جستجو کردن

قیمت نوار آبیاری 20 سانتی متری در سال 99

نوار آبیاری یک سیستم قطره ای آبرسانی به گیاهان است که به صرفه جویی در مصرف آب خیلی کمک کرده است. این نوار ها طول های متعددی دارند که از نوار آبیاری 20 سانتی متری برای مصارف خانگی مثل گلدان ها استفاده می شود.

قیمت نوار آبیاری 20 سانتی متری در سال 99

برند های نوار آبیاری 20 سانتی متری

برند های نوار آبیاری 20 سانتی متریآبیاری قطره نوعی سیستم آبیاری میکرو است که با صرفه جویی در آب می تواند آب و مواد مغذی را با اجازه دادن آب به آرامی به ریشه گیاهان ، یا از بالای سطح خاک یا در زیر سطح جاری کند.  هدف این است که آب مستقیماً در ناحیه ریشه قرار گیرد و تبخیر به حداقل برسد.  سیستم های آبیاری قطره ای آب را از طریق شبکه ای از دریچه ها ، لوله ها ، لوله ها ، و ساطع کننده ها توزیع می کنند.  بسته به نوع طراحی ، نصب ، نگهداری و بهره برداری از آن ، سیستم آبیاری قطره ای می تواند از سایر سیستم های آبیاری نظیر آبیاری سطحی یا آبیاری آبپاش کارآمدتر باشد.

 نوار آبیاری نوعی سیستم آبیاری  قطره ای نازک است که در آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار می گیرد.  اولین نوار قطره ای به “شیلنگ شبنم” معروف بود.

 نوار قطره ای از پلی اتیلن ساخته شده است و روی قرقره ها به صورت صاف فروخته می شود.  ضخامت دیواره به طور معمول بین 4 تا 25 میلی متر (0.1-0.6 میلی متر) متغیر است.  نوارهای دیواره ضخیم تر معمولاً برای آبیاری قطره ای زیرسطحی دائمی و نوارهای دیواره ای باریک تر برای سیستم های نوع پرتاب موقت در محصولات با ارزش بالا استفاده می شوند.

 آب از نوار از طریق نوسانگرها یا قطره چکانها خارج می شود.  فاصله  معمولی بین 6 تا 24 اینچ (150-600 میلی متر) است.  در بعضی از نوارها، فرستنده ها همزمان با نوار تولید می شوند و در واقع به عنوان بخشی از خود محصول تشکیل می شوند.  در برخی دیگر ، فرستنده ها به طور جداگانه تولید می شوند و در زمان تولید نصب می شوند.

  نوار قطره ای یک ماده قابل بازیافت است و می تواند برای استفاده مجدد در صنعت تولید پلاستیک به رزین های پلاستیکی قابل استفاده تبدیل شود.

برای خرید یک نوار با کیفیت شما باید از برند های معتبر و معروف خرید کنید تا خریدی مطمئن داشته باشید.

 موارد استفاده از نوار آبیاری

 آبیاری قطره ای در مزارع ، گلخانه های تجاری و باغهای مسکونی استفاده می شود.  آبیاری قطره در مناطقی که کمبود آب حاد و بویژه برای محصولات زراعی و درختانی مانند نارگیل ، درختان منظره درشت ، انگور ، موز ، توت ، بادمجان ، مرکبات ، توت فرنگی ، نیشکر ، پنبه ، ذرت و گوجه فرنگی به طور گسترده اتخاذ می شود.

 

خرید ارزان قیمت نوار آبیاری با کیفیت خوب

خرید ارزان قیمت نوار آبیاری با کیفیت خوبشما می توانید برای خرید نوار آبیاری به سایتهای معتبر فروش مراجعه نمایید و نوار آبیاری مورد نظرتان را سفارش دهید. قیمت نوار آبیاری در سایت ها به نمایش گذاشته شده تا از قیمت ها اطلاع یابید‌.

تماس با ما