جستجو کردن

شرکت تولیدی لوله پلیکا سفید رنگ

شرکت تولیدی لوله پلیکا، انواع لوله را با رنگ های متنوع چون سفید، سبز تولیدمی کند. سپس به صورت عمده در بازار مجازی به فروش می گذارد. جهت خرید ارزان‌تر این محصول با مشاورین فروش نمایندگی پلیکا در تماس باشید.

 

لوله پلیکا از مواد اولیه بسیار مرغوب تشکیل شده‌است که دارای خواص U-PVC می باشد. همچنین این محصول در برابر خوردگی مقاوم است و دارای عمر بسیار زیادی می باشد. لوله پلیکا در سیستم های آبی و زیرزمینی استفاده می شود و دارای کاربرد های فراوانی است.

  • بیشتر بخوانید: لوله پلاستیکی

لوله پلیکا سفید رنگ

لوله پلیکا، از بهترین آبرسان های موجود در بازار است که دارای سطحی صاف و صیقلی می باشد.  همچنین این محصول طبق استاندارد های روز دنیا تولید می شود. لوله پلیکا در رنگ های متنوعی تولید می شود ولی رایج‌ترین رنگ موجود در بازار، رنگ سفید بوده است.

 

لوله پلیکا سفید، در انواع متنوع وجود دارد که می توان به هواکشی، فاضلابی، برق ساختمانی اشاره نمود. ضخامت لوله پلیکا سفید متفاوت می باشد و به سه دسته تقسیم‌بندی می شود که در ادامه نام برده می شود.

  1. ضخامت معمولی لوله پلیکا
  2. لوله پلیکا نیمه قوی
  3. لوله پلیکا قوی

لوله پلیکا سفید در برابر خوردگی و همچنین ضربه بسیار مقاوم است. همچنین در برابر انقباض و انبساط دارای استحکام زیادی می باشد.

 

شرکت تولیدی لوله پلیکا

شرکت تولیدی لوله پلیکا

لوله پلیکا توسط برند های معتبر ایرانی به صورت گسترده‌ای تولید می شود. البته شرکت تولیدی لوله پلیکا با توجه به استاندارد های موجود در جهان محصولات خود را تولید می کند. همچنین در تولید آن ها از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده می نماید.

 

شرکت تولیدی لوله پلیکا، در سراسر ایران دارای نمایندگی های فعالی بوده است و بهترین انواع لوله را با ضمانت به مشتری عرضه می دارند.

 

شرکت تولیدی لوله پلیکا

تولید لوله پلیکا سفید

لوله پلیکا سفید، از مواد پلاستیکی تولید می شود که در خطوط فاضلاب از آن استفاده می شود. این محصول نسبت به دیگر انواع لوله دارای کارایی و تنوع بیشتری است. به دلیل نصب آسان، این محصول بیش‌ترین تقاضا را در بازار به خود اختصاص داده است.

 

تولید لوله پلیکا سفید در ایران با توجه به استاندارد های ملی صورت گرفته است. البته جنس این محصول از pvc است و دارای مقاومت زیادی می باشد. از مزایای لوله پلیکا سفید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. غیر رسانا بودن لوله پلیکا و کاهش خوردگی
  2. مقاومت در برابر طیفی از مواد شیمیایی
  3. سبک وزن بودن لوله در عین ایمن بودن آن
  4. داشتن انعطاف بالا و مقاوم در برابر شکستگی و خورد شدن
  5. داشتن عمر طولانی
  6. استحکام زیاد در برابر ضربه زدگی
  7. دارا بودن از دیواره های صاف و جلوگیری از تغییر طعم آب
  8. داشتن قابلیت اتصالات آب بند
  9. مقاومت در برابر حرارت یا آتش و استحکام آن در برابر شعله
  10. به کارگیری در صنعت ساختمانی و برق
  11. استفاده از آن در صنعت غذایی، بهداشتی و دارویی
  12. داشتن عایق صوتی و حرارتی
  13. استفاده در سیستم تخلیه آب باران در کوتاه مدت

 

 

شرکت تولیدی لوله پلیکا

تماس با ما