جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی در نمایندگی های تهران

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی، در سایزها و ابعاد و رنگ های مختلف، با یکدیگر فرق می کند. این لوله ها استفاده گسترده ای در کشاورزی پیدا کرده اند و به همین دلیل مردم تمایل به خرید این لوله ها دارند‌.

قیمت لوله پلی اتیلن کشاورزی در نمایندگی های تهران

کدام لوله پلی اتیلن در کشاورزی استفاده می شود؟

کدام لوله پلی اتیلن در کشاورزی استفاده می شود؟ از نظر الاستیسیته است.  فاقد هالوژن است و در الکلها ، استون ، آب ، قلیاها یا اسیدها نامحلول است.  این ماده به دلیل ویژگی های آن قادر به تحمل درجه ای از اسیدیته یا PH از 1.5 تا 14 است.

 مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش

 به همین دلیل می توان از آنها در بیرون از منزل استفاده کرد ، بدون آنکه در طول روز آنها را از نور خورشید محافظت کنید.

 مقاومت در برابر درجه حرارت پایین

 ثابت شده است که این نوع لوله ها قادر به تحمل ، بدون تحمل هیچ نوع آسیب و اصلاح ، دمای زیر 40 درجه زیر صفر هستند.

 سفتی حلقوی

 نوع پروفایل به استحکام حلقوی بسیار خوبی می دهد ، که به عنوان یک سیستم انعطاف پذیر عمل می کند ، از بارهای عمودی پشتیبانی می کند ، بیشتر بار را به خاک اطراف منتقل می کند.

 مشخصات هیدرولیک

 از آنجا که دارای یک دیوار داخلی صاف هستند ، از لوله های معمولی tubos بهتر هستند.

 وزن کمتری

 برخلاف لوله های دیگر ، این لوله هایی هستند که وزن کمی دارند و این امر حمل و نقل و انتقال آنها را تسهیل می کند.  این همچنین به معنای صرفه جویی در هزینه های اقتصادی است.

 ضریب زبری کم است

 این یکی از کوچکترین مواد جهان برای انتقال مایعات است که دلالت بر سرعت بالای آب ترانزیتی دارد.

 این لوله ها را می توان با مواد فیلتر مانند ژئوتکستایل پیچید ، تا ذرات خاک به درون زهکشی ها نفوذ نکنند.

 در مورد سیستم های اتصال ، در این نوع لوله ها می توان آنها را با اتصالات باز انجام داد ، گیره هایی که حداقل دو راه راه در هر دو انتهای لوله ها چسبانده می شوند (اگرچه ممکن است بیشتر باشند) یا با سیستم  اتصال مارپیچ  می توان یک زنگ ضخامت دیواره دوجداره را بیرون کشید که با استفاده از آن می توانید یک مهر و موم هرمتیک کاملاً ضد آب را بدست آورید

علاوه بر این ، سختی بالای حلقوی این نوع هود امکان نصب سریع ، مقاومت بالا در برابر بارهای دفن ، نصب سریع ، امکان پیوستن به کار را با وجود کمبود فضای کم و هزینه کمتر نسبت به سایر سیستم ها فراهم می آورد.

نمایندگی فروش انواع لوله پلی اتیلن در تهران

نمایندگی فروش انواع لوله پلی اتیلن در تهران نمایندگی لوله پلی اتیلن در شهرهای بزرگ همچون تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و … به فروش لوله پلی اتیلن می‌پردازد. در این نمایندگی های فروش انواع لوله های پلی اتیلن در سایزها و کیفیت های مختلف، برای فروش آماده شده‌اند و توسط فروشندگان به مشتریان عرضه می شوند‌. 

تماس با ما