جستجو کردن

صادر کننده بهترین لوله پلی اتیلن استاندارد

در حال حاضر به دلیل پیشرفت تکنولوژی کارخانه جات کشور ما جز برترین تولید کنندگان لوله پلی اتیلن استاندارد هستند. اهمیت زیادی که تولیدکنندگان به کیفیت لوله های پلی اتیلن می دهند موجب شده تا این محصول مناسب برای صادرات باشد. صادرکنندگان تلاش می کنند تا بهترین لوله پلی اتیلن استاندارد را به کشورهای همسایه و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر کنند تا ارزآوری قابل قبولی برای کشور ایجاد نمایند.

صادر کننده بهترین  لوله پلی اتیلن استاندارد

لوله پلی اتیلن استاندارد چگونه تولید می شود؟

لوله پلی اتیلن استاندارد چگونه تولید می شود؟ تولید لوله های پلی اتیلن در جهان به سال ها قبل برمی گردد که در ابتدا در حوزه انتقال آب برای جلوگیری از هدر رفت آب استفاده می شد.

به طور کلی تغییرات آب و هوایی و افزایش جمعیت و همچنین افزایش دمای کره زمین باعث شد به فکر صرفه جویی و جلوگیری از اصراف آب بیفتد به همین جهت لوله های پلی اتیلن تولید شدند.

کارخانجات زیادی در حال حاضر مشغول به تولید انواع مختلف لوله های پلی اتیلن می باشند.

در اینجا با نحوه تولید لوله پلی اتیلن به طور مختصر آشنا می شویم از جمله:

  • مواد اولیه برای تولید این لوله ها را از پتروشیمی و یا مواد اولیه pv تهیه می‌کنند.
  • در آزمایشگاه پس از بررسی کیفیت مواد اولیه گرید بندی آنها مشخص می شود.
  • مواد اولیه که به صورت گرانول می باشد وارد دستگاه اکسترودر می شود و بر اثر حرارت ذوب می گردد.
  • پس از ذوب، مواد به وسیله ماردون که یک میله مارپیچ مانند است به سمت جلو رانده شده و از اکسترودر خارج می شود.
  • پس از خروج از اکسترودر وارد قالب شده و از کالیبراتور ها عبور می کنند تا با اعمال فشار مناسب شکل مورد نظر را به خود بگیرد.
  • پس از خروج از کالیبراتور سطح لوله توسط آب سرد خنک می شود در نهایت لوله های پلی اتیلن توسط دستگاه کشنده به تدریج خارج شده و توسط دستگاه مارک زن مشخصات فنی و تاریخ تولید آن بر روی لوله مشخص می گردد.
  • سپس توسط دستگاه های برش مخصوص در متراژهای مختلف و معین بریده می گردد.

تمامی توضیحات گفته شده برای تولید لوله های پلی اتیلن تک جداره با هر سایزی می باشد.

همچنین روش تهیه لوله های دوجداره نیز به صورت اکستروژن می باشد اما به دلیل ماهیت دو جداره بودن مقداری روش تهیه و دستگاه های مورد استفاده تفاوت پیدا می کنند.

پخش انبوه لوله پلی اتیلن استاندارد

پخش انبوه  لوله پلی اتیلن استاندارد کارخانجات تولید کننده لوله پلی اتیلن در ایران به تعداد زیادی وجود دارند که محصولات با کیفیت بالا و استاندارد تولید می کند.

لوله پلی اتیلن دارای تنوع زیادی می باشد که صادر کننده لوله پلی اتیلن باید محصولات با کیفیت و مطابق با استاندارد های روز دنیا را برای صادرات انتخاب کند تا بتواند بازارهای جهانی را در اختیار بگیرد.

پخش لوله پلی اتیلن استاندارد به صورت انبوه توسط نمایندگی های معتبر در تنوع بالا و کیفیت مناسب صورت می پذیرد.

تماس با ما