جستجو کردن

انواع لوله پلیکا گرانولی

لوله پلیکا های گرانولی از جمله لوله های بازیافتی هستند که انواع مختلفی دارند و در سایز های متنوع تولید و به بازار عرضه می شوند.

کاربردهای لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا های گرانولی دارای کاربرد های مختلفی می باشد که بر اساس ماهیت این کالا انتخاب شدند.

لوله پلیکا های گرانولی استوانه ای و دایره می باشد گاها به صورت مثلثی و مربعی هم تولید می ‌شود اما متداول ترین شکل تولید این لوله ها به صورت دایره ای و استوانه ‌ای است، زیرا وقتی لوله ها استوانه گرد می باشند، مواد مورد نظر به راحتی در آنها جریان پیدا می ‌کند و جابجا می شود.

از لوله پلیکا ها برای انتقال مایعات به کار می رود، اما مایعات منظور ما فاضلاب‌ها نیست، زیرا این لوله ها به دلیل جنس بازیافتی که دارند از مقاومت نسبتا پایینی برخوردار هستند و در شرایطی که دچار فشار زیاد باشند، می شکنند به همین دلیل برای جابجایی های سطحی و با فشار کمتر استفاده می شوند.

معمولاً از این لوله پلیکا ها برای کانال های هوایی و یا کانال جوی آب استفاده می شود.

از این لوله های پلیکا گرانول ای برای مصارف کشاورزی و سیستم آبیاری نیز استفاده می شود.

گاها ما شاهد این هستیم که به عنوان هواکش ساختمان نیز این لوله ها را خریداری کرده و از آنها استفاده های جدید و جالبی می کنند.

فروش عمده لوله پولیکا گرانول

فروش عمده لوله پلیکا های گرانولی در بسیاری از بازارهای سنتی و اینترنتی صورت می ‌گیرد و نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که بازار های اینترنتی این محصول بسیار پر رونق تر است، زیرا با خرید اینترنتی در واقع قیمت درب کارخانه را خواهید خرید و این موجب شده تا تقاضا برای بازار فروش این محصول بسیار بالا رود.

اما شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا نرخ تمام شده این محصول در بازار اینترنتی مناسب تر از بازارهای سنتی می باشد؟

ما در ادامه جواب این پرسش را به شما خواهیم داد.

در حال حاضر دنیا رو به سمت مدرنیته شدن می‌ رود و تجارت و خرید و فروش نیز به همین سبک پیش می‌ رود و بازار های اینترنتی به علت نداشتن یک سری از فاکتور های مهم مانند اجاره مکان استهلاک دپو کردن محصول، خرید اولیه بسیار بالای محصول، استهلاک آب و گاز و نیروی انسانی و همچنین با حذف واسطه ها دارای نرخ فروش پایین تر می باشد.

بنابراین فروش عمده لوله پلیکا به صورت اینترنتی رواج بسیار زیادی یافته است و خریداران می توانند محصول مورد نیاز خود را بصورت اینترنتی و در سراسر کشور در اسرع وقت انجام داده و تحویل بگیرند.

تولید انواع لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا گرانول، یکی از ارزان ترین نوع این لوله ها می باشد که از مواد های بازیافتی تولید می شود.

این محصول از انواع گرانول های پی وی سی که به صورت دست دوم و یا همان بازیافتی است تولید می ‌شود و معمولا به رنگ مشکی و خاکستری است و چون از مواد بازیافتی تولید شده است، دارای کیفیت پایین می باشد و همین موجب شده تا این لوله بسیار شکننده باشد و برای مصارف مهم مانند انتقال آب و یا حتی غلاف های کابلی اصلا توصیه نمی شود.

لوله های پلیکا گرانولی در سایز های مختلفی تولید می‌شود و وزن این لوله ها بر اساس سایز آنها نیز متغیر است، به طور مثال لوله پلیکای گرانول با سایر ۶۳ دارای وزنی حدود ۴ الی ۴.۸ کیلو می باشد.

لوله پلیکای سایز ۱۲۵ وزنی حدود ۱۱ الی ۱۲ کیلو دارد.

لوله های پلیکا های گرانولی در واقع از گلوله های کوچک پلاستیکی که در درون دستگاه ها شیر های مختلفی به خود می‌گیرد تولید می‌ شود و همانطور که گفتیم به دلیل ترکیب پلاستیک های مختلف و انواع گرانول ها,رنگی همانند خاکستری و مشکی دارد و در کل می توان گفت رنگ تیره دارد زیرا مخلوطی از رنگ های مختلف است.

قیمت عمده لوله پلیکا گرانول

لوله پلیکا های گرانولی به دلیل بازیافتی بودنشان دارای قیمت فروش نسبتا پایین می باشد و در نتیجه قیمت عمده این محصول نسبت به سایر لوله های پلاستیکی درجه یک مناسب تر می باشد.

لوله پلیکا های گرانولی با اتصالات مختلف و متنوعی به یکدیگر وصل می شوند برای مثال از انواع اتصالات:

سه راه ۳۱۵

زانو ۹۰ درجه

سه راه ۹۰ درجه

زانو ۴۵ درجه

فلانچ پلیکا سایز ۲۰۰ ۲۵۰ ۳۱۵

عوامل مختلفی بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد عواملی همچون، سایز لوله پولیکا، متراژ لوله پولیکا ،نوع درجه کیفیت لوله پولیکا، کارخانه سازنده آن.

جدا از مواردی که پیشتر گفته شد عامل بسیار مهمی همچون نرخ ارز نیز روی این محصول تاثیر می‌گذارد هرچه نرخ دلار بالاتر می‌ رود قیمت این محصول نیز همانند محصولات دیگر بالاتر می رود.

اما با حذف واسطه ها و خرید از فروشنده اصلی می توانید این محصول را به صورت عمده و به قیمت درب کارخانه خریداری نمایید.

قیمت این محصول با توجه به متریال مورد استفاده شده متفاوت است و این محصول در کمترین نوع کیفیت از متری ۲۰ هزار تومان شروع شده و مدل های باکیفیت‌ تر آن با متری ۱۲۰ هزار تومان به فروش می رسد.

خرید لوله پولیکا گرانول

خریداران لوله پولیکا معمولا این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند، زیرا می دانند با خرید تناژ بالا این محصول قیمت تمام شده ی محصول برای آنها مناسب تر در می آید.

معمولا افرادی که تاسیساتی هستند و یا در زمینه ی آبیاری های قطره ای و افرادی که در کار ساخت و ساز هستند، این لوله های پولیکا را خریداری می کنند زیرا این لوله برای آنها کاربرد های فراوانی دارد.

درست است که این محصول به دلیل کیفیت نسبتا پایین که دارد تحمل فشار زیاد را ندارد اما در مکان هایی که فشار کمتر باشد، می تواند بسیار کاربردی و از لحاظ اقتصادی به صرفه باشد و این خودش پوهن بسیار مهمی می باشد.

این لوله پولیکا ها به صورت عمده و به صورت خورده نیز به فروش می رسد و خریداران می توانند بسته به نیاز شاد و کاربردی که می خواهند از آن استفاده کنند این محصول را خریداری نمایند و در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت نمایند.

چنانچه قصد خرید عمده لوله پولیکای را دارید می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و پس از کسب اطلاعات بیشتر با دیدید کاملا باز خرید خود را نهایی کنید.

تماس با ما