جستجو کردن

فروشنده لوله پلی اتیلن 630 آب

لوله پلی اتیلن 630 در انتقال آب و فاضلاب و حتی در برخی موارد برای انتقال گاز کاربرد دارد. در خطوط انتقال آب شهری، انتقال آب دریا و انواع سامانه های آتش نشانی می‌توان از لوله پلی اتیلن 630 استفاده کرد.

فروشنده لوله پلی اتیلن این محصول را با استانداردهای جهانی تولید و به مشتری عرضه می‌کند. انواع لوله پلی اتیلن بر حسب ضخامت دسته بندی می شود.

فروشنده لوله پلی اتیلن 630 آب

کاربرد انواع لوله پلی اتیلن کجاست؟

کاربرد انواع لوله پلی اتیلن کجاست؟ لوله پلی لاتیلن استاندارد با ضخامت 630 میلیمتر دارای کاربردی تخصصی است و در صنایع پتروشیمی کشورمان و با استفاده از فناوری های روز دنیا و با مواد اولیه با کیفیت تولید می شود.

این نوع لوله مقاومت بالایی داشته و موارد مصرف آن نیز متعدد است. در خطوط انتقال آب، فاضلاب، تجهیزات آتش نشانی، پروژه‌های انتقال آب در دریا و … می‌توان از لوله پلی اتیلن 630 استفاده کرد.

استفاده از لوله پلی اتیلن 630 در انتقال گازهای فشرده با درجه ایمنی و اطمینان بالا انجام می‌شود. ضخامت قطر لوله 630 میلی متری به اندازه‌ای است که تحمل فشار بسیار بالایی داشته و حتی در برابر دما نیز مقاومت دارد.


مقاومت خوب این نوع لوله موجب شده در مسیرهای طولانی انتقال آب و یا گاز فشرده، گزینه ایدآلی به حساب آید. زیرا تحمل‌پذیری پلی اتیلن در برابر انواع عوامل محیطی بالا بوده و ریسک شکستگی و نشت مواد در آن بسیار پایین است.

ویژگی‌های ذکر شده درمورد لوله پلی اتیلن موجب شده است مهندسان پروژه های خطوط انتقالی حتی در محیط های مهاجم شیمیایی نیز از این جنس لوله استفاده کنند. لوله پلی لاتیلن از خاک که دارای مواد موثر شیمیایی فعال است هیچ تاثیری نمی پذیرد.

موارد استفاده لوله پلی اتیلن 630 میلیمتر

موارد استفاده لوله پلی اتیلن 630 میلیمتر خرید لوله پلی اتیلن با توجه به سایز و ضخامت آن انجام می شود که بدیهی است هرکدام کارایی های متفاوتی دارند. به عنوان مثال از لوله پلی اتیلن در سایز 16 میلیمتر در آبیاری قطره ای استفاده می شود، اما نوع قطورتر مصارف صنعتی و یا استفاده در سیستم های انتقال آب و فاضلاب شهری دارد.

آزمایش های زیادی در ارتباط با کیفیت و مقاومت لوله پلی اتیلن صورت گرفته که همگی ثابت کرده اند این محصول در خطوط انتقالی سطح زمین، مدفون در زمین، شناور بر روی دریا و حتی سطوح پایینی دریا کارایی بهتری در مقایسه با نمونه های فولادی دارد.

هزینه نگهداری و تعمیرات احتمالی لوله پلی اتیلن 630 آب نسبت به دیگر لوله ها بسیار کمتر است و به همین دلیل استفاده از آن بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته و مدیران پروژه های اجرایی ترجیح می دهند این نوع لوله را در شبکه های آبرسانی جایگزین نمونه های قدیمی کنند.

مقاومت در برابر زلزله، دوام، کارایی هیدرولیکی، میرایی تنش، قابلیت تحمل کرنش، وزن کم، مقاومت در برابر اشعه فرابنفش خورشید، بی نیاز بودن از پوشش و حفاظ کاتدی و مقاومت در برابر خوردگی از سوی جوندگان، همگی از ویژگی های این نوع لوله هستند.

