جستجو کردن

ساخت کلی اتصالات دست ساز کاروگیت عمده

ساخت اتصالات دست ساز کاروگیت که با چگالی بالا (HDPE) تهیه شده است، کار به شدت دقیق و کنترل شده ای است تا محصول آن بتواند اتصالات مناسبی را برای جریان های فاضلاب، جمع کننده های آب زهکشی، هدایت و تخلیه آب رودخانه، بازیابی ذرات جامد، جریان، جاده ها و بزرگراه ها و به طور خلاصه اکثر زهکش ها ارائه دهد. ما ساخت این محصولات را به صورت عمده و با بهترین کیفیت انجام می دهیم.

ساخت کلی اتصالات دست ساز کاروگیت عمده

مراحل نصب اتصالات دست ساز کاروگیت

مراحل نصب اتصالات دست ساز کاروگیت اتصالات کاروگیت یک هادی PVC است که برای هدایت و محافظت از کابل ها در تاسیسات الکتریکی یا مخابراتی و یا امور تاسیساتی استفاده می شود. می توان آن را در دیوارها یا سقف تعبیه شده، در هوا قرار داد. قطر بسته به عملکردی که برای آن در نظر گرفته شده متفاوت است.

اتصالات کاروگیت درجه یک در شکل مواج آن، نسبت انعطاف پذیری برای جبران گشادی، حرکات یا ارتعاشات کافی است. امکان نصب سریع، مقاومت زیاد در برابر بارهای دفن، نصب سریع، امکان اتصال به کار را با وجود فضای کم و هزینه کمتری نسبت به سایر سیستم ها فراهم می کند.

اتصالات کاروگیت دارای چندین نوع، فرموله شده با کربنات کلسیم یا تالک، مناسب برای ساخت لوله های راه راه، تک لایه یا همزن است. از مزایای استفاده از این محصول برای این کاربرد بهبود خصوصیات مکانیکی مانند مقاومت فشاری و مقاومت در برابر ضربه است.

این واقعیت کاهش ضخامت لوله را امکان پذیر می کند، این به معنای کاهش هزینه ها است. برای نصب آن دسته از لوله ها که باید بیرون از منزل باشند، در مکان هایی با تغییرات دما قابل توجه، گرانشی اصلی با طلق پایداری بعدی بیشتری ایجاد می کند، به طوری که در صورت تغییر دما، لوله منقبض یا منبسط می شود.

از ویژگی های برتر این نوع اتصالات با استفاده از کاروگیت تهیه شده اند، عبارتند از:

مقاومت در برابر ضربه و سایش شیمیایی ،محتوای نشریه ،مقاومت در برابر ضربه و سایش شیمیایی ،مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش. ،مقاومت در برابر دمای پایین، سفتی حلقه ،مشخصات هیدرولیکی ،وزن کم ،ضریب زبری کم به طور عرضی الاستیک است. فاقد هالوژن است و در الکل ها، استون، آب، مواد قلیایی یا اسیدها محلول نیست.

این ماده قادر به تحمل درجه ای از اسیدیته از pH 1.5 تا 14 است که از طریق مشخصات آن جریان دارد. نوعی لوله با قابلیت مقاومت است، نوع سوئیچ یا اصلاح، دمای زیر 40 درجه سانتیگراد را ندارد. نوع سوراخ دار یک گرانول حلقوی سفت و سخت را باز می کند که به عنوان یک سیستم انعطاف پذیر عمل می کند و از بارهای عمودی منتقل شده از قسمت اصلی بار به قسمت اطراف پشتیبانی می کند.

مراکز ساخت اتصالات دست ساز کاروگیت درجه یک

مراکز ساخت اتصالات دست ساز کاروگیت درجه یک برای ساخت اتصالات دست ساز کاروگیت، گروه GCR همچنین دارای محلول های Ciclic از پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) و پلی اتیلن خطی با چگالی کم (LLDPE) است. در این حالت، Ciclic انعطاف پذیری لایه داخلی این سازه ها را فراهم می کند. این اتصالات معمولاً به جای لایه سطحی که سایر لوله ها ارائه می دهند، دارای لایه ها یا نتایج هستند. اگر به دنبال اتصالات کاروگیت عمده با قیمت مناسب هستید مرکز ما بزرگترین ارائه دهنده این محصولات است.

تماس با ما