جستجو کردن

فروش کلی لوله پلی اتیلن سایز 63

یکی از پرمصرف ترین انواع لوله های پلی اتیلن سایز ۶۳ میلی متر یا ۲ اینچ می باشد. این لوله دارای کاربردهای بسیار زیادی است و به همین خاطر میزان تولید آن نسبت به انواع لوله های دیگر در کشور بیشتر است. فروش کلی لوله پلی اتیلن سایز 63 توسط فروشنده این محصول با قیمت بسیار مناسب انجام می شود و خریداران می توانند به طور مستقیم نیاز خود به این لوله را از فروشنده تامین کنند.قیمت لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ گازی به عوامل مختلفی بستگی دارد و مواردی مانند کیفیت و جنس آن، برند و شرکت تولید کننده، ابعاد و ضخامت، روش خرید و فروش، نوسانات اقتصادی موجود در بازار، هزینه های تولید و ‌‌… بر قیمت این محصول تأثیر گذار می باشند.

فروش کلی لوله پلی اتیلن سایز 63

بررسی مشخصات لوله پلی اتیلن سایز 63

بررسی مشخصات لوله پلی اتیلن سایز 63 یکی از پرکاربرد ترین انواع لوله های مورد استفاده برای انتقال مایعات به ویژه آب لوله ۶۳ میلی متر پلی اتیلن است که لوله تحت فشار از ۴ تا ۱۶ اتمسفر و از ترکیبات پلی اتیلنی مختلف تولید می شود.

لوله های فاضلاب ساخته شده در این سایز معمولاً دارای تحمل فشار ۴ و ۵ اتمسفر هستند. این لوله ها به شکل حلقوی یا کلاف عرضه نمی شوند و بیشتر به صورت شاخه ۱۲ و ۶ متری ارائه می گردند. همراه با این لوله ها معمولاً از اتصالات ویژه پلی اتیلنی از قبیل زانو سیفون، سه راه و غیره استفاده می گردد.

بیشترین کاربرد این لوله ها جهت فاضلاب داخل ساختمان است همچنین از لوله ۶ بار این محصول جهت ایجاد عایق و حفاظ برای انواع کابل های دوربین های مداربسته، برق و مخابرات برخی استفاده می شود همچنین لوله های استاندارد ۶۳ میلی متر پلی اتیلنی با تحمل فشار ۶ و ۱۰ و ۱۶ اتمسفر در پروژه های راه سازی و انتقال آب کشاورزی مورد کاربرد زیادی دارند.

بر روی این لوله ها معمولاً حداکثر فشار قابل تحمل و نوع ماده اولیه به همراه مهر استاندارد چاپ یا حک شده است و تاریخ تولید نیز بر روی آنها وجود دارد.

توزیع انبوه لوله پلی اتیلن سایز 63

توزیع انبوه لوله پلی اتیلن سایز 63 توزیع لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ در همه نقاط کشور توسط فروشنده معتبر این محصول انجام می شود و دسترسی به آن برای کلیه خریداران به راحتی مقدور می باشد.

فروش لوله پلی اتیلن توسط فروشنده به صورت مستقیم در صورت می ‌گیرد و خریداران می ‌توانند بی واسطه و بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافه به طور مستقیم محصول خود را از فروشنده تامین نمایند.

برای سفارش این محصول می ‌توان از همین وب سایت اقدام کرد. در این وب سایت مشخصات دقیق این لوله و قیمت روز آن درج شده است و خریدار می تواند به صورت اینترنتی و آنلاین نسبت به سفارش این لوله اقدام کند همچنین شماره تلفن هایی این وب سایت موجود است که خریدار می تواند در تماس با آنها اطلاعات مربوط به کیفیت و مشخصات این لوله را دریافت کند و سفارش آن را اعلام نمایند.

تماس با ما