جستجو کردن

قیمت انواع دریچه منهول سایز 60

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی که بر روی چاه فاضلاب و یا چاه های مخابراتی نصب گردیده و هدف از نصب آن، اعمال مراقبت های کافی از جان افراد می باشد، دریچه منهول است که به صورت درپوش بتنی روی هر یک از این چاه ها قرار گرفته و بنابراین با پوشاندن گودال مربوط به آنها، از افتادن افراد در این چاه ها جلوگیری کرده و آنها را از خطر دور نگه می دارد. حال اهمیت بالای این محصول منجر به افزایش توزیع دریچه منهول سایز 60 از سوی مجازترین واحد توزیع کننده این محصول شده و می توانید آن را به راحتی سفارش دهید.

قیمت انواع دریچه منهول سایز 60

5 ویژگی مهم دریچه منهول پلیمری

5 ویژگی مهم دریچه منهول پلیمری علاوه بر چاه های مخابراتی و چاه های فاضلابی، نوع دیگری از چاه منهول هم در سطوح شهری مشاهده می گردد که آن چاه آب شرب بوده و انشعابات مربوط به آب شهری از درون این چاه گذر کرده و در نهایت به مقاصد مختلف راه پیدا کرده اند، پس می توان به این نتیجه رسید که چاه مربوط به آب هم نیازمند دریچه بوده و در این زمان از دریچه منهول آب برای آن استفاده خواهد شد، اما یکی از انواع این دریچه که بیش از همه دارای اهمیت بوده و در ضمن از لحاظ کاربردی نیز کمی متفاوت می باشد،

دریچه منهول کنتور آب است که برای کنتورهای آب، قابل استفاده مفید خواهد بود. این محصول نیز مانند همه دریچه های دیگر دارای جنس مختلفی بوده و لذا متریال به کار رفته در ساخت آن، متفاوت می باشند، مانند دریچه بتنی که به دلیل استحکام و عدم آسیب پذیری، مورد توجه قرار گرفته است؛ در ادامه می خواهیم تا کمی راجع به مشخصات این محصول صحبت کرده و به ذکر 5 ویژگی مهم دریچه منهول کنتور آب بپردازیم که شامل موارد زیر خواهند شد:

  • این محصول متشکل از دو بخش بوده که یکی از آنها درب و دیگری طوقه می باشد که از طوقه برای فیکس کردن دریچه بهره می برند.
  • اگر این دریچه از جنس و کیفیت مناسب برخوردار باشد که امنیت توسط آن به طور کامل برقرار گردیده و امکان استفاده از دریچه هم تا سال های متمادی وجود خواهد داشت که چنین ویژگی هایی را می توان در دریچه منهول بتنی جستجو کرد و به آنها دست یافت.
  • دارای وزن نسبتا کمتری نسبت به دریچه های دیگر بوده و از وزن 1/5 تن تا زیر 10 تن را در بر می گیرد.
  • دریچه منهول بتنی که برای کنتور آب در نظر گرفته شده، نسبت به دریچه های دیگر از قبیل دریچه کامپوزیتی، سنگین تر بوده و لذا امکان سرقت آن وجود نخواهد داشت.
  • ضمنا این محصول به نحوی ساخته شده که کار با آن آسان بوده و لذا امکان خواندن کنتور آب را هم به راحتی میسر گردانده است.

باکیفیت‌ترین انواع دریچه منهول کنتور آب کدامند؟

اگر نگاهی به معابر شهری و یا حتی معابر روستایی کرده باشید، خواهید دید که دریچه هایی با ظاهر گرد و یا مربعی در برخی از نقاط و بخش ها قرار دارند که شاید تا به حال خیلی به آنها دقت نکرده باشید و بی تفاوت از کنارشان گذر کرده باشید، اما اگر بدانید که این دریچه ها دارای چه درجه از اهمیت بوده و یا دارای چه نقش اساسی می باشند، حتما از این پس به آنها توجه و دقت بیشتری کرده و حتی قدردان کسانی خواهید بود که به نصب این دریچه ها پرداخته اند.

حتما با شنیدن این موارد، این سوال در ذهنتان شکل گرفته که مگر کار دریچه های مورد نظر چیست که با این حجم از اهمیت روبرو شده اند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت دریچه های فوق که به عنوان دریچه منهول لقب گرفته اند، بر روی چاه هایی عمیق و پر گود نصب گردیده اند که هر یک از آنها به عنوان چاه فاضلاب یا چاه مخابرات شناخته شده و هر کدام دارای کارکردی بسیار مهم می باشند. این دریچه به پر شدن این چاه ها منجر شده و لذا اگر فردی یا حتی وسیله نقلیه ای در آن نزدیکی در حال گذر باشد و از قضا شب هنگام بوده و دید کافی وجود نداشته باشد

