جستجو کردن

خرید نوار تیپ خارجی مدل پلاکدار

نوار تیپ خارجی یا نوار آبیاری یکی از ابزار پر کاربرد و پرطرفدار در زمینه آبیاری می باشد که برای آبیاری گیاهان فصلی و ردیفی مناسب می باشد. از علل پر طرفداری نوار تیپ خارجی محصول می توان به قیمت پایین و مناسب آن اشاره کرد اما دوام و زمان ضمانت کم آن از معایب آن به شمار می رود. 

خرید نوار تیپ خارجی مدل پلاکدار

شناخت انواع نوار تیپ پلاکدار خارجی

شناخت انواع نوار تیپ پلاکدار خارجینوار تیپ پلاکدار خارجی که از ابزار آبیار زمین های زراعی می باشد در انواع مختلفی تولید و عرضه می شود که تفاوت آن ها در ضخامت آن ها می باشد. نوار تیپ خارجی محصولی ظریف بوده و احتمال پاره شدن این محصول بسیار بالا می باشد، ولی با این حال ضمانت آن فقط به اندازه ی یک فصل زراعی می باشد. به نوعی این تیپ های پلاکدار محصولی یکبار مصرف می باشند. البته این محصول برای گیاهان فصلی و ردیفی مناسب است و برای کشت محصولاتی که برای رشد به زمانی بیشتر از یک سال نیاز دارند توصیه نمی شود. همان طور که گفته شد، تفاوت انواع تیپ های پلاکدار در اندازه ضخامت آن هاست که در اندازه های زیر در بازار موجود است:

10 سانتی متری

15 سانتی متری

20 سانتی متری

30 سانتی متری

50 سانتی متری

بعد از اتمام کشت و بلا استفاده شدن تیپ های پلاکدار کشاورزان می توانند آن را به عنوان ضایعات و به صورت کیلویی به کارخانه های مربوط بفروشند تا این کارخانه ها آن ها را وارد خط بازیافت کنند. نوار های پلاکدار دارای قطره چکان هستند که این قطره چکان ها به صورت پلاک های تخت داخل لوله قرار گرفته اند، به همین دلیل به این محصول نوار تیپ پلاکدار می گویند.

مرکز فروش نوار تیپ درجه یک

مرکز فروش نوار تیپ درجه یکنوار تیپ پلاکدار برای کشت محصولات فصلی و ردیفی، یعنی محصولاتی که در طی 3 الی 6 ماه به حداکثر رشد خود میرسند قابل استفاده است؛ این محصولات اعم از کلم، کاهو، فلفل، گوجه فرنگی، ذرت، گندم، سیب زمینی، آفتابگردان، بامیه و … می باشند.

از جمله ویژگی های این محصول که در فروش نوار تیپ درجه یک نیز موثر است می توان به موارد زیر اشاره داشت:

امکان استفاده در زمین هایی با سطح نامطلوب

حمل و نقل آسان

نصب راحت 

قیمت ارزان و … می باشد،

 کشاورزان و افرادی که در این زمینه ها فعالیت دارند می توانند به مراکز فروش این محصولات که به صورت حضوری و غیر حضوری این محصول را به شکل عمده و خرده در اختیار مشتری قرار می دهند مراجعه کرده و نوار تیپ های درجه یک و با کیفیت را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

تماس با ما