جستجو کردن

فروش مستقیم لوله پلیکا عمده

فروش مستقیم لوله پلیکا عمده توسط وب سایت اختصاصی فروشنده ی این محصول صورت می گیرد. امروزه و با وجود بیماری کرونا اکثر افراد ترجیح می دهند معاملات خود را از طریق سایت های مجاز اینترنتی انجام دهند تا علاوه بر جلوگیری از شیوع بیماری در وقت و هزینه نیز صرفه جویی می شود. مشتریان می توانند به وب سایت اختصاصی فروش لوله پلیکا مراجعه نمایند و محصول مورد نظر را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنند و محصول را درب محل تحویل گیرند.

فروش مستقیم  لوله پلیکا عمده

بررسی انواع سایز بندی لوله پلیکا

بررسی انواع سایز بندی  لوله پلیکا لوله پلیکا یا بهتر است بگوییم لوله پی وی سی که به رنگ طوسی می باشد مقاومت بالایی دارد و هرگز دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شود. به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. از این نوع لوله ها در لوله کشی فاضلاب و سیستم آبیاری مزارع و باغات و همچنین برای کابل کشی های زیر زمینی استفاده می شود. لوله پلیکا یکی از پرکاربردترین نوع لوله می باشد که در سر تا سر جهان از آن استفاده می شود. این نوع لوله در هنگام تولید از سه مرحله ی اکستروژن، قالب گیری و تزریق عبور می کند و تبدیل به لوله های پی وی سی که در بازار موجود است می شود.

لوله های پی وی سی هیچ گونه نشتی ندارند به همین خاطر بیشتر در سیستم لوله کشی فاضلاب استفاده می شود. لوله‌های پلیکا در سه نوع معمولی، نیمه قوی و فشار قوی موجود است.

بررسی انواع سایز بندی لوله پلیکا بدین صورت است که برای اندازه گیری طول از سانتی متر، میلیمتر و اینچ می باشد که از ۲۰ میلیمتر تا ۶۰۰ میلیمتر و بالاتر وجود دارد. برای اندازه گیری عرض لوله پلیکا که به صورت اینچ بررسی می‌شود و از ۱/۲ اینچ تا ۱۶ اینچ در بازار موجود است که بسته به نوع استفاده می توان از اینچ های مختلف استفاده می شود.

روش دیگری که برای اندازه گیری کیفیت این لوله ها به کار می رود به صورت اتمسفر است که در سه نوع ۱۰ اتمسفر، ۶ اتمسفر و ۴ اتمسفر در بازار موجود است.

خرید انبوه لوله پلیکا عمده

خرید انبوه  لوله پلیکا عمده خرید انبوه لوله پلیکا عمده موجب می شود قیمت پایین تری نسبت به خرید جزیی پرداخت کنید. خریداران برای اینکه بتوانند به راحتی و بدون صرف وقت زیاد این محصول را تهیه کنند باید وارد وب سایت اختصاصی فروش لوله پلیکا شوند و سفارش خود را ثبت نمایند، پس از آن مشاوران فروش با آنان تماس می‌گیرند و دادن اطلاعات لازم و اطمینان از خرید توسط مشتری، محصول را برای او ارسال می کنند.

خرید لوله پلیکا از این طریق علاوه بر صرفه جویی در زمان برای مشتریان صرفه جویی در هزینه را نیز در پی دارد زیرا به طور مستقیم محصول را خریداری می کنند و هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد.

تماس با ما