جستجو کردن

قیمت لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 6 اتمسفر

امروزه نقش انواع لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر در صنعت ساختمان بسیار مهم شده است و این محصول با توجه به مواد و کاربرد دارای دسته بندی های مختلفی است که معمولا از لوله های پلاستیک پلی اتیلن یا چدن ساخته می شوند. مقاومت این محصولات نسبت به لوله های دیگر بیشتر است و ضخامت انواع مختلف لوله ها باعث شده تا این محصول با انواع دیگر این محصولات متفاوت باشد. به دلیل مقاومت زیاد این محصول در برابر فشار و ضربه، این محصول یکی از محبوب ترین انواع لوله در بازار است.

قیمت لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر 6 اتمسفر

بررسی طول عمر لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر

بررسی طول عمر لوله پلی اتیلن 75 میلیمتر یک باور عمومی وجود دارد که این نوع لوله بیش از 50 سال دوام نخواهد آورد. طولانی ترین استفاده و دوام لوله در استرالیا 50 سال بوده است ، اگرچه پیش بینی عمر واقعی محصول کار آسانی نیست، اما می توان گفت تا زمانی که نیاز به بازسازی اساسی این محصولات وجود داشته باشد 100 سال کار مفید آن است.

مشخصات بهترین لوله پلی اتیلن چیست؟

مشخصات بهترین لوله پلی اتیلن چیست؟ پلی اتیلن دارای خواص مکانیکی، شیمیایی، الکتریکی و حرارتی خوبی است و قیمت آن ارزان است و دارای انعطاف پذیری و مقاومت الکتریکی و شیمیایی است. این ماده به اشکال مختلف و محصولات نرم یا سخت قابل تولید و مصرف است. از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است و حجم آن بسیار کم است. در برابر اسیدها، مواد شیمیایی و اشعه ماورا بنفش برای استفاده در کشاورزی مقاوم است.با بهترین مواد برای اطمینان از عملکرد دقیق و طولانی مدت ساخته شده است.

نصب آسان در اعماق زیاد و روی سطح زمین آنها بسیار سبک هستند. آنها به فضای ذخیره سازی بسیار کمی نیاز دارند.

لوله پلی اتیلن 6 اتمسفر چه ویژگی دارد؟

از مهم ترین ویژگی های لوله پلی اتیلن میتوان به موارد زیر اشارهکرد:

1- پلی اتیلن حتی در دمای پایین نیز از مقاومت در برابر ضربه بسیار بالایی برخوردار است. مقاومت خوب در برابر ضربه پلی اتیلن با جمع شدگی زیاد در هنگام شکست یکی از مزایای مهم آن در بسیاری از کاربردها است ، به عنوان مثال در مناطقی که خطر لرزه ای بالایی دارند.

2-به دلیل غیر قطبی بودن پلی اتیلن به عنوان هیدروکربن با وزن مولکولی بالا ، پلی اتیلن مقاومت بالایی در برابر حمله شیمیایی دارد. PE مقاومت خوبی در برابر اسیدها ، مواد قلیایی دارد. PE در برابر اکسیدکننده های اسیدها ، کتون ها ، هیدروکربن های معطر و هیدروکربن های کلر دار مقاوم است.

3- اگر پلی اتیلن به مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید باشد ، مانند بسیاری از مواد طبیعی و پلاستیکی ، در اثر موج ماورا UV بنفش خورشید آسیب می بیند و توسط اکسیژن موجود در هوا در اکسیداسیون فرآیند از بین می رود. به همین دلیل است که بیشتر لوله های پلی اتیلن با افزودن بلوک کربن در برابر اشعه ماورا UV بنفش مقاومت می کنند.

