جستجو کردن

فروشنده کلی پله منهول پلی اتیلن

پله منهول پلی اتیلن از پر استفاده ترین انواع پله منهول باکیفیت است که می تواند دست رسی به قسمت های زیرزمینی تاسیساتی مانند فاضلاب را ساده کند.

مشخصه های پله منهول اصل چیست؟

واژه منهول کلمه ای انگلیسی است که به معنای سوراخ آدم رو است.

منهول ها دسترسی و رفت و آمد به قسمت های زیر زمینی تاسیسات را با راه حلی ساده و کم خرج آسان کرده و به همین دلیل است که در ساخت تاسیسات زیر زمینی از آن ها استفاده بسیار گسترده ای می شود.

از انواع دیگر پله منهول دو مورد دیگر نیز وجود دارد که قصد داریم به طور مفصل تری در ادامه این مطلب به آن ها بپردازیم، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

پله منهول

از مشخصه های پله منهول اصل باید به استحکام و دوام بالای آن اشاره کنیم.

پله منهول ها انواع بسیار مختلفی دارند که پله پلی اتیلن یکی از بهترین انواع آن ها است.

این کالا در بسیاری از تاسیسات و سازه های زیر زمینی به صورت گسترده ای استفاده می شود و صرفا استفاده از آن به فاضلاب محدود نمی شود.

از پر استفاده ترین مواردی که می توانیم به آن ها اشاره کنیم باید به:

مسیر های زیر زمینی فاضلاب،مسیر های زیرزمینی معدن ها و مترو ها اشاره کنیم.

از مهم ترین مشخصه های یک پله منهول با کیفیت پلی اتیلن، باید به موارد زیر اشاره کنیم

  1. استحکام و دوام بالا که قبل تر به آن اشاره کردیم.
  2. وزن کم: وزن کم یکی از مشخصه ها و ویژگی های بسیار مهم برای تولیدکنندگان و خریداران پله منهول است، که می تواند به منظور کاهش قیمت نهایی محصول و هزینه های حمل و نقل بسیار تاثیر گذار باشد. از دیگر مزایایی که وزن کم این محصول ایجاد می کند، امکان استفاده از آن در هر مکانی است که به آن نیاز داشته باشند.
  3. مقاومت بالا در برابر ترکیبات شیمیایی و رطوبت: یکی دیگر از مهم ترین مشخصه هایی که هر منهولی باید داشته باشد، مقاومت بالا در برابر ترکیبات شیمیایی مانند، گاز اتیلن، گاز مونو اکسید کربن و دیگر گاز ها و مایعات خطرناکی است که در مسیر های فاضلاب و دیگر تاسیسات است. مقاومت این پله ها در برابر رطوبت نیز بسیار مهم است که جز فاکتور هایی است که باید به آن توجه شود.

پله منهول پلی اتیلن از پر استفاده ترین انواع پله منهول است که می تواند دست رسی به قسمت های زیرزمینی تاسیساتی مانند فاضلاب را ساده کند.

واژه منهول کلمه ای انگلیسی است که به معنای سوراخ آدم رو است.

منهول ها دسترسی و رفت و آمد به قسمت های زیر زمینی تاسیسات را با راه حلی ساده و کم خرج آسان کرده و به همین دلیل است که در ساخت تاسیسات زیر زمینی از آن ها استفاده بسیار گسترده ای می شود.

پله منهول

استقامت بالای پله منهول پلی اتیلن

همانطور که قبل تر اشاره کردیم پله منهول های پلی اتیلن وزنی بسیار سبک دارند که سبب می شود عملیات نصب و حمل و نقل آن ها به نسبت دیگر انواع پله منهول، بسیار ساده تر باشد.

سطح صیقلی و صاف پلی اتیلن ها مانع از چسبیدن مواد شیمیایی و ترکیبات مضر و خطرناک به پله منهول می شود.

از دیگر مزیت هایی که انواع پله دارند باید به هزینه های انبارداری و نگهداری بسیار پایین آن ها اشاره کرد. همچنین این نوع از پله منهول، دارای سازگاری نسبتا خوبی با محیط زیست است.

