جستجو کردن

مراکز فروش دریچه منهول چدنی عمده

مراکز فروش دریچه منهول چدنی عمده با بهترین کیفیت و قیمت محصول را در اختیار مشتریان قرار می دهند به همین دلیل توانسته اند به طور قابل توجه ای فروش خود را افزایش دهند.

دریجه منهول برای پوشاندن درب منهول یا همان چاه های فاضلاب استفاده می شود که باعث افزایش ایمنی می شود و از دو جنس چدن خاکستری و چدن داکتیل می باشد.

مراکز  فروش دریچه منهول چدنی عمده

دریچه منهول چدنی چگونه تولید می شود؟

دریچه منهول چدنی چگونه تولید می شود؟

دریچه منهول چدنی طی مراحل زیر تولید می شود:

  • طراحی و ساخت الگو: در این روش روی آلومینیوم و چوب دریچه طراحی می شود.
  • تهیه قالب شنی: در این مرحله مدل طراحی شده درون جعبه های فلاسک قرار داده می شود.
  • ریخته گری: آلیاژ مورد نظری که در ساخت محصول استفاده شده است مذاب می شود.
  • سرد کردن: فلز را خنک می کنند تا از قالب خارج شود.
  • در مرحله نهایی کنترل کیفیت محصول انجام می گردد.

دریچه منهول برای درب اتصالات زیر زمینی و شبکه فاضلاب استفاده می شود و نقش مهمی در امنیت دارد چون مانع سقوط اشیا یا افراد در داخل منهول می شود علاوه بر این منبع تهویه هم محسوب می گردد و همین باعث شده خرید دریچه منهول عمده افزایش یابد چون باعث می شود که طوفان و گازهای فاضلاب نتوانند به داخل چاه وارد شوند.

امروزه برخی از دریچه ها از پلاستیک تقویت شده با شیشه یا دیگر موارد کامپوزیتی ساخته شده اند و به دلیل این که عایق الکتریکی هستند و مزیت های دیگری مانند مقاومت بالا در مقابل رطوبت، لغزش و وزن سبکی که دارند باعث شده مشتریان زیادی به خرید آن ها جذب شوند. مدل های که از چدن علی الخصوص چدن خاکستری ساخته شده اند مقاومت بالای در برابر فشار و ضربه دارند و با مدفوع شدن دریچه ها منهول در خاک به راحتی می توان آن ها را شناسایی کرد و استحکام کششی بالای دارند و قابل بازیافت می باشند.

قیمت فروش دریچه منهول چدنی

قیمت  فروش دریچه منهول چدنی

قیمت فروش دریچه منهول چدنی بسته به نوع چدن، کیفیت، اندازه و میزان عرضه و تقاضا متفاوت می باشد علاوه بر این تغییرات نرخ ارز هم باعث شده قیمت دریچه منهول دارای نوساناتی باشد در هنگام خرید علاوه بر قیمت باید به عوامل زیر هم توجه شود:

  • به استحکام و مقاومت آن توجه نمایید.
  • در مکان های که امکان سرقت دریچه وجود دارد بهتر است جنس های که به وسیله پلاستیک تقویت شده یا شیشه ساخته شده اند را خریداری کنید.
  • اندازه آن را کاملا مطابق با اندازه درب فاضلاب مورد نظر انتخاب و خریداری کنید.
  • در مکان های که جریان الکتریکی زیادی وجود دارد می توانید دریچه ای که دارای جنس پلاستیک تقویت شده یا شیشه است را خریداری نمایید.

شما می توانید بهترین دریچه منهول با اندازه های مختلفی را از مجموعه ما خریداری نمایید.

تماس با ما