جستجو کردن

کارخانه نوار تیپ پی وی سی ارزان قیمت

امروزه در بیشتر زمین های کشاورزی با توجه به پیشرفت صنعت و کشاورزی از نوار تیپ پی‌وی‌سی استفاده می‌کنند. این محصول باعث راحت‌تر شدن کارها و همچنین صرفه جویی در مصرف آب شده‌است. می‌توان گفت با آمدن نوار تیپ پی‌وی‌سی، بازار صنعت کشاورزی از تحول زیادی برخوردار شده‌است.

 

کارخانه نوار تیپ پی وی سی ارزان قیمت

 

خصوصیات مهم نوار تیپ پی‌وی‌سی

 

امروزه این نوار ها از کارایی زیادی برخوردارند و کار کشاورزان را به طرز قابل توجهی راحت‌تر کرده‌‌است. همچنین باعث افزایش بار زمین های زراعی و کشاورزی شده‌است. با نصب این نوارها روی زمین های کشاورزی و زراعی شما دیگر می‌توانید زمین های کشاورزی خود را به روش قطره‌ای آبیاری کنید. بنابراین از مصرف زیاد آب جلوگیری می شود.

چند نکته مهم را باید کشاورزان در هنگام نصب این نوارها بر روی  زمین‌های کشاورزی رعایت کنند. این نکات عبارتند از:

  1. نباید ریشه‌ی گیاهانی که در اطراف این نوارها کاشته‌اید خشک بمانند زیرا ریشه گیاه رشد کرده و برای پیدا کردن آب از شیارهای روی نوار وارد نوار می‌شود.
  2. نباید در مسیری که این نوارها را نصب می‌کنید، اشیای تیز مانندی وجود داشته باشند. به دلیل اینکه باعث پاره شدن نوار می‌شود.
  3.  توصیه می شود که در هنگام نصب این نوار بر روی زمین های کشاورزی آن را زیر خاک نصب کنید تا ماندگاری بیشتری را داشته باشد. در صورتی که روی خاک نوار را نصب کنید به دلیل تابش مستقیم نور خورشید که روزانه بر آن می تابد، باعث زودتر خراب شدن آن می‌شود. بنابراین شما می توانید تا ۱۰ سانتی متر نوار را زیر خاک نصب کنید.
  4.  باید قبل از نصب نوار تمامی زمین شخم زده شده باشد. همچنین زمین خالی از سنگ و کلوخ تیز و برنده باشد.
  5.  باید در طول مسیر نصب این نوار از هرگونه ایجاد شکستگی پرهیز کنید. در صورتی که این اتفاق افتاد، هرچه زودتر رفع نقص کنید زیرا باعث می شود که جریان آبدهی بسیار کند انجام شود.

 

خصوصیات مهم نوار تیپ پی وی سی

 

تولید انواع نوار تیپ با ارزانترین قیمت

 

امروزه با پیشرفت صنعت و افزایش تمایل کشاورزان به آبیاری قطره‌ای زمین‌های کشاورزی، تولید نوار تیپ پی‌وی‌سی و انواع آن افزایش یافته است. همچنین به دنبال این افزایش تولید، قیمت نوار تیپ به مناسب‌ ترین شکل ممکن در بازار عرضه می گردد.

شما نیز می‌توانید این محصول بسیار کار آمد را با مناسب‌ ترین قیمت تهیه نمایید. سپس برای افزایش محصولتان و آبیاری قطره‌ای زمین هایتان استفاده کنید.

همچنین باید بگوییم که با استفاده از این نوار، کار خودتان را در انجام امورات کشاورزی بسیار آسان کرده‌اید. از این رو محصولی که برداشت خواهید کرد، بسیار باصرفه‌ تر از قبل خواهد بود.

 

تولید انواع نوار تیپ با ارزانترین قیمت

تماس با ما