جستجو کردن

فروش لوله پلی اتیلن نرم قطره ای آبیاری

لوله پلی اتیلن نرم نوعی لوله انعطاف پذیر است که در صنایع مختلف مثل کشاورزی و فاضلاب و … از آن استفاده فراوان می شود. از پلی اتیلن ساخته شده و در برابر اشعه های مضر و عوامل خارجی مقاوم است.

فروش لوله پلی اتیلن نرم قطره ای آبیاری

لوله پلی اتیلن نرم قطره ای آبیاری

لوله پلی اتیلن نرم قطره ای آبیاری لوله های قطره ای شیلنگ به عنوان یک لوله فرعی جانبی در سیستم آبیاری میکرو مورد استفاده قرار می گیرد.  این شیلنگها و لوله ها در برابر اشعه ماوراء بنفش تثبیت شده و قادر به مقاومت در برابر اثرات زیست محیطی هستند.

 این نوع لوله از پلی اتیلن درجه ویژه باکره ساخته می شوند.  ساطع کردن لوله ها نقش اساسی در سیستم های آبیاری قطره ای دارند.  لوله های قطرهای از پلی اتیلن درجه ویژه باکره ساخته می شوند.  مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) و سایر اثرات محیطی.  قطر اسمی بین 12 میلی متر و 25 میلی متر است.

لوله پلی اتیلن قطره ای یک لوله مقاوم است که در آبیاری قطره ای استفاده می شود.  نوار قطره ای از مواد پلی اتیلن درجه ویژه ساخته شده است.  به آن شلنگ قابل جمع شدن نیز گفته می شود ، پس از فشار دادن ، دور آن گرد می شود و در حالت فشارسنجی فرو می ریزد.  با داشتن یک لوله مسطح ، می توان آن را بر روی قرقره های حاوی چند هزار پا تأمین کرد.  قطر اسمی از 12 تا 25 میلی متر است.  می توان برای کاربردهای سطحی و زیرسطحی مورد استفاده قرار گرفت.  نوارهای دیواری نازک برای 2-3 فصل مناسب هستند اما در صورت استفاده از زیرزمین می توانند برای مدت طولانی تری استفاده شوند.  نوار قطره به کاهش سرمایه گذاری اولیه در آبیاری قطره کمک می کند.

نوعی لوله پلاستیکی قابل انعطاف است که برای انتقال مایعات و گاز مورد استفاده قرار می گیرد و اغلب برای جایگزینی خطوط لوله بتونی یا لوله های فولادی استفاده می شود. ساخت لوله هتی پلی اتیلن در شرایط سخت و تحت فشار، عدم نفوذ پذیری بالا و پیوند مولکولی قوی آن را برای خطوط لوله فشار قوی مناسب می کند. 

ویژگی های منحصر به فرد این لوله ها شامل:

مقاومت بالای الکتریکی، طول عمر بالا، وزن کم و اصطکاک کم باعث شده است که در همه جهان از لوله ها استفاده فراوان شود و در سیستم انتقال آب، برق و…. استفاده گردد.

فروشنده انواع لوله پلی اتیلن در انواع گوناگون

فروشنده انواع لوله پلی اتیلن در انواع گوناگون  تولید کنندگان در این عرصه  با صادرات محصولات خود به خارج کشور سود فراوانی دارند و با به کار گیری روش های نوین نیاز های مشتریان را برآورده می کنند. برای خرید لوله پلی اتیلن به فروشنده لوله پلی اتیلن در سایتهای معتبر مراجعه نمایید.

تماس با ما