جستجو کردن

فروش ویژه ضایعات لوله پلی اتیلن

بسیاری از کارخانه های تولیدکننده جهت فروش ضایعات لوله پلی اتیلن، تبلیغاتی را با عنوان فروش ویژه ارائه می دهند که موجب استقبال مشتریان از محصولات باارزش ولی با قیمت کم می شود.

معمولا تولیدکنندگان از آن جهت که ضایعات زیادی تولید می کنند جهت فروش لوله پلی اتیلن به میزان بالاتر، از طریق سایت های اینترنتی با نام فروش ویژه، سبب جلب مشتری می گردند و امروزه نیز با شرایط اقتصادی بد بیشتر افراد به دنبال جنس ارزان می گردند بنابراین استقبال خوبی از این طرح شده است.

فروش ویژه ضایعات لوله پلی اتیلن

آشنایی کامل با ضایعات لوله پلی اتیلن

آشنایی کامل با ضایعات لوله پلی اتیلن به باقیمانده های مواد پلی اتیلنی که در حین تولید یا نصب برجای می ماند، ضایعات لوله پلی اتیلن می گویند که به چند گروه تقسیم بندی می شود:

  1. گرانول پلی اتیلن حین تولید: قبل از مرحله نهایی تولید، برخی از گرانول ها ممکن است در اثر پاره شدن کیسه یا پر کردن مخزن ها بر روی زمین بیفتند و خاکی یا مرطوب شوند به همین دلیل جزء ضایعات محسوب می شوند البته قابل بازیافت به وسیله دستگاه های پیشرفته و اتوماتیک هستند که در مجتمع های بازیافت حرفه ای، شسته و خشک می شوند.
  2. ضایعات لوله پلی اتیلن حین تولید: در هنگام تولید نیز ضایعات زیادی به وجود می آید به این صورت که اغلب چند متر از ابتدای لوله و مقداری از مواد مذاب به عنوان ضایعات کنار گذاشته می شوند در این مرحله علت اصلی ایجاد ضایعات، قطعی برق یا خرابی یکی از ماشین آلات می باشد که موجب توقف کار و در نهایت برجای ماندن ضایعات می گردد.
  3. ضایعات اتصالات پلی اتیلنی: چون اتصالات از نوع تزریقی می باشد، ضایعات زیادی تولید می شود همچنین در اثر برش لوله، قطعات و پوشال های حاصله جزء ضایعات شمرده می شوند که دوباره بازیافت و وارد چرخه تولید می شوند.
  4. ضایعات لوله پلی اتیلن حین نصب: در حین نصب نیز قسمت هایی از لوله و اتصالات به عنوان ضایعات، گرید بندی و جداسازی می شوند تا در چرخه بازیافت قرار بگیرند.

سفارش انبوه ضایعات لوله پلی اتیلن

سفارش انبوه ضایعات لوله پلی اتیلن برای سفارش دادن ضایعات لوله پلی اتیلن به مقدار انبوه می توان به شبکه های آنلاین مربوط به کارخانه های تولیدکننده مراجعه کرد که به صورت تمام وقت پاسخگوی سفارشات عمده مشتریان خود هستند و این ضایعات را با قیمت مناسبی و بدون دریافت هزینه های اضافه به دست مشتریان می رسانند.

امروزه بسیاری از افراد به جای خرید حضوری، محصولات درخواستی خود را به صورت اینترنتی سفارش می دهند تا هم در زمان صرفه جویی کرده و هم مجبور نباشند مسافتی را با تمام مشکلات ترافیک و حمل و نقل، طی کنند بنابراین سفارش لوله پلی اتیلن بهترین روش خرید می باشد که مقرون به صرفه نیز است.

تماس با ما