جستجو کردن

مراکز پخش دریچه های منهول

دریچه های منهول در انواع مختلفی ساخته شده اند که اغلب در بخش های آب و فاضلاب، مخابرات، صنعت گاز و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد.
دریچه منهول می تواند از جنس های مختلفی ساخته شده باشد که هر کدام بازده قیمتی مشخصی داشته و دارای مزایا و معایبی است.
قطر این درچه هایی معمولا از 30 تا 60 سانتی متر می باشد که هر کدام در بخش های گسترده ای به کار گرفته می شود.

مراکز پخش دریچه های منهول

کاربرد دریچه های منهول چیست؟

کاربرد دریچه های منهول چیست؟ از مهم ترین کاربردها و استفاده های دریچه منهول می توان به پیاده روها و خیابان ها اشاره کرد که با توجه به شرایط مختلف باید از تحمل وزن مناسبی برخوردار باشند.
منهول هایی که در خیابان های بزرگ و مکان هایی که خودروهای باری سنگین از آنجا عبور می کنند باید از بالاترین کیفیت ساخته شده باشند که تحمل وزن از 1 تا 90 تن را داشته باشند و در مواجه با این شرایط دچار آسیب نشوند.
شاید فکر کنید که این دریچه ها اغلب جنس چدن یا فولادی دارند. در صنایع ساخت و تولید و پخش دریچه منهول، این محصولات را از کامپوزیت، پلی اتیلن، فایبر گلاس و مواد مقاوم می سازند.

مهم ترین کاربرد دریچه های منهول:

  • آب و فاضلاب
  • شهرداری و مخابرات
  • معابر پیاده
  • کنتورها
  • صنایع گاز و پتروشیمی

مرغوب ترین نوع دریچه منهول از جنس نانو کامپوزیت تولید شده که دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و در برابر حرارت و آتش مقاوم است. نانو کامپوزیت ها در برابر مواد شیمیایی بسیار مقاوم بوده و به راحتی ساییده نخواهند شد.
برای مکان هایی که عبور و مرور زیادی در آنجا صورت می گیرد، دریچه های منهول نانو کامپوزیت بهترین انتخاب می باشند که در ابعاد مختلفی ساخته شده است.
دریچه های منهول از جنس پلی اتیلن نیز مقاومت سایشی و خزشی خوبی داشته که در موارد مشابه و به مانند دریچه های کامپوزیتی از ان ها استفاده می کنند.

صادر کننده بهترین دریچه های منهول

صادر کننده بهترین  دریچه های منهول ایران از برترین صادر کننده دریچه منهول می باشد و بخاطر خط تولید مناسب طراحی و ساخت این محصولات، تقاضای زیادی از کشورهای دیگر برای آن ها صورت می گیرد.
یکی از مهم ترین دلایل تقاضای بالای دریچه های منهول از جنس کامپوزیت، قیمت پایین آن می باشد. به گونه ای که برای خرید دریچه های چدنی یا فولادی باید قیمت تمام شده بیشتری پرداخت نمایید.
دریچه های منهول باید به صورت کاملا استاندارد ساخته و تحت آزمایش های سخت قرار گرفته باشند. علاوه بر مقاومت مکانیکی دریچه ها، باید به گونه ای طراحی شده باشند که در برابر سرما یا گرمای شدید مقاومت بالایی داشته و با تغییرات آب و هوایی کاملا سازگار باشند.

تماس با ما