جستجو کردن

قیمت نوار تیپ درزگیر در بازار اصفهان

نوار تیپ درزگیر در واقع نواری است که از جنس های مختلف و ضخامت های متفاوتی ساخته می شود . از این نوارها برای پوشاندن درز بین سطوح و مصالح استفاده می شود .

پوشاندن درز بین پنجره ، شکاف زیر در و درز بین در و چارچوب از موارد کاربرد این نوارها می باشد .

قیمت نوار تیپ درزگیر در بازار اصفهان

منظور از نوار تیپ درزگیر چیست؟

منظور از نوار تیپ درزگیر چیست؟ منظور از نوار تیپ درزگیر چیست؟این سوالی است که ممکن است ذهن بسیاری از خوانندگان را به خود مشغول کند و ما قصد داریم در ادامه به آن بپردازیم .همانگونه که قبلا توضیح دادیم نوار تیپ درزگیر در ضخامت های مختلف و از جنس های متنوعی ساخته می شود . نوار های درزگیر با نام های تیپ و طیف نیز در بازار شناخته می شوند .انواع مختلفی از نوار های درزگیر ساخته و عرضه می شود که در ادامه قص داریم برخی از آنها را معرفی کنیم . یکی از رایج ترین نوارهایی که به عنوان درزگیر برای جلوگیری از اتلاف سرما و گرما محیط در پنجره یا درب منال و دفاتر استفاده می شود که جنس آن از نوع فوم بوده و در دو مدل چسب دار یا بدون چسب و با ضخامت های مختلفی در بازار عرضه می شود . نوع دیگری از نوار های درزگیر وجود دارد که برای عایق کردن لوله ها و کفشور از آن استفاده می شود که عموما آبی رنگ هستند . از انواع دیگر آنها می توان به درزگیر هایی که در سیستم کناف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد اشاره کرد ، این نوار ها از جنس فایبر گلاس می باشد که برای مسطح کردن و پوشاندن صفحات گچی استفاده می شود و از ترک خوردگی هم جلوگیری میکند ، این نوار ها هم در دو نوع چسبی و بدون چسب تولید می شوند . یکی دیگر از این نوار ها نوعی برزنت می باشد که در عایق کاری صنایع خودرو سازی و لوازم خانگی کاربرد دارد که با ورق های فلزی بیشتر سروکار دارد . آخرین نوعی که در اینجا قصد داریم به آن اشاره کنیم درزگیر آلومینیومی می باشد که رسانا بوده و برای عایق روکش آلومینیومی مورد استفاده قرار میگیرد .

بازار انواع نوار تیپ صادراتی در اصفهان

بازار انواع نوار تیپ صادراتی در اصفهان بازار انواع نوار تیپ صادراتی در اصفهان که همواره یکی از بهترین بازار نوار تیپ در سراسر کشور بوده و همیشه مورد توجه مصرف کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفته است . نوار تیپ اصفهان به خاطر مزایای بالای قیمتی و همچنین کیفیت بالای تولید توانسته جایگاه ویژه ایی را در صنعت نوار تیپ صادراتی به خود اختصاص داده و افراد بیشتری را در داخل و خارج از کشور به خرید و استفاده بیشتر از محصولات خود ترغیب کند .

تماس با ما