4- از لوله های پلی اتیلن می توان در محدوده دما از -50 درجه سانتیگراد تا +60 درجه سانتیگراد استفاده کرد. در دماهای بالاتر، مقاومت کششی و سختی مواد کاهش می یابد. PE دارای ضریب انبساط حرارتی خطی 0.15 تا 0.20 میلی متر در متر مربع است که 1.5 برابر بیشتر از PVC است ، به شرطی که هنگام برنامه ریزی نصب این مورد در نظر گرفته شود ، وجود ندارد مشکلی در این زمینه وجود ندارد. رسانایی گرمایی است. به دلیل خاصیت عایق بودن ، سیستم های لوله PE به طور قابل توجهی ارزان تر از سیستم فلزی مانند مس هستند.

5- پلی اتیلن متعلق به پلاستیک های قابل اشتعال است. شاخص اکسیژن به 17٪ می رسد. (مواد حاوی 21٪ اکسیژن در هوا گرم تلقی می شود).

6- به دلیل جذب کم پلی اتیلن در آب ، تماس مداوم با آب به سختی بر خصوصیات الکتریکی آن تأثیر می گذارد. با این حال ، به دلیل آلودگی ، اثرات محیط اکسید کننده یا هوای محیط ، می توان این خصوصیات را به شدت کاهش داد. مقاومت حجمی خاص است. مقاومت دی الکتریک 220 کیلو ولت در میلی متر است.

مواد اولیه لوله پلی اتیلن 6 اتمسفر مورد استفاده در تولید منهول های پلی اتیلن از مواد پلی اتیلن درجه 3840 جهت قالب گیری چرخشی محصولات پتروشیمی تبریز ساخته شده است. قیمت مواد پلی اتیلن تولید شده در پالایشگاه تبریز حاوی مواد افزودنی ضد اشعه ماورا بنفش است و نیازی به افزودن سایر مواد مقاوم مانند کربن بلک نیست و مقاومت لازم را در برابر تابش مستقیم خورشید دارند و در استاندارد مشخص شده است. شاخص MFR یا گرم ذوب 4 و تراکم این نوع پلی اتیلن 0.938 است.

فروش مستقیم لوله پلی اتیلن 75 تهران

مصرف کنندگان اصلی این لوله ها فروشنده این لوله ها هستند، بیشتر این لوله ها وارد بازار می شوند و بین توزیع کنندگان این لوله ها توزیع می شوند. این شرکت علاوه بر توزیع محصولات خود در ایران، اهمیت زیادی به توزیع محصولات در شهرها داده و لوله های پلی اتیلن تولید شده توسط این شرکت را در بیشتر استان های ایران توزیع می کند.

علاوه بر این نوع فروش، فروش لوله پلی اتیلن در کارخانه یا دفاتر فروش این شرکت نیز امکان پذیر است و خریداران می توانند برای خرید کالای مورد نظر به این کارخانه یا دفاتر آن مراجعه کنند و محصول خود را با بالاترین کیفیت خرید کنند. فروش لوله پلی اتیلن 75 تهران تولید شده در این شرکت با توجه به نیاز عموم با استفاده از لوله مورد نظر انجام می شود و با توجه به کاربرد آنها نوع لوله را انتخاب می کنند. قیمت لوله پلی اتیلن در بازار داخلی و خارجی از رونق خوبی برخوردار است.

خریداران به ویژه خریداران عمده که به دنبال خرید در حجم بالا و قیمت ارزان هستند می توانند با این مراکز درارتباط باشند و پس از دریافت اطلاعات لازم راجع به قیمت ها و شرایط پرداخت، اقدام به خرید این محصولات نمایند. تولید کنندگان این محصول تلاش میکنند تا محصولی فوق العاده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت وارد بازار کنند و در تمامی نقاط به درستی توزیع کنند.

تولید کنندگان این محصول تلاش میکنند تا محصولی فوق العاده را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت وارد بازار کنند و در تمامی نقاط به درستی توزیع کنند. خریداران میتوانند از مشاوران و متخصصان حرفه ای مشاوره بگیرند. فروش این محصولات در ایران توسط مرکز پخش و عرضه آن انجام می‌شود که خریداران می‌توانند انواع آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از این مراکز تهیه نمایند. هر چه مراکز ارتباط نزدیک تری با تولید کنندگان داشته باشند طبعا می توانند از اعتبار بیشتری نیز برخوردار باشند

تماس با ما