جستجو کردن

مرکز عرضه لوله پلیکا گرانولی با کیفیت، بازیافتی

لوله پلیکا گرانولی به دلیل ارزان بودن و داشتن قیمت مناسب، شرایط لازم برای یک لوله ای که بتواند در حوضه ی کشاورزی ، صنعت و حتی ساختمان سازی به یک جایگزین مناسب برای مدل‌ های معدودی از لوله‌ ها تبدیل گردد، به طوری که بسیاری از توجه ها را به خود جلب کرده است. لوله پلیکا گرانولی از نوع لوله های بازیافتی است. در مرکز عرضه لوله پلیکا گرانولی شما سایزهای مختلفی از این کالا را میتوانید انتخاب کنید که با عرضه کلی آنها امکان تهیه این لوله‌ ها در سراسر کشور برای خریداران فراهم شده است.این نوع لوله در سایزها و وزنهای مختلف تولیدمیگردد که در صورت نیاز مشتریان گرامی می توانند سفارش خود را ثبت کنند.

سایز و وزن لوله پلیکا گرانولی 

  • سایز 63 با وزنهای 3.700 و 4 و 4.800 کیلو گرم
  • سایز 75 با وزنهای 5.200 و 6 کیلوگرم 
  • سایز 90 با وزنهای 5 و 6.300 و 7 کیلوگرم
  • سایز 110 در وزنهای 6.500و  8.500 و 9.100 و 10کیلوگرم
  • سایز 125 در وزنهای 8.500 و 11.800 کیلوگرم 
  • سایز 160 در وزنهای 13 و 19 کیلو گرم 
  • سایز 200 در وزنهای 20 و 23 و 25 کیلو گرم 
  • سایز 250 در وزنهای 28 و 33 کیلوگرم 
  • سایز 315 در وزنهای 50 و 55 و 65 کیلوگرم تولید میشود. 

مرکز عرضه لوله پلیکا گرانولی

کاربرد لوله پلیکا گرانول

  1. بعنوان غلاف برای عبور دادن کابل وسیم 
  2. هواکشی و هوادهی را می توان از این لوله استفاده کرد.
  3. برای زهکشی و انتقال آب
  4. لوله گرانول دوکی که برای جمع کردن نایلون و چسب بصورت توپی از این نوع لوله استفاده میکنند.
  5. بعنوان قالب منهول یا دریچه منهول 


آنچه که باید درباره لوله پلیکا گرانول بدانیم لوله های پلیکا نوعی آشنا و با کیفیت هستند که در بسیاری از لوله کشی های ساختمانی مانند لوله کشی فاضلاب و تمامی موارد مشابه شاهد استفاده از آنها هستیم و از آنجایی که این وسایل دارای مدل های مختلف با سطح مقطع و میزان ضخامت گوناگون هستند اجازه استفاده از آنها را به صورت توکار یا روکار و در بسیاری از موارد می‌ دهند.

از جمله مواردی که در خصوص انواع لوله پلیکا صدق می کند می توان به داشتن جنس ضخیم برای آنها و مقاومت و سازگاری خوب آنها با عوامل محیطی و فیزیکی است و برای ساخت آنها از نوعی مخصوص که از مواد پلاستیکی ساخته شده اند که دو نوع گرانول درجه یک یا بازیافته را دربر می‌ گیرند، ساخته می‌ شوند که معمولاً نوع اول تولید لوله های مقاوم و با کیفیت را می کنند که با نام لوله پلیکای درجه یک شناخته می شوند؛ اما نوع دوم لوله پلیکا های باز یافتی را در بر می‌ گیرند که هر چند از نظر کیفی در رده بالایی هستند؛ اما با قیمت مناسب می‌ توان آنها را خریداری کرد.

از نظر اندازه هایی که برای سطح مقطع این لوله ها هم در نظر گرفته می شود باید بدانید که اندازه های متنوعی مد نظر است به طوری که موجب شده از این وسایل کاربرد های بسیاری داشته باشند.

بازار پخش لوله پلیکا گرانول عمده

بازار پخش لوله پلیکا گرانول عمده امروزه مدل های مختلفی از لوله ها در بازار موجود هستند که با توجه به موادی که در ساخت آنها استفاده شده است و نیز با توجه به دیگر ویژگی های ظاهری آن ها استفاده های مختلفی را می‌ توان از آنها برد که انواع لوله UPVC درجه 1 و هر گونه لوله پلیکا را در بر می گیرند که این مجموعه هم در راستای عرضه آنها فعالیت دارد که با تولید آنها به طور انبوه توسط تولیدکنندگان لوله پلیکا گرانول امروزه مدل های مختلفی از آنها را در بازارها به آسان ترین شکل می توان تهیه کرد.

بازار پخش انواع لوله پلیکا امروزه به شکل گسترده‌ ای انجام می‌ پذیرد به‌ طوری که هر گونه از آنها را خریداران بدون نیاز به مراجعه حضوری و در هر مکانی می‌ توانند در اسرع وقت تهیه کنند.

تماس با ما