جستجو کردن

قیمت نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن در کشور

نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن به شکل های مختلف کاربردی مهم و گسترده در زمینه تولید محصولات کشاورزی و باغی دارد.به طور کلی از مهم ترین مزیت های روش آبیاری قطره ای نوار تیپ دریپردار می توان به صرفه جویی در مصرف آب، انرژی ،کود، سموم،کاهش هزینه ها ،جلوگیری از فرسایش خاک، عملکرد بالا و کیفیت بهتر محصولات اشاره کرد.

قیمت نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن در کشور

روش کار نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلن

روش کار نوار آبیاری دریپردار پلی اتیلنآبیاری قطره ای دریپردار یکی از انواع آبیاری های قطره ای است که با قرار گیری لوله‌ های آب ده ،قطره چکان ها ،آب و مواد غذایی را از طریق خاک اطراف ریشه به طور مستقیم در اختیار گیاه قرار می‌دهند. سیستم آبیاری قطره ای دریپردار روی بسیاری از درختان از جمله پسته ، مرکبات،زیتون، خرما ،درختان سیاه ریشه و انواع زراعت ها از جمله سیب زمینی، ذرت، پنبه و یونجه استفاده فراوان دارد، درضمن آبیاری قطره ای دریپردار می‌تواند در فضاهای سبز، گل های زینتی،درختان غیر مثمر و همچنین چمن مورد استفاده قرار گیرد.از مهمترین مزایای روش قطـره ای تیـپ دریپردار نسبت به روش بارانی می توان به کاهش تلفات تبخیر، سـهولت در اجـرا و مدیریت دقیق آبیاری و مناسب تر بــودن روش آبیــاری قطــرهای تیــپ دریپردار از روش های آبیــاری بارانــی بخصــوص در شرایط آب و خاک شور اشاره کرد. همچنین در روش قطره ای تیپ دریپردار چون فاصله آبیاری ها کوتاه است، منطقه توسعه ریشه ها همواره خیس باقی می ماند. بنابراین محلول خاک کــه ریشـه های گیاه آب و مواد غذایی مـورد نیاز خود را از آن دریافت می کنند، در تمام طول دوره رشد گیاه رقیق باقی می مانــد و غلظــت نمــک در آن کمتــر می شود و تأثیرات شــوری کاهش می یابــد.در روش آبیاری قطره ای تیـپ دریپردار بر خلاف روش های بارانی، آب به طـور مستقیم روی گیاه پاشیده نمی شود. در نتیجه یون هـای کلر و سدیم موجود در آب آبیاری،باعث سوختگی در سطح گیاه نخواهند شـد.

فروش ویژه نوار آبیاری دریپردار ارزان قیمت

فروش ویژه نوار آبیاری دریپردار ارزان قیمتبه علت کاربرد های فراوان و سهولت در استفاده از نوار تیپ دریپردار ،عرضه و تقاضا در این زمینه بسیار زیاد است. به شکلی که شرکت ها و کارخانه های فراوانی که در زمینه لوله ها و محصولات پلی اتیلن فعالیت می کنند به تولید این محصول روی آورده اند. و می توان گفت کشور ما در زمینه تولید انواع نوار تیپ دریپردار  به خودکفایی رسیده است.هزینه انجام آبیاری به شکل نوار تیپ دریپردار  و تغییر سیستم از روش غرقابی به سیستم نوار تیپ قطره ای دریپردار به علت مصرف بسیار کم آب و بازدهی بالا بسیار به صرفه تر از سیستم های بارانی و غرقابی است. از این رو بسیاری از شرکت ها و فروشگاه ها اقدام به فروش نوار آبیاری تیپ دریپردار به شکل های اینترنتی و… می کنند، به گونه ای که هر کس به آسانی می تواند این محصول را با قیمت نوار آبیاری با مناسب و به هر متراژ تهیه نماید.

تماس با ما