جستجو کردن

صادرات لوله پلی اتیلن فشار قوی از ایران

لوله های پلی اتیلن فشار قوی از جمله لوله های مقاوم و دارای استحکام بالا هستند که برای انتقال آب در فشار بالا در سطوح ناهموار با شیب زیاد مورد استفاده قرار می گیرند و به دو شکل کلافی و شاخه ای قابل تهیه می باشند. این محصول در کشور ما توسط تولید کنندگان متعددی با کیفیت مطلوب تولید می شود. صادرات لوله پلی اتیلن فشار قوی از این به کشورهای همسایه و غیره با کیفیت عالی و قیمت مناسب انجام می گیرد.

صادرات لوله پلی اتیلن فشار قوی از ایران

در مورد جنس لوله پلی اتیلن فشار قوی بیشتر بدانید

در مورد جنس لوله پلی اتیلن فشار قوی بیشتر بدانیدجنس لوله های پلی اتیلن از مواد پلی اتیلن می باشد که در واقع نوعی پلاستیک مقاوم و انعطاف پذیر می باشد که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد.

این محصول بسیار مقاوم می باشد و دارای انعطاف پذیری لازم می باشد و در برابر خراش و شکستگی استحکام بالایی دارد.

این محصول نسبت به لوله های دیگر با جنس های مختلف دارای بهترین کیفیت می باشد و به همین دلیل خیلی زود جانشین این محصولات شده و دارای طول عمر بیش از ۵۰ سال و در انواع با کیفیت حتی یک قرن می باشد.

وزن این لوله بسیار پایین است و جابه جایی و حمل و نقل آنها بسیار راحت است و کار کردن با آنها بسیار راحت می باشد.

این لوله ها در مقابل فشار بسیار مقاوم هستند و تحمل فشار های بسیار بالا را دارند و همچنین در برابر نور شدید خورشید نیز بسیار مقاوم می باشند.

این محصول در برابر مواد شیمیایی مختلفی اسیدی، قلیایی و غیره بسیار مقاوم است و برای انتقال این مواد نیز مناسب هستند.

همچنین این محصول ضد رسوب است و به دلیل سطح درونی صافی که دارد هیچ سیالی درون آن رسوب نمی گیرد.

این محصول در تغییرات شدید دمایی همچنان سالم باقی می ماند و هیچ آسیبی به آن وارد نمی شود و در برابر سایش، ضربه و غیره بسیار مقاوم می باشد.

این محصول برای انتقال انواع سیالات بسیار مناسب است و در صنایع مختلف گاز رسانی، صنایع پتروشیمی، آب و فاضلاب و غیره کاربرد دارد.

مرکز فروش انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی

مرکز فروش انواع لوله پلی اتیلن فشار قویمرکز فروش انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی این محصولات را با قیمت ویژه و ارزان به فروش می رساند زیرا این مراکز محصولات را به قیمت ارزان و در حجم بالا خریداری می کنند و می توانند از فروش محصولات با قیمت مورد رضایت مشتریان سود مناسبی را به دست آورند.

فروش لوله پلی اتیلن به صورت مستقیم و با حذف واسطه گران انجام می گیرد و خریداران عمده می توانند هم اکنون این محصولات را  با قیمت های فوق العاده ارزان و شگفت انگیز سفارش دهند تا برای آنها ارسال گردد.

تماس با ما