اگر بخواهیم به مزایای اصلی و بسیار مهم پله منهول پلی اتیلن اشاره کنیم باید بگوییم که استفاده از این نوع از پله منهول، در محیط آلودگی ایجاد نکرده و در برابر مواد و ترکیبات شیمیایی محیط بسیار با دوام است.

سطح صیقل داده شده و رنگ روشنی که این محصول دارد، باعث می شود که فرد به راحتی این پله را مشاهده کند و ایمنی در کار را به مقدار قابل ملاحظه ای بالا تر ببرد.

استقامت بالای پله منهول پلی اتیلن

عدم زنگ زدگی پله منهول

جنس پله پلی اتیلن سبب ایجاد مقاومت بسیار بالایی نسبت به مواد و ترکیبات شیمیایی و اسیدی که در فاضلاب ها وجود دارد شده است.

سبک وزن بودن این نوع از پله ها نیز باعث کاهش قیمت تمام شده و نصب سریع و آسان آن می شود.

در کل لوله های پلی اتیلن نسبت به انواع دیگر پله منهول ها مزایای بسیار زیادی دارند که سبب استفاده بسیار گسترده آن ها در مکان های مختلفی شده است.

اگر که بخواهیم به مزایای این نوع از پله نسبت به دیگر انواع پله منهول ها اشاره کنیم باید موارد زیر را در نظر داشته باشیم:

  1. عدم نیاز به ماشین آلات سنگین
  2. هزینه های پایین در بخش تولید و نصب
  3. مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی موجود در محیط
  4. مقاومت بالا نسبت به محیط های مرطوب
  5. صرفه جویی در زمان ساخت و اجرای پروژه
  6. کم تر شدن هزینه های نگهداری به دلیل سطوح صاف در بدنه

اگر بخواهیم انواع پله منهول را از نظر جنس به دسته های مختلف تقسیم کنیم، به سه دسته مهم تقسیم می شوند:

  1. پله منهول بتنی
  2. پله منهول آجری
  3. پله منهول پلی اتیلن

پله منهول پلی اتیلن پر استفاده ترین نوع است که به عنوان پله منهول درجه یک و باکیفیتی شناخته می شود.

عدم زنگ زدگی پله منهول

بازار خرید پله منهول پلی اتیلن

برتری هایی که پله منهول پلی اتیلن نسبت به دیگر محصولات دارد سبب شده است بخش عمده ای از بازار های داخلی و صادراتی پله منهول به این محصول اختصاص بیابد.

از دیگر انواع پله منهول هایی که قصد داریم به آن اشاره کنیم، پله منهول آجری است است که از نظر قیمت و وزن، در حد وسط قرار دارد.

از این نوع از پله منهول ها در گذشته های دور در بسیاری از تاسیسات زیرزمینی استفاده می شده است. ولی امروزه با به دست آمدن نوآوری هایی که علم و تکنولوژی پیشرفته مسبب آن است، محصولات بسیار با کیفیت و بهتری مانند پله منهول پلی اتیلن است.

پله پلی اتیلن در بین صنایع مختلف محصولی با مصرف و تقاضای بالا است اما تولید کنندگان و توضیع کنندگان این محصول، بسیار محدود و نسبتا کمیاب هستند.

در بین فروشنده های منهول پلی اتیلن بهترین گزینه فروشندگانی هستند که محصول با کیفیت و با ایمنی بالا را به شما ارائه می کنند.

در صورتی که قصد دارید خرید خود را از طریق سایت های اینترنتی انجام دهید بهترین راه حل این است که به سراغ مراکزی بروید که دارای سابقه طولانی و فعالیتی مستمر و مداوم هستند.

بازار خرید پله منهول پلی اتیلن

اگر که قصد خرید پله منهول پلی اتیلن را دارید می توانید با تماس با مشاوران ما از لیست قیمت پله منهول ها و دیگر انواع محصولات ما مطلع شده و پاسخ هرگونه سوال مرتبط را به راحتی پیدا کنید.

تماس با ما