جستجو کردن

کارخانه نوار آبیاری پی وی سی درجه یک

امروزه به دلیل کم آبی و خشکسالی در کشور مصرف بهینه آب در سازمان ها و صنایع مختلف به ویژه صنعت کشاورزی لازم و ضروری است و به همین منظور شرکت های تولید کننده انواع نوار آبیاری پی وی سی را با استفاده از مواد اولیه مرغوب طراحی و ارائه می کنند که به دلیل کارایی مطلوب، فروش بالایی را به خود اختصاص داده است.

کارخانه نوار آبیاری پی وی سی درجه یک

خصوصیات عمده نوار آبیاری پی وی سی درجه یک

خصوصیات عمده نوار آبیاری پی وی سی درجه یکنوار تیپ آبیاری در دو نوع پلاک دار و درز دار تهیه می شود که به صورت قطره چکانی  و یا زیگزاگی آب از آن خارج شده و در کشت های ردیفی  سبزیجات نظیر کاهو، کلم،فلفل دلمه ای و .. کاربرد زیادی دارد. این نوارها به دلیل کیفیت بالا و کارایی و عملکرد مناسب مورد توجه کشاورزان زیادی قرارگرفته اند و فروش بسیار خوبی دارند. از خصوصیات و ویژگی های نوار آبیاری درجه یک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در برابر پوسیدگی و ساییدگی مقاومت بالایی دارد.
  • در برابر تغییرات دمایی بسیار مقاوم می باشد.
  • در مقابل ضربه و فشار مقاوم است.
  • در مقابل مواد شیمیایی استحکام زیادی دارد.
  • مقاومت بالایی در برابر نور خورشید دارد.
  • دارای وزن سبکی بوده و حمل و نقل آن آسان می باشد.
  • از قیمت مناسب و مقرون به صرفه برخوردار می باشد و در شرایط اقلیمی و جوی مختلف قابل استفاده است.

امروزه بازار خرید و فروش انواع لوله آبیاری به دلیل کاربرد فراوان رونق زیادی پیدا نموده است و یکی از پرفروش ترین وسایل و ابزار در صنعت کشاورزی می باشد. استفاده از این محصول در صرفه جویی و مصرف بهینه آب تأثیر بسیار مهمی دارد همچنین از رشد علف های هرز جلوگیری می کند.

مرکز تولید انواع نوار آبیاری در ایران

مرکز تولید انواع نوار آبیاری در ایراناین روزها برندهای متعددی در کشور در زمینه تولید نوار آبیاری در حال فعالیت هستند که سعی می کنند تا با استفاده از تکنولوژی مدرن و طبق استاندارهای لازم انواع این محصول را با کارایی و عملکرد مطلوب تولید و ارائه نمایند و بتوانند رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند که در این امر بسیار موفق بوده اند، زیرا امروزه انواع نوار آبیاری از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد.

قیمت نوار آبیاری به عوامل مختلف یبستگی دارد و مواردی همچون نوع،برند و شرکت تولید کننده،نوسانات اقتصادی موجود در کشور،میزان عرضه و تقاضا،نحوه خرید و فروش و… بر قیمت مؤثر می باشند و قیمت در خرید و فروش هایی که به صورت عمده انجام می شود پایین تر از قیمت خرید جزئی است و مشتری استقبال بهتری از این نوع خرید می کند همچنین هر چه کیفیت محصول بالاتر باشد مسلماً از ارزش بیشتری برخوردار بوده و قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

تماس با ما