جستجو کردن

مرکز تولید ضایعات لوله پی وی سی

ضایعات لوله پی وی سی پلاستیکی است که از پلیمریزاسیون مونومر وینیل کلراید با قابلیت انعطاف پذیری بالا بدست می آید و اجازه می دهد تا از آن در مجموعه ای از محصولات مانند بسته بندی، سیم و کابل، شیلنگ، پروفیل پنجره، لمینت، کفش، اسباب بازی، لوله و اتصالات و غیره لوله های پی وی سی یکی از متداول ترین لوله های پلاستیکی موجود در بازار است. مجموعه ما مرکز تولید لوله پی وی سی به صورت ضایعات است.

مرکز تولید  ضایعات لوله پی وی سی

کاربرد ضایعات لوله پی وی سی چیست؟

کاربرد  ضایعات لوله پی وی سی چیست؟ پی وی سی از ابتدای تولید بازیافت شده است، اگرچه انگیزه قطعی این عمل در کشورهای پیشرفته در سال های اخیر به دلیل قدرت در این جنبش های زیست محیطی بوده است. اینها در پاسخ به رشد حجم بسته بندی پلاستیکی که به طور فزاینده ای برای سهولت حمل و نقل، توزیع و کنترل تلفات استفاده می شود، پدید آمده اند. هر ساله 8 میلیون تن پلاستیک به اقیانوس ها ریخته می شود. دوام پلاستیک و مصرف زیاد آن به معنای افزایش مقدار پلاستیک در دریاها و اقیانوس ها است.

به لطف استفاده مجدد از بسیاری از محصولات پلاستیکی، مانند اسباب بازی ها و لوازم جانبی ساخته شده از این ماده، می توان عمر مفید آنها را افزایش داد، بنابراین ضایعات تولید شده در خانه ها و مصرف انرژی و مواد اولیه برای تولید محصولات جدید به حداقل می رسد.

در نتیجه بازیافت اشیا plastic پلاستیکی، مواد جدیدی بدست می آید:

– ماده اصلی بدست آمده از پلاستیک های بازیافتی مخلوط، چوب پلاستیک است. این ماده برای ساخت مبلمان شهری مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل مزایایی که نسبت به سایر مواد دارد، به عنوان مثال، در برابر عملکرد عوامل خارجی (آب، تابش خورشید، دما و …) بسیار مقاوم تر از چوب است طبیعی. برخی از تولیدات تولید شده نیمکت، بولارد و نرده است.

– ماده دیگر ساخته شده از پلاستیک های بازیافتی، الیاف نساجی است که برای تهیه لباس، فرش، طناب و غیره استفاده می شود. با ظاهر بسیار خوب

– از پلاستیک های بازیافتی در ساخت و سازها نیز استفاده می شود، به عنوان مثال آجرهای ساخته شده از HDPE، لوله ها، نرده ها و غیره

سایر مزایای قابل توجه بازیافت شامل موارد زیر است:

– اگر از مواد بازیافتی برای ساخت پلاستیک استفاده شود، مصرف روغن که همان ماده بکری است که پلاستیک با آن تولید می شود، کاهش می یابد.

– مصرف آب در فرآیندهای بازیافت کمتر از فرآیندهای تولید با مواد بکر است.

عمده فروشی ضایعات لوله پی وی سی

عمده فروشی  ضایعات لوله پی وی سی ما عمده فروش لوله پی وی سی ضایعات هستیم. ضایعات پلی وینیل کلراید – PVC – یکی از پرمصرف ترین پلیمرها در جهان است. به دلیل قابلیت کاربردی بودن، از PVC در طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی، فنی و روزمره، از قاب پنجره ها و لوله ها گرفته تا کارت های اعتباری و کیسه های خون، استفاده می شود. PVC که از نمک (57٪) و نفت (43٪) ایجاد می شود، اولین بار در اواخر دهه 1920 به صورت تجاری تولید شد و به دلیل انعطاف پذیری، مقاومت و مقرون به صرفه بودن به سرعت محبوب شد. در لوله ها، PVC بیش از 75 سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و امروزه بیشترین استفاده از رزین در لوله های پلاستیکی است. در اروپا، بیش از 31٪ از کل لوله ها از PVC ساخته شده اند. در سراسر دنیا، لوله های PVC 39٪ از بازار را نشان می دهند.

تماس با ما