درباره لوله پلی اتیلن آب چه می دانید؟

درباره لوله پلی اتیلن آب چه می دانید؟ لوله های پلی اتیلن آب دچار زنگ زدگی نمی شوند. برخلاف نمونه های فولادی، در نوع پلی اتیلن پوسیدگی و یا سوراخ شدن بر اثر خوردگی بوجود نمی آید. این نوع لوله بهداشت بالاتری داشته بطوریکه موجودات زنده ریز و میکروسکوپی قادر به زندگی در سطح درونی و یا بیرونی آن نیستند.

ضروری است درمورد وجود آلودگی خاک با حلال های آلی از جمله نفت و گاز دقت بیشتری شود زیرا لوله پلی اتیلن نسبت به این حلال ها آسیب پذیر بوده و نصب آن نیازمند روش هایی است تا از لوله دربرابر حلال های آلی محافظت شود.

از ویژگی های ممتاز لوله پلی اتیلن، انعطاف پذیری آن است بطوریکه می تواند بین 20 تا 30 میلیمتر خم شود. با توجه به نوع SDR لوله، میزان انعطاف پذیری نیز متغییر خواهد بود.

صخامت لوله پلی اتیلن در نامگذاری آن تاثیرگذار است. ضخامت لوله تعیین می کند برای استفاده در چه کاری مناسب تر است. منعطف بودن لوله پلی اتیلن کمک می کند بسیاری از اتصالات در مسیرهای زاویه دار حذف شود و این موضوع نصب لوله را با سهولت و سرعت بالاتری ممکن می سازد.

لوله های پلی اتیلن قادر به تحمل فشار 1.5 برابری در حالت فشار سرج تکرار شونده و 2 برابری در حالت فشار سرج اتفاقی هستند. این مقاومت بالا در فشار سرج، در دیگر انواع لوله ها دیده نمی شود.

مرکز خرید لوله پلی اتیلن استاندارد

مرکز خرید لوله پلی اتیلن استاندارد در مرکز خرید لوله پلی اتیلن استاندارد تلاش می شود انواع مختلف این محصول از جمله لوله پلی اتیلن آبیاری و لوله پلی اتیلن رولی در ضخامت و قطرهای مختلف به خریداران عرضه شود. تخصص بالای مهندسان ایرانی در صنایع نفت و پتروشیمی موجب شده تا ایران به یکی از برترین تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن تبدیل شود که علاوه بر تامین تمامی نیازهای داخلی، یکی از صادرکنندگان مطرح این محصولات در سطح جهانی نیز به شمار می آید.

مرکز فروش لوله پلی اتیلن با ارائه مشاوره های رایگان به مشتریان کمک می کند تا لوله های پلی اتیلن برای کارایی های مختلف را به درستی انتخاب کنند. این مرکز محصولات خود را در سراسر کشور و به شکل عمده از طریق سفارشات اینترنتی بفروش می رساند.

با خرید مستقیم از تولیدکنندگان لوله پلی اتیلن می توان علاوه بر حذف واسطه ها و دلالان، محصول را با هزینه کمتری خریداری کرد. صرفه جویی در وقت و ارتباط مستقیم مصرف کننده با تولیدکنندگان از دیگر مزایای این نوع خرید است. ارتباط مستقیم خریداران با تولیدکننده، اطلاعات بیشتری از عملکرد و اعتبار کارخانه، استاندارد و ضمانت محصول در اختیار مشتری قرار می دهد.

همچنین در این نوع خرید، می توان همواره از مشاوره صحیح و تخصصی کارشناسان در زمینه محصول با کیفیت استفاده کرد. در مراکز خرید معتبر لوله پلی اتیلن می توان از تجربه و تبحر مهندسان مرکز برای نصب محصول بهره برد که این موضوع صرفه جویی چشمگیری در وقت و هزینه به دنبال دارد.

قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری بصورت آنلاین در سایت های فروش درج شده، اما توجه به این نکته ضروری است که قیمت لوله نباید از قیمت مواد پلی اتیلن کمتر باشد. اگر در جدول قیمت گذاری ها متوجه شدید قیمت لوله از مواد اولیه ارزانتر است، اطمینان داشته باشید لوله های به فروش گذاشته شده کیفیت پایینی داشته و از مواد ضایعاتی ساخته شده است.

خرید چنین لوله هایی هرگز توصیه نمی شود زیرا باتوجه به مقاومت پایین، احتمال نشتی آن زیاد بوده و استفاده از چنینی لوله هایی در آینده مخاطرات زیادی به همراه خواهد داشت.

تماس با ما