جستجو کردن

قیمت عمده لوله پلیکا برق ساختمان

قیمت لوله پلیکا برق مانند سایر اقلام امروزه دارای نرخ ثابتی نیست و تحت تاثیر نوسانات و عواملی همچون قیمت مواد اولیه مصرفی، کیفیت، حجم و نوع سفارش، برند، نوسانات ارز و دلار و…متغیر می باشد.

با بررسی این عوامل و نوسانات می توان قیمت تقریبی این محصول را تخمین زد، همچنین با تماس با کارشناسان این سایت می توان از قیمت دقیق این محصول مطلع شد.

ما در سایت لوله ساز اقدام به فروش لوله پلیکا در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت و قیمت کرده ایم. و همینطور که در بالاتر گفتیم به علت نوسانات همه روزه ی بازار، برای اطلاع از قیمت روز این محصول و سفارش لوله پلیکا می توانید با کارشناسان و همکاران ما در این سایت تماس حاصل بفرمایید. همکاران ما در اسرع وقت پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

قیمت عمده لوله پلیکا برق ساختمان

انواع سایزهای لوله پلیکا برق

انواع سایزهای لوله پلیکا برق لوله پلیکا یا همان لوله یو پی وی سی به علت این که توسط شخصی با نام پلیکا کشف شد با این اسم نامگذاری شده است.

به دلیل این که این لوله تمامی خواص مواد یو پی وی سی را دارد دارای استحکام بالایی است و مقاوم می باشد به راحتی آسیب نمی بیند و عمر طولانی دارد، پوسیده نمی شود و زنگ نمی زند.

لوله های برق از موارد کاربردی در ساختمان ها می باشد که جریانات برق از آنها عبور می کند، لوله پلیکا از از انواع این لوله ها است که برای عبور جریان برق استفاده می شوند و بدلیل عایق بودن جنس بدنه از آسیب به هادی برق و خطر برق گرفتگی جلوگیری می کند، این لوله ها در سایز های مختلف و متنوعی وجود دارد.

لوله پلیکا برق در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، منازل، فروشگاه ها، سالن های ورزشی و…مورد استفاده قرار می گیرد، می توان تمامی سیم های برق اعم از سیم تلفن، آیفون، تلویزیون و…از داخل آن عبور داد و در قسمت های همچون کف اتاق ها و دیوار ها نصب نمود و با این کار علاوه بر نظم دهی به فضای منزل، امنیت را نیز تضمین می کند. این محصول در ضخامت سبک، سنگین و متوسط با انعطاف پذیری بالا، رنگ های متنوع و سایز های مختلفی تولید می شوند و در عین سبک بودن دارای مقاومت و استحکام بالایی هستند.

از انواع سایز لوله پلیکا برق می توان به لوله پلیکا سایز 13، 15، 16، 21، اشاره کرد که به صورت شاخه ای و کلافی تولید می شوند. بر فرض مثال برای عبور کابل های برقی مخابراتی و فیبر نوری از لوله پلیکا با ظرفیت 4 و 6 به صورت شاخه ای و در سایز های 90، 63، 50، 110، 230 و…بهره می گیرند. به طور کلی این لوله از سایز 20 الی 400 در ظرفیت فشار قوی، معمولی و نیمه قوی وجود دارد که هر کدام دارای موارد مصرف مختلفی هستند.

لوله پلیکا در مواردی همچون آب و فاضلاب خانگی،پوشش دهنده و محافظت کننده ی کابل های برق دربرابر آسیب های بیرونی،پوشش دهنده ی کابل های مخابرات،سیستم آبیاری مزرعه ها و آب رسانی های شهرها،چاه ها مورد استفاده قرار می گیرد‌.

بازار خرید لوله پلیکا برق سایز 13

بازار خرید لوله پلیکا برق سایز 13 خرید لوله پلیکا برق 13 به طرق مختلفی همچون حضوری و غیر حضوری امکانپذیر است.

به طور کلی بازار خرید این لوله به دلیل فروش بالایی که دارد پر رونق است و از سود خوبی برخوردار می باشد.

خرید عمده این محصول کمک شایانی به کاهش قیمت آن کرده و مقرون به صرفه می باشد، چرا که خریدار و فروشنده متحمل هزینه های گزاف نخواهند شد.

