جستجو کردن

مرکز توزیع پله منهول مشهد

یکی از بهترین ابزارها جهت بالا و پایین رفتن از انواع مختلف منهول ها، پله منهول است. این محصول در انواع مختلف به بازار عرضه شده است که هر یک دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند و تفاوت هایی با هم دارند. مرکز توزیع پله منهول مشهد اقدام به ارائه بهترین این محصول به بازار نموده است و انواع مختلف آن را با قیمت ارزان در سراسر کشور توزیع می ‌کند. خریداران می توانند جهت سفارش انواع این پله با این مرکز به طور مستقیم تماس برقرار کنند.

مرکز توزیع  پله منهول مشهد

معرفی انواع پله منهول درجه یک

معرفی انواع  پله منهول درجه یک انواع مختلفی از پله منهول در بازار ایران وجود دارد. در گذشته از پله های فلزی چدنی استفاده می شد که به تدریج طی سال‌ها دچار خوردگی و پوسیدگی می شدند و کیفیت خود را از دست می دادند.

امروزه از پله های پلاستیکی استفاده می شود این پله‌ها در واقع دارای یک هسته مرکزی فلزی هستند و روی آنها با روکش پلی اتیلنی پوشیده شده است این روکش باعث می ‌شود که ماندگاری این محصولات بسیار بالا باشد زیرا فلز تماس مستقیم با رطوبت نداشته و دچار خوردگی نمی شود.

انواع مختلف پله منهول در بازار وجود دارد که از جمله آنها می ‌توان به پله بالدار، ساده و مهره دار اشاره کرد همچنین این پله ها از نظر عرض ممکن است ۲۲ یا ۳۲ سانتی متر باشند و محل قرار گیری پا بر روی آنها ممکن است به صورت یک پا یا جفت پا باشد که در واقع همان اختلاف ۲۲ یا ۳۲ سانتی متری است.

به غیر از اختلاف از نظر عرض این پله ها از نظر نحوه اتصال به منهول با یکدیگر متفاوت هستند.

از پله های منهول ای بالدار بیشتر جهت منهول های آجری استفاده می شود زیرا قسمت بالدار آنها می ‌تواند به خوبی با آجر ها درگیر شود همچنین نوع ساده این محصول بیشتر برای منهول های بتنی کاربرد دارد و از نوع پیچی این محصول در منهول های پلی اتیلنی استفاده می شود.

انواع این مولکول ها دارای فلش های شب رنگی هستند که می ‌توانند در منهول های تاریک محل قرار گرفتن پاها را به افراد نشان دهند.

پخش کننده برتر پله منهول مشهد

پخش کننده برتر  پله منهول مشهد پخش پله منهول مشهد توسط پخش کننده برتر این محصول در کشور انجام می گیرد و انواع مختلف این محصول بنا به درخواست مشتری به آدرس وی ارسال می شوند.

پخش کننده برتر این نوع پله برای شناساندن هر چه بیشتر محصولات خود به خریداران وب سایت فروشگاهی مناسبی را راه اندازی کرده است که در آن مشخصات انواع مختلف این پله و قیمت روز هر یک از آنها تعریف شده است که خریداران می ‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و تنها از طریق همین وب سایت کلیه اطلاعات مورد نیاز قبل از سفارش نهایی این محصول را به دست آورند.

سفارش اینترنتی گزینه بسیار مناسبی جهت خرید ارزان ترین این محصول است و به دلیل عدم وجود واسطه بین خریدار و فروشنده انواع این منهول با کم ترین قیمت در اختیار خریدار قرار خواهد گرفت.

کلیه سفارشات با کمترین هزینه باربری و در اسرع وقت برای خریداران ارسال خواهد شد و با تضمین کیفیت به آنها تحویل داده می شود.

تماس با ما