جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن نخدار برای کشاورزی

لوله پلی اتیلن نخدار نوعی از لوله پلی اتیلن است که با نخ لایه های لوله پوشانده شده است که باعث محکم شدن و طولانی شدن مدت استفاده از این نوع لوله شود. خرید لوله پلی اتیلن امروزه با توجه به نیاز آن در بازار زیاد است. از لوله های پلی اتیلن در صنعت کشاورزی به طور گسترده استفاده می کنند. 

قیمت لوله پلی اتیلن نخدار برای کشاورزی

مناسب ترین لوله پلی اتیلن نخدار برای کشاورزی

مناسب ترین لوله پلی اتیلن نخدار برای کشاورزی لوله پلی اتیلن نخ دار کشاورزی از انواع لوله هایی است در صنایع کشاورزی از آن استفاده  می‌کنند، که جهت آبیاری در زمینها و به صورت کلی در کشاورزی به طور گسترده  مورد استفاده قرار میگیرند .لوله های پلی اتیلن نخدار کشاورزی در سایزهای متناسب با نیاز هر زمین کشاورزی  و در ابعاد گوناگون تولید و ارائه میگردد مثلا در زمین های بزرگ سایز بزرگ از این لوله ها استفاده می‌شود .این لوله ها از لحاظ انعطاف پذیری  خیلی خوبی که دارند، نسبت به لوله های پلی اتیلن دارای ویژگی های خاص خود می‌باشند که این لوله ها را نسبت به دیگر لوله های پلی اتیلن جدا کرده است. لوله های پلی اتیلن نخدار همان‌طور که از نام آنها پیداست دارای الیافی از نخ در لایه های لوله میباشد که این نخ باعث محکم شدن و استحکام بخشی به لوله و مهم تر اینکه باعث طول عمر بالا در این لوله ها می شود .لوله های نخدار کشاورزی به نسبت از لوله های دیگر ارزان تر و کارامدتر هستند.

خرید استثنایی لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری

خرید استثنایی لوله پلی اتیلن مخصوص آبیاری  قیمت لوله پلی اتیلن آبیاری نیز بسته به قیمت روز مواد پلی اتیلن که در بورس عرضه میگردد  و مدام در حال نوسان است طی یک بازه زمانی و شرایط ارزی معمولا دارای نوسان میباشد که این نوسان در قیمت تمام شده ی لوله پلی اتیلن تاثیر مستقیم دارد، یعنی با بالا رفتن قیمت مواد پلی اتیلن این لوله های آبیاری گران و همچنین با پایین آمدن قیمت مواد پلی اتیلن قیمت این نوع لوله  ارزان تر می شود.لوله های پلی اتیلن آبیاری قطره ای بویژه لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتری از انواع لوله های پلی اتیلن نرم می‌باشند که برای آبیاری قطره ای در صنعت کشاورزی و باغداری از آنها  استفاده می‌کنند. لوله های پلی اتیلن آبیاری ۱۶ میلیمتر در وزن و ضخامت متفاوت از یکدیگر تولید می شوند از این جهت قیمت لوله پلی اتیلن ۱۶ میلیمتر یا همان لوله آبیاری قطره ای دارای قیمتهایی متفاوت از یکدیگر دارند. اما کیفیت این نوع لوله هم بر روی قیمت آن تاثیر گذار است هرچه کیفیت بالاتر باشد شکستی و ترک خوردگی آن کمتر است و قیمت آن نسبت به لوله های آبیاری که این ویژگی را ندارند بیشتر است.

تماس با ما