از افتادن آنها داخل این چاه ها خودداری گردیده و جان آنها که بزرگترین سرمایه هر فردی است؛ حفظ خواهد شد، پس با توجه به موارد ذکر شده می توان پی به اهمیت دریچه منهول برد، اما در ادامه می خواهیم تا کمی هم راجع به شاخصه های بارز دریچه منهول استاندارد صحبت کنیم که در قسمت زیر آمده اند: دریچه منهول از لحاظ جنس و ساختار به انواع مختلفی تقسیم شده که از آن جمله می توان به دریچه منهول بتنی اشاره کرد، این محصول از بیشترین میزان مقاومت و ماندگاری برخوردار می باشد. این محصول دارای وزن بیشتری نسبت به دریچه منهول کامپوزیتی بوده و حتی امکان لغزش روی آن صفر خواهد بود

بنابراین امنیت خودروهایی که از روی آن رد می شوند، افزایش خواهد یافت. اگر نگاهی به ظاهر این محصول کرده باشید؛ متوجه وجود حفره هایی در آن خواهید شد که هدف از کارگزاری آنها، استفاده از قلاب های دسته دار برای باز کردن درب آنها می باشد. همچنین در مورد سایر مشخصات آن باید گفت این دریچه از شرایط جوی و آب و هوایی تاثیر نپذیرفته و بنابراین همچنان به کارکرد خوب خود ادامه خواهد داد.

شاخصه‌های بارز دریچه منهول چدنی

شاخصه‌های بارز دریچه منهول چدنی اگر در صدد هستید که دریچه های قفل دار و اعلا را برای محافظت نمودن و پوشش دادن به منهول انتخاب نمایید باید بدانید که یکی از بهترین گزینه هایی که می توانید خریداری کنید همین محصولات خارق العاده می باشند که قفل های با دوام و محکم دارند و از طرفی هم دارای مشخصات بارزی هستند که این خصوصیت ها می توانند برای شما بسیار چشمگیر باشند و ما این شاخصه های بارز دریچه منهول قفل دار را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم و باید بدانید که مهمترین ویژگی که این محصولات قفل دار و مستحکم دارا می باشند این است که دسترسی افراد عام را به داخل کانال های زیر زمین از بین می برند و فقط متخصصین هستند که می توانند با استفاده از کلیدهایی که از سوی سازمان آب و فاضلاب در اختیار آنها قرار داده می شود این دریچه ها را باز نمایند و به کانال ها وارد شوند.

نمونه‌ های دریچه قفل دار به گونه‌ ای عمل می کنند که به درستی می توانند از ورود جانوران و حیوان های مختلف به کانال ها پیشگیری نمایند و به این ترتیب است که از ایجاد مانع در آبراهه های زیرزمینی جلوگیری می کنند و به همین دلیل می باشد که این نمونه‌ های دریچه بی رقیب و قفل دار مورد توجه اشخاص خریدار قرار گرفته اند و با توجه به ویژگی هایی که ذکر شد و بر اساس امنیت بالا و فوق العاده ای که دارا هستند به مردم ارائه می گردند.

3 مورد از مزایای دریچه منهول فاضلاب

باید به اطلاع شما عزیزان برسانیم که هر کدام از دریچه هایی که برای پوشش دادن به منهول ها و فاضلاب ها تولید می گردند و تحت عنوان های مختلف و به مردم فروخته می شوند و جنس های گوناگونی دارند با مزیت های متفاوتی نیز همراه می باشند که یکی از این محصولات، نوع تحت فشار منهول با کیفیت و پرفروش می باشد که با ویژگی‌ های بی رقیبی همراه است که افراد خریدار می توانند به این موارد مهم در حین خرید توجه زیادی را روا دارند و لازم است به عرض مشتریان عزیز برسانیم که 3 مورد از مزایای دریچه منهول تحت فشار به عبارت زیر می باشند

این درپوش های با کیفیت و پرفروش منهول به دلیل این که کاملاً استاندارد هستند و طبق اصول معیار و جهانی و بر اساس نظارت و تایید وزارت فاضلاب ساخته می شوند می توانند به طور دقیق دهانه فاضلاب ها را پوشش دهند و البته اندازه این دهانه ها نیز در این روند کاملا موثر است که باید منطبق با دریچه ها باشد و باید بگوییم که کالاهای مورد نظر با ابعاد مختلفی ساخته می شوند و مشتریان نیز می توانند طبق نیاز خود این ابعاد را خریداری نمایند. این محصولات تحت فشار همانطور که از نام آنها مشخص می شود در مقابل فشارهای بسیار زیاد کاملاً مقاوم می باشند و در این شرایط هیچ گونه آسیبی به این دریچه ها وارد نمی گردد.

اشعه آفتاب و همینطور آتش سوزی و حرارت بسیار شدید نیز باعث خرابی و پوسیدگی این محصولات نمی شود و به این ترتیب است که این نمونه های بی نظیر تحامین فشار می توانند سالیان سال مورد استفاده قرار گرفته شوند. قطع به یقین زمانی که به ویژگی های مربوط به دریچه هایی که به عنوان محصولات مرغوب و تحت فشار در بازار به فروش می روند توجه می نمایید می توانید به ساختار این کالاها پی برید که در کارخانه تولید کننده توسط افراد کارشناس تایید می شود و بر اساس این ساختار مطلوب و استاندارد است که شما می توانید به آسانی از این دریچه ها برای پوشش کانال های آب، استفاده های بهینه ای داشته باشید.

