جستجو کردن

قیمت خرید لوله پلیکا + مزایا و معایب

با خرید لوله پلیکا می توانید از مزایا و معایب آن مطلع شوید، تا در نتیجه این کالا را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

مزایا و معایب لوله پلیکا

همانگونه که مطلع هستید هر کالایی مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد و ما می خواهیم در این مقاله در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.

بزرگترین مزایای این لوله، وزن سبک آن می باشد می ‌تواند برای مهندس هایی که در ساخت و ساز فعالیت دارند اهمیت داشته باشد و دومین ویژگی این لوله انعطاف پذیری بالای آن است، در برابر ضربه های سنگین مقاومت بالایی از خود نشان می دهد و تولید می شوند که تحمل فشار آنها بالا می رود.

همچنین این لوله ها مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه های سنگین دارند، این لوله ها با اینکه از جنس پلاستیک هستند اما از لوله هایی که از جنس بتن و خاک رس هستند مقاومت بسیار بالاتری دارند.

این لوله ها در برابر واکنش های شیمیایی هم بسیار مقاوم هستند و هنگامی که مواد شیمیایی با آن ها بر خورد می کند از بین نمی رود و دمای ۱۴۰ درجه فارنهایت را هم تحمل می کند و همچنین این لوله سطح صیقلی دارد، هم در سطح لوله و هم در قسمت داخلی لوله.

لوله عایق حرارتی بسیار خوبی می ‌باشد و در محیط های گرم هم می توان از این لوله بهینه استفاده کرد.

یکی از معایب این لوله این است که امکان شکستگی در سرمای شدید دارد و در مقابل در دمای بالا، امکان تغییر پذیری آن نیز زیاد می باشد.

لوله پلیکا پودری

لوله پلیکا دارای انواع مختلفی می باشد و یکی از انواع این لوله ها، به صورت پودر است و این لوله دارای ابعاد متفاوتی است و قطر آنها متفاوت است و شما می توانید بر اساس نیاز خود هر اندازه ای را که می خواهید را با انتخاب و خریداری نمایید.

این لوله در اندازه های متفاوتی تولید می شود و شما می توانید قبل از خرید هر اندازه را که می خواهید را با فروشنده در میان بگذارید.

این لوله کاربرد های بسیار زیادی دارد و یکی از آن ها، برای کانال های عبور هوا می باشد که در هواکش های توالت و حمام مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای عبور کابل های برق و سیم ها از این لوله ها به صورت بهینه استفاده می کنند و اگر بخواهید برای ساخت و ساز لوله استفاده کنید از نظر اقتصادی می‌تواند برای شما بسیار به صرفه باشد.

این لوله در بازار داخل تولید می شود و تولید کننده تلاش می‌ شود تا از مواد اولیه درجه یکی استفاده کند و همچنین از دستگاه های به روز و مدرن کمک بگیرد تا در نتیجه لوله ای که تولید می کند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

خرید عمده لوله پلیکا

با خرید عمده لوله پلیکا می توانید از تخفیف ویژه و استثنایی این محصول نهایت بهره را ببرید، شرایط فروش به گونه ای می باشد که شما می توانید بدون هیچ محدودیتی این لوله را برای خود خریداری نمایید.

برای خرید پیشنهاد می کنیم اگر در رابطه با این لوله اطلاعات دقیق و به روزی ندارید حتما با مشاوره مجرب و حرفه ای در ارتباط باشید تا قبل از خرید، اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهد و یا اگر شرایط همراهی دارید، می توانید با فردی که این لوله را به درستی می شناسد خرید خود را ثبت کنید و شرایط به گونه ای می باشد که شما می توانید خیلی راحت ثبت سفارش نمایید و با شماره ای که در همین صفحه موجود است، ارتباط برقرار کنید تا بهترین خرید را تجربه نمایید و بهترین کیفیت را با قیمت مناسب تر از بازار برای خود و مشتری های خود به ارمغان آورید.

شما می ‌توانید با خرید این لوله پلیکای باکیفیت، به راحتی این لوله را نصب کنید و در کار اذیت نمی ‌کند و کار به خوبی جلو می رود و همچنین اصلا نیاز به رنگ کردن ندارد، همچنین هزینه را کاهش دهد و همینطور موجب می شود تا با سرعت بیشتری پیش برود.

همچنین می توان گفت، یکی از کاربرد های این لوله برای انتقال آب های آشامیدنی است و این لوله اصلا مزه آب را تغییر نمی دهد و این می تواند یک مزیت بسیار خوب باشد و همین مسائل موجب شده که تولید این لوله ها افزایش یافته و همچنین خریداران هم حجم بالایی از این لوله را سفارش می دهند.

قیمت لوله پلیکا

قیمت لوله پلیا برای خریدار بسیار اهمیت دارد و تلاش می کند تا این لوله را با قیمت کف بازار برای خود تهیه نماید و شما می توانید به راحتی قیمت روز را داشته باشید و اگر بخواهیم قیمت به روز را بیان کنیم باید گفت هر شاخه ۶ متری از لوله پلیکا که ضخامت آن ۳ و سایز آن ۴۰ باشد، امروز ۱۶۵۰۰۰ تومان می باشد و لوله ای که سایز آن ۷۵ و ضخامت آن ۳، قیمت آن ۳۰۰ هزار تومان می باشد و همچنین لوله ای که سایز ۲٠٠ و ضخامت آن ۴ است، قیمت آن یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان می باشد.

در واقع لوله پلیکا ها از جنس یو پی وی سی ساخته می شوند و یک نوع پلیمر پلاستیک مصنوعی می باشند و دقیقا پی وی سی است که بسیار فشرده شده است و تولید کننده برای تولید این لوله از هیچ نرم کننده استفاده نمی کند و در این لوله بسیار سخت است، همین هم موجب شده که هیچ انعطافی نداشه باشد.

بر اساس قابلیت های زیادی که دارد، قیمت آن بسیار مناسب است و این لوله اصلا نمی پوسد و زنگ هم میزند، برای همین علاوه بر اینکه در بازار داخل در صنعت های ساختمان سازی کشاورزی و مصارف خانگی کاربرد دارد، صادرات هم می شود و به کشورهای خاورمیانه ارسال می گردد.

خرید اینترنتی لوله پلیکا

یکی از روش های خرید لوله پلیکا، خرید اینترنتی می باشد که امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و سالانه حجم زیادی از این خرید ها به صورت اینترنتی است و فرد تاجر برای اینکه وقت و هزینه اضافه را برای صرف رفت و آمد بگذراند، به راحتی می تواند این لوله ها را برای خود خریداری کند و در کمترین زمان ممکن آن را به دست مشتری های خود برساند و بعد از ثبت سفارش نهایی، این لوله ها را در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرد.

امیدواریم این مطالبی که بیان کردیم به شما کمک کند تا خرید خوب پر سودی را برای خود به ارمغان آورید و مشتری های شما از این خرید رضایت کامل داشته باشند.

تماس با ما