جستجو کردن

قیمت نوار تیپ بارانی در سال 99

نوار تیپ بارانی، یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای است و برای کشت هایی که محصول را به صورت ردیفی کاشته اند از جمله گوجه فرنگی، خربزه، پیاز، ذرت، هندوانه و چغندر قند مناسب می‌باشد. نوار تیپ را می‌توان در همه ی فصول سال در تمام زمین های کشاورزی و گلخانه ها استفاده نمود. کارخانه های تولید نوار تیپ در سراسر کشور وجود دارند. انواع نوار تیپ بارانی درجه یک را می‌توان به صورت عمده از مراکز فروش خریداری نمود. قیمت نوار تیپ ها بسته به نوع آن متفاوت است. مثلا قیمت نوار تیپ هایی که برای آبیاری تحت فشار استفاده می‌شوند از انواع دیگر نوار تیپ ها بیشتر است. 

قیمت نوار تیپ بارانی در سال 99

استفاده از نوار تیپ بارانی چه مزیت هایی دارد؟

استفاده از نوار تیپ بارانی چه مزیت هایی دارد؟ نوار تیپ انواع گوناگونی دارد که در کشاورزی و باغبانی از آن بسیار استفاده می‌شود. از انواع نوار تیپ می‌توان به نوار تیپ درز دار و نوار تیپ پلاک دار اشاره کرد. این محصول جایگزین مناسبی برای روش های آبیاری قدیمی به شمار می‌رود. گفتیم که این محصول برای آبیاری کشت های ردیفی بسیار مناسب می‌باشد. این نوار تیپ ها از چند جهت طرفداران زیادی در صنعت کشاورزی پیدا کرده اند. در واقع نوار تیپ دارای مزیت های بسیاری است که به چند مورد آن اشاره می‌کنیم. اول اینکه نوار تیپ به مقدار زیادی از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کند.

دوم اینکه استفاده از نوار تیپ باعث می‌شود که خاک همیشه مرطوب بماند و خشک نشود. جنس این نوار تیپ از جنس پلی اتیلن است که بسیار سبک می‌باشد و به راحتی می‌توان آن را حمل کرد. همچنین این نوار تیپ در برابر نور خورشید، کود های شیمیایی، سموم و اسپری های آفت کش مقاوم هستند. این نوار تیپ ها بسیار سریع و آسان نصب می‌شوند و در همه ی زمین های کشاورزی با هر شیب و سطحی هم روی خاک و هم در زیر خاک می‌توان نصب کرد. دیگر مزیت این محصول قیمت مناسب آن می‌باشد که همیشه در دسترس است. از این نوار تیپ ها می‌توان چندین بار استفاده کرد بدون اینکه آسیب دیده، پوسیده یا سوراخ شده باشند. 

فروش فوق العاده انواع نوار تیپ

فروش فوق العاده انواع نوار تیپ تولید انواع نوار تیپ در کارخانه های تولید کننده ی این محصول صورت می‌گیرد. این کارخانه ها پس از تولید نوار تیپ بارانی آن را برای فروش به بازار عرضه می‌کنند و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. فروش فوق العاده انواع نوار تیپ در فروشگاه های عرضه کننده محصولات و تجهیزات کشاورزی با قیمت مناسب انجام می‌گیرد. این نوار تیپ را حتی می‌توان از سایت های اینترنتی معتبر فروش نوار تیپ نیز به صورت اینترنتی سفارش داد، خریداری نمود و مورد استفاده قرار داد. کارخانه های تولید نوار تیپ در راستای کمک به مشتریان در امر خرید، کاتالوگ هایی مربوط به این محصول را تهیه کرده و در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. 

تماس با ما