جستجو کردن

فروش ویژه درب چاه چدنی

فروش درب چاه چدنی همراه با شرایط ویژه آغاز شده است. شما می توانید این درب پرکاربرد را به سرعت تهیه نمایید. این محصول که به آن درب منهول چدنی نیز گفته می شود، بر سر چاه فاضلاب و همچنین تاسیسات گذاشته می شود.

 

ضمن پوشاندن داخل چاه، جلوی بروز خطراتی همچون سقوط افراد را به درون آن خواهد گرفت. گفتنی است درب چدنی از بین انواع دیگر درب چاه، جنس محکم‌تر و مقاوم‌تری دارد و کارکردی طولانی را نیز به همراه خواهد داشت.

 

فروش ویژه درب چاه چدنی

 

آشنایی با درب چاه چدنی

پس از تاسیس چاه های مختلف فاضلاب، مخابرات، برق و آب که معمولاً داخل هر شهر صورت گرفته، لازم است تا از درب چاه نیز استفاده گردد. چرا که این درب ها نقش بسیار مهمی را بر عهده داشته و از چند منظر دارای اهمیت می باشند.

 

در واقع چاه بدون درب که دهانه آن باز است، به داخل اگر دید هم نداشته باشد، مسلماً بوی نامطلوبی را از خود بیرون می دهد. این موضوع، خوشایند هیچکس نخواهد بود. اگر به هنگام شب،  تاریکی همه جا را فرا گیرد، ممکن است افراد متوجه چاه های بدون دربی که در مسیرشان قرار دارد نشوند. از این رو به داخل آن بیفتند که حتی گاهاً تا کام مرگ هم کشیده خواهند شد.

 

به این موضوعات اشاره کردیم تا اهمیت درب چاه را بیان نماییم. همچنین متوجه شدیم که اگر چنین چیزی وجود نداشته باشد، چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهند. اما طبق آنچه که در بخش نخست گفتیم، یکی از بهترین درب های چاه که امروزه در معرض کاربرد گسترده قرار گرفته، درب چاه چدنی می باشد.

 

درب چاه چدنی، چنین مشخصاتی را به همراه دارد:

  1. درب چدنی از چدن داکتیل ساخته شده‌است. یکی از ویژگی های بارز آن، مقاومت بسیار خوب این درب نسبت به فشار، آسیب و سایر تهدیدات موجود در محیط می باشد.

 

  1. درب چدنی فاضلاب، درب چدنی کنتور، درب ترافیکی چدنی از سری مدل های مختلف این محصول به شمار می آیند.

 

  1. همچنین این محصولات را در اشکال متعددی می توان مشاهده کرد، مانند: درب چدنی دایره ای، مستطیلی، مربع مستطیل، لولا دار و ساده.

 

  1. سایزهای 20*30-30*20، 30*40-40*30، 40*50- 50*40 نیز از اندازه های رایج این درب محسوب می شوند.

آشنایی با درب چاه چدنی

توزیع انبوه درب چاه چدنی

توزیع درب چاه چدنی به صورت انبوه و از طریق توزیع کنندگان برتر این محصول، همچون این مجموعه صورت می گیرد. با خرید از این مجموعه، می توانید یک فرصت عالی برای خرید این محصولات را تجربه کنید. همچنین تمامی درب های ارائه شده در اینجا از جنس چدن اصل بوده‌است و کیفیت در آنها حرف اول را خواهد زد.

 

لازم است بدانید که مزیت های درب های چدنی نسبت به درب های دیگری همچون درب چاه پلی اتیلنبیشتر است. همچنین درجه مقاومت بسیار بالاتر و همینطور عمر کارکردی بیشتری دارد. البته تاثیرناپذیری نسبت به عوامل تهدیدکننده در محیط مثل باران، برف، رطوبت را هم باید به جمع امتیازات آن اضافه کرد.

 

توزیع انبوه درب چاه چدنی

تماس با ما