جستجو کردن

بررسی مشخصات دریچه منهول کامپوزیتی مرغوب

منهول یک دریچه برای دسترسی به راه های زیر زمینی فاضلاب است و دریچه منهول کامپوزیتی یک پوشش یا صفحه برای پوشاندن درب خروجی و اصلی فاضلاب از جنس کامپوزیت است که راه عبور و مرور حشرات و حیوانات موذی را بسته و بسیار سخت و از مقاومتی بالا برخوردار است. دریچه منهول کامپوزیتی مرغوب یک ابزار برای پوشاندن درب خروجی فاضلاب با قیمتی بسیار مناسب است و طول عمر بالاو مقاومت زیادی دارد.

بررسی مشخصات دریچه منهول کامپوزیتی مرغوب

دریچه منهول کامپوزیتی چه کاربردی دارد؟

دریچه منهول کامپوزیتی چه کاربردی دارد؟ بسیاری از خروجی های فاضلاب از زیر خیابان های شهر عبور می کنند که برای سرکشی به آنها در بعضی از قسمت های آن دارای درب هایی هستند که این دسترسی را بسیار آسان کرده و در هر زمان که نیاز به سرکشی باشد باید درب چدنی بسیار سنگین را با زحمت جابجا و سپس کار را به انجام رساند..

دریچه منهول مرغوب یک کالا از جنس کامپوزیت است که از وزن بسیار سبک و از مواد مقاومی تولید شده که قادر است همین کار را انجام دهد بسیار از اوقات اتفاق افتاده که بعضی افراد درب های چدنی را از روی فاضلاب برداشته تا از فروش آن عایدی داشته باشند اما اگر از نوع کامپوزیتی این کالا استفاده کنید این اتفاق هرگز نخواهد افتاد .

دریچه های کامپوزیتی در هوای گرم و سرد از مقاومت بالایی برخوردار هستند همینطور وزن های بسیار سنگین و کشش و سایش را به خوبی تحمل کرده و از پس این موارد خوب بر می آیند پس انواع درب پوش های کامپوزیتی با قیمت های مناسب و طول عمر و مقاومتی که دارند می توانند جایگزین هایی بسیار خوب برای انواع چدنی این کالا باشند.

فروش مستقیم دریچه منهول کامپوزیتی

فروش مستقیم  دریچه منهول کامپوزیتی تولید کننده انواع دریچه منهول کامپوزیتی را از بهترین مواد اولیه موجود در بازار تهیه کرده که هم سبک و هم بسیار مقاوم هستند و آن را پوششی برای مسدود کردن درب خروجی فاضلاب قرار داده تا تا از ورود و خروج حشرات و جانوران موذی جلوگیری کرده و باعث ایمنی درب های باز شود.

دریچه منهول کامپوزیتی را اگر به صورت مستقیم تهیه و خریداری فرمایید در آن صورت از قیمت واقعی تعیین شده برای کالا و محصول عالی نظیر انواع این دریچه استفاده کرده اید زیرا این واسطه ها هستند که بی علت قیمت کالا ها را بالا می برند پس با حذف واسطه ها این خرید را تجربه واز آن سود ببرید .

اگر به هر علت به تعداد بالا از انواع این کالا نیاز داشتید بهتر است از فروش دریچه منهول به صورت عمده استفاده تا در این صورت از قیمت کف و پایه که برای انواع محصول مشخص شده سود ببرید.

تماس با ما