جستجو کردن

فروشنده نوار آبیاری پلی اتیلن دریپر دار ارزان

  آبیاری مزارع  یکی از متداول ترین کارها، به شمار می رود؛انواع زیادی از نوار های آبیاری با کارایی های مختلفی وجود دارند و یکی از نمونه های باکیفیت و ارزان قیمت آن ها نوار آبیاری پلی اتیلن است که اخیراً در بازار عرضه شده است.

فروشنده نوار آبیاری پلی اتیلن دریپر دار ارزان

کارایی انواع نوار آبیاری پلی اتیلن دریپر دار

کارایی انواع نوار آبیاری پلی اتیلن دریپر دار اگر خرید بهترین نوار پلی اتیلن مد نظر شماست باید به مزیت ها وکارایی های آن نیز توجه کنید .

نوار های دریپر دار پلی اتیلن در دسته انعطاف پذیر ترین نوار های آبیاری با عملکرد کاهش آب مصرفی، برای انواع پوشش گیاهی و کشت های متراکم است.

در صنعت کشاورزی، برای آبیاری باغات، گلخانه ها و مزارع،کاربرد در کشت های ردیفی، آبیاری های سبزیجات، صیفی جات، مثل: (آبیاری گوجه فرنگی، سیب زمینی، توت فرنگی، و…) مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه ازروش آبیاری قطره ای و نوار آبیاری دریپر دار پلی اتیلن، استفاده می شود.

نوارها به راحتی در سطح یا عمق خاک با توجه به نظر و سلیقه کشاورز نصب می شوند و کاملاً مطابق با استاندارد های محیط زیستی اروپا و جهان هستند. 

همچنین برای استفاده بهینه از منابع آبی کشور، باید در نظر داشت که نوار آبیاری کمترین میزان مصرف آب را دارد و با استفاده از آن تمامی املاح معدنی و کود به صورت مستقیم به ریشه می رسند و باعث مرطوب ماندن محیط ریشه می شوند.

در گلخانه ها و مزارع با بهره گیری از این محصول از رشد مداوم علف های هرز جلوگیری می کنند و مصرف زیاد آب را کاهش می دهند، زیرا هر قطره چکان در این نوار ها به طور جداگانه دارای یک فیلتر و یک مجرای پایین آورنده فشار است که هر کدام به طور مستقل عمل می کند.

فروش عمده بهترین نوار آبیاری پلی اتیلن

فروش عمده بهترین نوار آبیاری پلی اتیلن

اگر قصد استفاده از نوار های آبیاری را دارید ، یا در زمینه کشت و کار فعالیت می کنید، این خبر خوبی است که امروزه انواع مراکز و نمایندگی های فروش نوار آبیاری  پلی اتیلن، در سراسر کشور پاسخ گوی شما هستند.

برای اطلاع از قیمت نوار ها می توانید از طریق وب سایت نمایندگی ها یا مراجعه به مراکز به صورت حضوری انواع کاتالوگ های آن ها را در اختیار داشته باشید.

همچنین این مراکز گفت و گو با مشاوران مجرب کشت و صنعت را برای شما فراهم می کنند تا به راحتی از خرید خود اطمینان پیدا کنید.

محدودیت منابع آبی کشور، باعث می شود مهندسین یک برنامه ریزی دقیق برای استفاده درست از آب های مصرفی داشته باشند و چنین محصولاتی را به بازار برای فروش عرضه کنند.

وجودکشاورزانی که به دنبال روش های امروزی برای تولید و عرضه  خود هستند شرط لازم و‌ کافی تولید و فروش محصولات است؛ خرید نوار آبیاری باکیفیت و به صورت عمده علاوه بر این که هزینه ها را کاهش می دهد می توان تضمین کند، از محصولی با کیفیت استفاده می کنید.

تماس با ما