوند.

قطر داخلی  16/1 22/2 25 28/5
فواصل استاندارد 80-90-100 50-60-75 30-33-40 10-15-20
فواصل درخواستی  نوار آبیاری مطابق با خواست مشتریان طراحی و تولید خواهد شد.

تولید کننده انواع نوار آبیاری خارجی

تولید کننده انواع نوار آبیاری خارجی

اگر شما هم در زمینه کشاورزی فعال هستید و یا اگر قصد آبیاری مزارع خود را دارید می توانید از طریق برقراری ارتباط با تولید کننده های  نوار آبیاری پلی اتیلن در هزینه ها خود صرفه جویی کنید.

اکنون دیگر از روش های سنتی برای آبیاری مزارع استفاده نمی شود به همین دلیل انواع نمایندگی های فروش و تولید نوار های آبیاری خارجی در سراسر کشور وجود دارند و این امکان را فراهم می کنند تا شما با مراجعه به این مراکز و مؤسسات از تجربیات آن ها بهره مند شوید همچنین انواع کاتالوگ های محصول مورد نیاز خود را در اختیار داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با تولید کننده نوار آبیاری خارجی، می توانید با سرچ کردن گزینه مورد نظرتان به سایت ها و مکان هایی مراجعه کنید که اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار می دهند.

برای اطلاع از قیمت نیز مشاوران کشاورزی در سراسر نمایندگی های کشور، به شما کمک میکنند تا با تولید کنندگان انواع نوار آبیار خارجی آشنا شده و از این محصول بهره مند شوید. 

تماس با ما