جستجو کردن

قیمت بهترین پله منهول فاضلاب

قیمت پله منهول فاضلاب به عواملی مثل طراحی و کیفیت ساخت همینطور نوسانات قیمت مواد اولیه یا روش‌هایی که برای خرید آن در نظر گرفته شده بستگی دارد. پله های منهول به دو دسته پلاستیکی و چدنی تقسیم میشوند که هر کدام ویژگی های خود را دارا است اما کیفیت مواد اولیه و طراحی ساخت میتواند قیمت بهترین پله منهول فاضلاب را تعیین کند.

قیمت بهترین پله منهول فاضلاب

ویژگی های پله منهول باکیفیت چیست؟

ویژگی های پله منهول باکیفیت چیست؟ پله منهول فاضلاب وسیله ای است که در دیواره منهول به شکل ثابتی اجرا میشود و سهولت در ورود و خروج افراد از منهول و دیگر فضاهای زیرزمینی را باعث میشود. آنچه برای مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار می‌باشد پله منهول باکیفیت است که بسته به مواد اولیه ای که برای تولید آن به کار رفته و طراحی که مکانیسم آن را تشکیل داده تعریف میشود. تولید این محصول در نوع پلاستیکی با استفاده از پلاستیک با کیفیت و مرغوب باعث مقاومت بالای محصول در برابر خوردگی میشود. در نوع پله های منهول فاضلابی با هسته فلزی در پوششی از پلیمر پوشیده شده تا در محیط قلیایی و اسیدی فاضلاب دچار خوردگی نشود.

بسیاری از تولیدکنندگان این محصول برای افزایش کیفیت روکشهایی را در قالب روکش پلیمری برای آن در نظر میگیرند که شرایط بسیار خوبی برای افزایش مقاومتشان پدید می آورد و در مقابل ضربه و اسیب های گوناگون از آن محافظت میکند. برای طراحی پله منهول فاضلاب استانداردهایی تعیین شده که محصول باید مطابق آن ساخته شود تا پله منهول استاندارد داشته باشیم به عنوان مثال یکی از استانداردها طراحی واشر و مهره است که باعث میشود بتوان از پشت دیوار منهول هم به راحتی آن را بست.

مواد اولیه درجه یک پله منهول

مواد اولیه درجه یک پله منهول پله های منهول به انواع ساده ۳۲ جفت پا، مهره دار ۳۲ جفت پا، ساده ۲۲ تک پا و باله دار ۲۲ تک پا تقسیم میشوند که هر کدام برای منهول‌های خاص نصب میشوند پله های ۳۲ جفت پا زیر هم و ۲۲ تک پا زیکزاکی یا ضربدری نصب میشوند.

منهول فاضلاب از نظر جنس به چهار دسته منهول پلی اتیلن منهول GRP ، منهول بتنی پیش ساخته و منهول آجری تقسیم میشوند.

  • منهول پلی اتیلن : برای سیستم های فاضلاب صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار میگیرد که با توجه به استفاده روز افزون از محصولات پلیمری میتواند جایگزین خوبی برای منهول بتنی و یا منهولهای ساخته شده با سایر مصالح بنایی باشد.

مزایا:

هزینه پایین در ساخت و راه اندازی نسبت به منهول بتنی ، زمان اجرای پایینتر نسبت به منهول بتنی، مقاومت در برابر خوردگی محصولات شیمیایی مختلف، عدم نیاز استفاده از ماشین آلات سنگین برای اجرای منهولهای پلی اتیلنی، افزایش طول عمر بهره برداری به ویژه در مناطق مرطوب، عدم نیاز به تعمیر و امکان افزایش طول منهول های پلی اتیلنی حتی بعد از اتمام پروژه، سهولت در نگهداری با توجه به سطح صاف و منظم در بدنه، قابلیت نصب آسان و در نتیجه کاهش چشمگیر هزینه های اجرایی است.

معایب:

ضعف بدنه در برابر بار جانبی، اجرای سخت منهول ریزشی، نیاز به رعایت نکات ایمنی و انبارداری، اجرای رینگ مهاری بتنی جهت مقابله با نیروی شناوری در حالتی که تراز آب زیرزمینی بالا و تحمل بارهای شعاعی محوری پایین است.

  • منهول GRP : به دلیل دوام پایین منهولهای بتنی در معرض گازهای خورنده محلول در پساب و فاضلاب از این محصول استفاده شده است. مقاومت بالا در مقابل خوردگی، استحکام بالا، سهولت در تعمیر و سهولت در اتصالات قطعات است.

