جستجو کردن

شرکت لوله نوار تیپ آبیاری بارانی در ایران

یکی از وسایل کاربردی و پرمصرف در صنعت کشاورزی لوله نوار تیپ می باشد که نقش بسیار مهمی در صرفه جویی در مصرف آب دارد و در انواع مدل های متنوع تولید و ارائه می شود. از این لوله برای کاشت گیاهان ردیفی نظیر صیفی جات و … استفاده می کنند و به دلیل مزیت های فراوان مورد استقبال متقاضیان زیادی واقع شده است.

شرکت لوله نوار تیپ آبیاری بارانی در ایران

معرفی انواع لوله نوار تیپ آبیاری بارانی

معرفی انواع لوله نوار تیپ آبیاری بارانینوار تیپ آبیاری دارای دیواره ای نازک و از جنس پلی اتیلن می باشد و از آن برای کشت های متراکم و ردیفی استفاده می کنند. لوله نوار تیپ آبیاری در انواع درز دار و پلاگ دار تولید می شود که نوع پلاک دار مانند قطره چکان عمل می کند و نوع درزدار روزنه هایی جهت خروج آب دارد و از طریق مسیری زیگزاگی شکل آب از آن خارج می گردد.

بین قطره چکان ها 10 الی 60 سانتی متر فاصله وجود دارد. نوار تیپ از استحکام بالایی برخوردار بوده و مقاومت بالایی در برابر اشعه ماوراء بنفش و انواع سموم و کودهای شیمیایی دارد. این نوارها قابلیت نصب بر روی خاک و یا زیر خاک را دارند و با استفاده از این محصول در مصرف آب صرفه جویی خوبی صورت می گیرد همچنین از رشد علف های هرز جلوگیری شده و در پیشگیری از فرسایش خاک نیز تأثیر بسیار خوبی دارد.

این لوله ها به دلیل وزن سبک به راحتی جابجا شده و یکی دیگر از ویژگی های این نوارها جلوگیری از ورود و نفوذ مواد آلاینده به داخل آب می باشد. قیمت نوار تیپ درز با نوع پلاک دار آن متفاوت می باشد. عوامل زیادی بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند که می توان به مواردی همچون کیفیت، نوع خرید و فروش،میزان عرضه و تقاضا،مدل و نوع،برند و شرکت تولید کننده،متراژ رول و … اشاره نمود.

تولید عمده لوله نوار تیپ در کشور

تولید عمده لوله نوار تیپ در کشورتولید لوله نوار تیپ در کارخانه های بزرگ در شهرهایی نظیر تهران، اصفهان، شیراز، تبریز و … با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته  و با بهره وری از پرسنل مجرب طبق استانداردهای لازم انجام می شود. از اهداف این شرکت ها کسب رضایتمندی مشتری، ارتقاء کیفیت محصولات و کاهش هزینه های تولید می باشد که هر چه کیفیت بالاتر و قیمت مناسبتر باشد، فروش نیز بالاتر می رود.

بسیاری از شرکت های تولید کننده علاوه بر تأمین نیاز داخل کشور انواع نوار تیپ را به کشورهای همسایه صادر می کنند که به دلیل کیفیت بالا و کاربرد فراوان مورد استقبال مشتریان زیادی در کشورهای مقصد قرار گرفته است.

تماس با ما