جستجو کردن

فروشگاه عمده سه راه پلی اتیلن جوشی

سه راه پلی اتیلن جوشی یکی از محصولاتی است که در کارخانه های تولید لوله ساخته می شود. این سه راهی ها اتصالاتی بسیار مقاومی ایجاد می کنند که در امر لوله کشی ضروری بوده و برای تقسیم آن مورد استفاده قرار می گیرد.
مهره هایی داخل این سه راه ها قرار گرفته که باعث می شود محصول هنگان نصب به طور کامل آب بندی شود و نشتی نداشته باشد.
سه راهی های پلی اتیلن در اندازه های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام برای قطر متناسب با لوله استفاده خواهد شد.
فروشگاه عمده سه راه پلی اتیلن جوشی این محصولات را به طور کلی و با قیمت پایینتری عرضه نموده است.

فروشگاه عمده  سه راه پلی اتیلن جوشی

سه راه پلی اتیلن جوشی چگونه تولید می شود؟

سه راه پلی اتیلن جوشی چگونه تولید می شود؟ یکی از مهم ترین اتصالاتی که کاربرد فراوان نیز داشته یه راهی های پلی اتیلن هستند.
میزان مقاومت سه راهی ها مختلف هستند که باید با در نظر گرفتن نوع کاربری استفاده به صورت کم فشار یا پرفشار از آنها استفاده شود. سه راهی های تولیدی مانند لوله های پلی اتیلن از مقاومت بالایی برخوردارند و در دماهای پایین تا بالای 70 درجه می توانند تحمل نمایند. ورود آب یا موادی که بیش از 70 درجه حرارت هستند ممکن است سه راهی را از حالت آب بندی خود خارج کرده و نشتی پیدا کنند. 
سه راهی هایی که امروزه تولید می شود با جنس ها و مشخصات مختلفی هستند که به برخی از آنها می پردازیم.

انواع سه راه پلی اتیلن:

  • سه راه جوشی
  • سه راه پیچی
  • سه راه الکتروفیوژن

محصولات ذکر شده به صورت استاندارد و در سایزهای مخصوصی تولید می شوند.
برخی از افراد ممکن است به نوع خاصی از سه راهی نیاز داشته باشند که دارای قطر و زاویه مخصوصی است. در این صورت برخی از تولید کنندگان به روش دستساز جوشی محصول سفارش را تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
فاضلاب های شهری و روستایی، کشاورزان، خط گاز، آبرسانی از جمله مکان هایی هستند که بیشترین استفاده از انواع سه راهی های پلی اتیلن را دارند
در این میان سه راهی هایی نیز هستند که با نام نامساوی تولید شده اند. این اتصالات به گونه ای هستند که سه سر یکسانی ندارد و قطر هر سمت با سمت دیگر تفاوت دارد.

فروشنده عمده سه راه پلی اتیلن جوشی

فروشنده عمده  سه راه پلی اتیلن جوشی فروشنده سه راه پلی اتیلن اقدام به عرضه مستقیم انواع اتصالات لوله از جمله: سه راهی، زانو، مغزی، فلنج، درپوش و تبدیل نموده است که شما انواع مختلف اتصالات را می توانید به صورت اینترنتی و از فروشگاه سه راه پلی اتیلن تهیه و مورد استفاده قرار دهید.

این محصولات با قیمت های مختلفی در بازار اراوه شده اند که ابعاد، سایز، جنس لوله، نوع مغزی از مواردی هستند که تاثیر زیادی بر قیمت نهایی این محصولات خواهند گذاشت.

تماس با ما