ناگفته‌ها در مورد دریچه منهول قفل دار

ناگفته‌ها در مورد دریچه منهول قفل دار دریچه منهول چدنی جزو پرفروش‌ترین دریچه های موجود در جهان به شمار می‌روند که به دلیل طول عمر بالایی که دارند مورد توجه مشتریان بسیاری قرار گرفته اند. امروزه در بیشتر کشورهای دنیا از دریچه های منهول چدنی برای پوشاندن چاه ها استفاده می شود. قیمت دریچه های منهول چدنی بر حسب وزن آنها تعیین می گردد و هر چه وزن دریچه افزایش پیدا کند به همان میزان قیمت دریچه نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در حین خرید دقت کنید که دریچه ای که تهیه می نمایید از وزن خوب و مناسبی برخوردار باشد. چرا که هر چه وزن دریچه پایین بیاید احتمال اینکه میزان تحمل فشار دریچه نیز پایین آورده شود بالا خواهد بود.

دریچه منهول پلیمری که بیش از حد نازک و کم وزن هستند خیلی زود می شکنند و کارایی خود را از دست می دهند. علاوه بر این بیش از حد سنگین بودن دریچه نیز می‌تواند مشتری را متحمل هزینه‌ های سنگینی ‌کند. به همین خاطر پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید دریچه با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید دریچه ای را که با نیاز شما متناسب تر می باشد خریداری نمایید. این دریچه ها در سایزهای مختلفی نظیر شصت در چهل و غیره تولید و به بازار عرضه شده‌اند.

متاسفانه به دلیل استفاده از فلز چدن برای تولید این دریچه‌ها تمایل به سرقت آن توسط سارقین بسیار بالاست. در نتیجه دارندگان این دریچه ها از روش های مختلفی برای کم کردن احتمال سرقت دریچه های خود بهره می برند که یکی از این روشها استفاده از طوقه میباشد.

مختصری درباره فرآیند تولید دریچه منهول

آیا با فرایند تولید دریچه منهول فاضلاب آشنا می باشید؟ تا به اینجای مطلب بارها از چنین محصولی صحبت کردیم، اکنون زمان آن رسیده تا مختصری درباره نحوه ساخت آن نیز توضیحاتی هر چند کوتاه بدهیم، این کار اندکی معلومات شما را بالا برده و در هنگام خرید نیز می توانید برای تهیه یک محصول خوب از اطلاعات خود استفاده نمایید، باید بگوییم که برای ساخت ابتدا دستگاه های مخصوص نیاز می باشد و سپس باید مواد اولیه را که پیش از این نام بردیم تهیه کرد.

ساخت آن ملات در ابتدا صورت می گیرد، یعنی این که به میزان معینی از سیمان را با مقداری شن مخلوط می کنند، سپس که خوب این کار به پایان رسید، می توانید با مقداری آب ماده اولیه بتن را را فراهم آورید، باید بگوییم که شرکت های بزرگ از ماشین آلاتی که به بتن ساز معروف هستند کار می گیرند و چنین مسئله ای طبعاً باعث می شود تا در زمان صرفه جویی گردد.

بعد از این که ملات اصلی آماده گردید، آن را با دقت در قالب های مخصوص می ریزند، سپس قالب را در آورده و می گذارند تا منهول خشک شود، به این صورت شاهد تولید یک نمونه از چنین دریچه هایی می باشیم، باز هم باید خاطر نشان نمود که گروه های سازنده معتبر که تولید زیادی دارند از از نوار نقاله و ماشین آلات بزرگ که به صورت خودکار عمل می کنند در تولید محصولات کار می گیرند.

خرید کلی دریچه منهول سایز 60

خرید کلی دریچه منهول سایز 60 همانگونه که می دانید خریداران این مدل دریچه های منهول چدن داکتیل را با کیفیتی بسیار بالا و قیمتی فوق العاده مناسب خریداری می کنند البته خرید و مستقیم و اینترنتی این مدل دریچه های منهول یکی از بهترین روش های خرید می باشد که در آن تمامی هزینه های ایجاد شده به حداقل می رسد

خرید دریچه منهول از خود تولیدی ها ایجاد می شود و به همین دلیل هزینه های اضافی ایجاد شده به حداقل می رسد و موجب می شود تا انتخاب دریچه ها آسان تر شود. خرید این محصولات با توجه به بسته بندی ها و ابعادی که دارند به طور عمده یا خرده انجام می شود و خرید عمده آن ها نیز موجب می شود تا قیمت دریچه های منهول به حداقل برسد و خریداران نیز با آسان ترین و راحت ترین دسترسی می توانند این مدل دریچه ها را خریداری کنند.

تماس با ما