جستجو کردن

مرکز عرضه لوله پلی اتیلن فشار قوی

لوله پلی اتیلن از برترین لوله های مورد استفاده در نقل و انتقال فاضلاب های شهری و روستایی به شمار می روند که به دلیل کیفیت و طول عمر بالایی که دارند از لحاظ اقتصادی از قیمت بسیار مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشند، جهت تهیه انواع لوله پلی اتیلن فشار قوی با کیفیت تضمین شده و قیمت استثنایی می توانید از طریق مرکز عرضه این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه اقدام بفرمایید.

مرکز عرضه  لوله پلی اتیلن فشار قوی

بررسی‌ ویژگی های لوله پلی اتیلن فشار قوی

بررسی‌  ویژگی های  لوله پلی اتیلن فشار قوی در ادامه مقاله قصد داریم تا به بررسی ویژگی های لوله های پلی اتیلن فشار قوی و مزیت ها و کاربردهای گسترده آن در پروژه های مهم شهری بپردازیم.

از مهمترین ویژگی ها یا بهتر است بگوییم مزیت های این نوع لوله ها می توان موارد زیر را نام برد:

  1. قابلیت و کارایی بالایی در سطوح ناهموار با شیب زیاد دارند.
  2. این لوله ها به دو شکل کلافی و شاخه ای در فشارهای 10 و 16 اتمسفر تولید می شوند.
  3. این گونه لوله ها اغلب در محیط هایی نصب می گردند که به صورت مستقیم با نور خورشید در ارتباط هستند، بنابراین در ترکیبات مواد اولیه آنها از ترکیبات ضد اشعه uv استفاده می شود.
  4. از مهمترین مشخه های این لوله ها می توان به نوار آبی رنگ کنار لوله و رنگ مشکی خود لوله اشاره کرد.

از مهمترین مزیت های استفاده از این لوله ها می توان به تحمل درجه حرارت بالا تا 80 درجه سانتی گراد، مقاومت بالا در برابر پوسیدگی و مواد خورنده اسیدی و بازی، وزن سبک و اتصالات ایمن و طول عمر بالا اشاره نمود.

از مهمترین کاربردهای لوله های فشار قوی در پروژه های مهم آبرسانی می توان موارد زیر را برشمرد:

  • استفاده در نقل و انتقالات فاضلاب های شهری و روستایی
  • انتقال گاز طبیعی
  • انتقال فاضلاب های صنعتی
  • آبیاری های تحت فشار در کشاورزی
  • شبکه های زهکشی

توزیع کننده برتر لوله پلی اتیلن فشار قوی

توزیع کننده برتر لوله پلی اتیلن فشار قوی جهت تهیه لوله پلی اتیلن فشار قوی با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت مراجعه مستقیم و بدون واسطه از طریق توزیع کننده برتر این کالا از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

جهت اطلاع از برترین مرکز توزیع لوله پلی اتیلن و تهیه و سفارش آن با قیمت فوق العاده ارزان و کیفیت تضمینی می توانید از طریق یکی از راه های ارتباطی درج شده در سایت با مشاورین فروش و پشتیبانی در این حوزه ارتباط بگیرید.

به طور کلی قیمت عرضه لوله پلی اتیلن به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که از مهمترین آنها می توان موارد زیر را برشمرد:

  • کیفیت مواد اولیه و برند کارخانه تولید کننده
  • اندازه، قطر و ضخامت لوله
  • فشار کاری و کاربرد لوله
  • حجم سفارش و شیوه سفارش محصول

از مهمترین نکاتی که قبل از خرید لوله های پلی اتیلن فشار قوی از توزیع کننده برتر این لوله ها باید به آن دقت نمایید گرید این لوله ها است، زیرا این لوله ها به دلیل نوع ترکیبات مایعات عبوری از خود باید از قطر، متراژ و ضخامت مناسبی برخوردار باشند.

تماس با ما