همچین با خرید این محصول از مراکز پخش و یا مراکز عمده فروشی، در واقع با حذف واسطه ها، به جنسی با قیمت مناسب تر دست خواهید یافت که این کار برای انبوه سازان صرفه اقتصادی بالایی خواهد داشت.

ویژگی های لوله پلیکا برق ساختمان

ویژگی های لوله پلیکا برق ساختمان لوله های پلیکا برق ساختمان به صورت رنگی، خط دار، مشکی، روکش گازی، دو پوششه و دوجداره تولید و تهیه می شود.

این لوله ها از وزن ۹ کیلوگرمی تا ۱۶ کیلوگرمی موجود است. این لوله ها از مواد گرانول درجه دو تهیه می شوند. از مزیت های این لوله ها می توان به نشکن بودن و انعطاف پذیری بالای آن ها نام برد.

این لوله ها امنیت بیشتری نسبت به لوله های فلزی قدیمی دارند . نصب و کار کردن با آن ها بسیار راحت تر و ایمن تر از سایر لوله ها است. یکی از ویژگی های خیلی برجسته این لوله ها نارسانا بودن و غیر قابل اشتعال بودن آن ها است به علت این که در زمان بروز آسیب دیدگی برای سیم های برق، مشکلی برای ساختمان پیش نیاید .

یکی دیگر از مزیت ها و ویژگی های لوله پلیکا هزینه ی ناچیز آن است؛چون این لوله ها به دلیل اینکه طول عمر بالایی دارند، نیاز نیست که در زمان های کوتاه تعویض شوند.لوله پلیکا نسبت به بقیه لوله ها هزینه نصب ارزان تری دارند و از این جهت صرفه اقتصادی دارد‌.

لوله های پلیکا آسیب کمتری به محیط زیست می زنند و تاثیرات منفی کمتری بر محیط زیست، نسبت به بقیه لوله ها دارند.انعطاف پذیری بالای این لوله ها که از دیگر مزایای این لوله ست باعث شده که از آن ها در مناطق برق پرفشار و در عمق های زیاد تر استفاده شود.

این‌لوله ها به علت ضخامت کم خود،وزن کمتری دارند.همچنین این لوله ها استحکام کششی بیشتری نسبت به سایر لوله ها دارند.

تنها عیبی که لوله های پلیکا دارند، این است که در دما های پایین شکننده می شوند.اما می شود با افزایش ضخامت لوله ها از این مشکل جلوگیری کرد.

نکاتی درباره لوله پلیکا برق ساختمان

نکاتی درباره لوله پلیکا برق ساختمان در نظر داشته باشید که بهترین زمان انتخاب لوله های برق ساختمان قبل از ساخت ساختمان است.در ادامه به یک سری نکات درباره لوله پلیکا برق ساختمان اشاره خواهیم کرد.

برای عبور سیم های برق، سیم های تلفن و … از داخل دیوار های ساختمان از لوله پلیکا برق ساختمان استفاده می شود. همچنین برای عبور کابل، سیم و فیبر نوری از لوله برق پلیکا استفاده می شود.می توان به صورت داخل کار یا روی کار از آن استفاده کرد.

استفاده از لوله های پلیکا، برای مناطقی که زلزله زیاد در آنجا اتفاق می افتد و مناطق مرطوب،بسیار مناسب است.

لوله های برق پلیکا به صورت شاخه ای ،خرطومی و یا کلافی تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. لوله پلیکا برقی همانند سایر لوله های پلیکا به روش اتصالات و چسب به یکدیگر متصل می شوند.

همه ی لوله های پلیکا برق ساختمان در شاخه های شش متری تولید می شوند.

در هنگام انتخاب لوله های پلیکا باید به قطر و اندازه آن توجه داشت چون که هر لوله با هر قطری کاربرد متفاوتی دارد.

برای انتخاب لوله های UPVC یا همان پلیکا باید فاکتور های زیادی همچون: جنس لوله ها، برند محصول، داخلی یا خارجی بودن آن، کیفیت آن، طول عمر لوله ها، ابعاد لوله ها، حجم خرید لوله و مورد استفاده ی لوله و… را مدنظر قرار داد.

تماس با ما