جستجو کردن

قیمت نوار آبیاری تیپ خارجی پلاک دار

امروزه کشاورزان زیادی برای صرفه جویی آب و همچنین برای آبدهی یکنواخت به زمین و باغ خود از از نوار آبیاری خارجی تیپ استفاده  می کنند. نوار های داخلی نیز از کیفیت بالایی برخوردارهستند ولی هنوز شناخته شده نیستند.

قیمت نوار آبیاری تیپ خارجی پلاک دار

انواع نوار آبیاری تیپ پلاک دار

انواع نوار آبیاری تیپ پلاک داربیشتر تولید کنندگان می دانند که کشاورزی یک تجارت بسیار پرخطر است.  آبیاری ابزاری برای کاهش برخی از خطرات در کشاورزی است و برای تولید سبزیجات در بسیاری از مناطق ایالتی ضروری است.  امید این است که درآمد اضافی حاصل از بهبود کیفیت و بازده نه تنها هزینه های خرید و بهره برداری از سیستم آبیاری را بپردازد بلکه سود بیشتری نیز به دنبال خواهد داشت.  برای موقعیت خاص خود سیستم صحیحی را انتخاب کنید.  اولین هزینه های خرید و نصب سیستم و همچنین ادامه هزینه های پمپاژ ، بهره برداری ، کار و نگهداری را با دقت در نظر بگیرید.

 انتخاب سیستم آبیاری به شما کمک می کند تا از بهره وری بیشتری برخوردار شوید. انواع نوار آبیاری بسیار زیاد است که  براساس مقدار فشار، لایه های نوار، جنس نوار، تعداد سوراخها و عطر سوراخ ها دسته بندی می شوند.

 انواع بسیاری از سیستم های آبیاری در بازار وجود دارد که برای تولید سبزیجات مناسب است.  سیستم ها در هزینه ها بسیار متفاوت هستند و نیازهای مختلف کارایی و سایت را دارند.  بسیاری از عوامل تعیین می کنند که کدام سیستم برای شما مناسب است.  آبیاری قطره ای شامل استفاده از لوله های پلیمری با قطر کوچک با ساطع کننده ها است و از آن برای آب دادن به یک ناحیه کوچک به طور مستقیم در ناحیه ریشه یک محصول استفاده می شود.  سیستم های قطره ای می توانند در بالای سطح زمین نصب شوند یا می توانند برای کاهش آسیب به لوله دفن شوند.  نوار قطره ای نوعی از آبیاری قطره ای است که در آن لوله های بسیار نازکی نصب شده است و در آن لوله های نازک نصب شده است که بصورت مسطح یا رول به صورت صاف حمل می شوند.  فرستنده ها از فاصله 6 تا 12 اینچ از هم فاصله دارند.  نوار قطره معمولاً برای آبیاری محصولات زراعی و باغی استفاده می شود اما می تواند برای آبیاری محصولاتی مانند پنبه یا ذرت دفن شود.

 میکرو آبیاری شامل استفاده از آبپاش های کوچک و کم حجم به نام آبپاش های خرد در سیستم های آبیاری مزرعه است که باغ ها و تاکستان ها را آبیاری می کنند.  در بیشتر موارد ، میکرو آبپاش در پایه یک درخت نصب می شود تا فقط آن درخت آب شود.  

خرید نوار آبیاری خارجی با قیمت استثنایی

خرید نوار آبیاری خارجی با قیمت استثناییخرید نوار آبیاری خارجی با قیمت استثنایی هم اکنون در سایتهای معتبر به چشم می خورد که شما را در خریدی مطمئن و بدون واسطه و به صرفه یاری می دهند. قیمت نوار آبیاری ثابت نیست و بسته به طول و جنس و… متغیر است.

تماس با ما