مزایا:

استحکام کششی پایین، استحکام ضربه پایین و خراشیدگی است.

معایب :

استحکام کششی پایین، استحکام ضربه پایین و خراشیدگی است.

  • منهول بتنی پیش ساخته : در سالهای گذشته به عنوان جایگزینی برای کنسول‌های آجری معرفی شد.

مزایا:

اقتصادی بودن، آب بند بودن سازه، وجود مصالح قابل دسترس، مقاوم بودن از نظر بار ترافیکی، نصب سریع وامکان ساخت در افطار و طولهای مختلف است.

معایب:

آب بندی نامناسب در اتصالات، زبری زیاد در مجرای کف، اسیب پذیری در برابر مواد خورنده، شکننده بودن در مقابل عواملی مثل زلزله، وزن بالای اجزا و زمان اجرای طولانی است.

  • منهول آجری : در گذشته مورد استفاده قرار می‌گرفته است.

مزایا:

ارزان بودن، ساخت در ارتفاعات کوتاه و سرعت اجرای بالا است.

معایب :

محدودیت استفاده در ارتفاع بیش از سه متر، عدم مقاومت در برابر ضربه، امکان نشت فاضلاب از دیواره و حتی از محل اتصال لوله ها به منهول اجری، عدم مقاومت در برابر مواد شیمیایی موجود در فاضلاب و زبر بودن منهول آجری در مجرای کف است.

میزان ضخامت پله منهول فاضلاب چقدر است؟

میزان ضخامت پله منهول فاضلاب چقدر است؟ منهول از مهمترین بخشهای سیستم فاضلاب است که نیاز به حفاری را ازبین میبرد. در سیستم فاضلاب برای اینکه چندین خط لوله فاضلاب به یک مسیر متصل شوند از منهول استفاده میکنند. منهول ها با توجه به محل کاربردشان به دو دسته تقسیم میشوند.

  • منهول با قطر کم جهت استفاده در خطوط فرعی
  • منهول با قطر بالا جهت استفاده در خطوط اصلی

در خطوط فرعی قطر لوله ها و دبی جریان کم است، تعداد لوله های وارده ممکن است زیاد باشد. در خطوط اصلی قطره لوله ها و دبی جریان زیاد است، تعداد لوله های وارده محدود یا یکی است.

قیمت پله های منهول به ارتفاع آدم رو، جنس بدنه آدم رو، قطر آدم رو، تعداد ورودی و خروجی و پای اتیلن تک جداره و دوجداره بستگی دارد. مزایای استفاده از پله های چدنی منهول عبارتند از :

  • به دلیل اینکه از چدن ساخته شده آمد جنس خوبی دارند وزن آنها مناسب است و برای نصب مشکلی ایجاد نمی‌کنند.
  • یک محصول با کیفیت می‌باشد که دارای قیمت مناسبی است.
  • پله منهول ضخیم و قابل اطمینان هستند و فرد می‌تواند به راحتی از آن استفاده کند به داخل منهول برود و از آن خارج شود کسانی که از این پله منهول استفاده میکنند خیالشان راحت است چرا که بسیار مقاوم است و به خوبی در جای خود قرار میگیرد.

شرکت پخش پله منهول فاضلاب

شرکت پخش پله منهول فاضلاب پله های منهول فاضلاب با طراحی کاربردی خود توانسته اند خدمات ارزشمندی را در اختیار افراد قرار دهند این محصول در تاسیسات زیرزمینی که شبکه های آبرسانی را شامل میشوند همچنین در تاسیسات برق کاربرد گسترده ای دارند. امروزه با روشهای دسترسی آسان به شرکت پخش پله منهول فاضلاب با قیمتهای خوب توانسته بسیاری از مشتریان را به خرید آن دعوت نماید. مشتریان این محصول حاضرند برای بهره مندی از شاخصه های مثبت انواع پله منهول هزینه های مناسبی را بپردازند به همین دلیل به جرات میتوان فعالیت در حوزه فروش پله منهول فاضلاب را مثبت ارزیابی کرد. همچنین مشتریان این محصول می‌توانند از طریق فروشگاه‌های مجازی به راحتی این محصول را از نظر نوع و کیفیت مقایسه کرده و آن را با بهترین کیفیت و قیمت خریداری کنند.

تماس با ما