جستجو کردن

تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن ایرانی

تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن ایرانی، انواع لوله فاضلابی، آشامیدنی و… را به صورت عمده و جزئی در بازار به فروش می رسانند. اما مشتریان عزیز برای خرید این محصول با قیمت ارزان می توانید از نمایندگی های اصلی کمک حاصل فرمایید.
لوله پلی پروپیلن نمونه ای بسیار ارزنده از انواع لوله بوده که دارای ساختار مولکولی منحصر به فردی می باشد که البته مواد اولیه موجود در آن بسیار مرغوب و باکیفیت بوده است. این محصول توسط برند های معروف تولید شده و به بازار جهانی عرضه می شود.

لوله و اتصالات پلی پروپیلن

لوله و اتصالات پلی پروپیلن از انعطاف پذیر ترین انواع لوله در بازار ایران است و به دلیل برخی از خواص و ویژگی هایی که دارد، در بازار بیش ترین فروش را به دنبال داشته است.
لوله پلی پروپیلن بسیار نرم و مقاوم بوده و از وزن بسیار سبکی برخوردار است. این محصول جرم نمی گیرد و قابل رسوب پذیری نمی باشد. لوله و اتصالات پلی پروپیلن از ویژگی های دیگری نیز برخوردار است که عبارت اند از:

  1. دارا بودن از عمر بسیار طولانی حداقل 50 سال
  2. نصب و راه اندازی بسیار راحت بدون نیاز به چسب و خمیر
  3. داشتن نمای زیبا از روکار و توکار
  4. جلوگیری از ایجاد صدای حاصل از ارتعاشات
  5. پوسیده نشدن و اکسید نشدن لوله و اتصالات در زمان طولانی
  6. نداشتن ناهمواری ها و همچنین صاف و صیقل بودن آن ها
  7. نداشتن عایق کاری و مقاوم در برابر حرارت

تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن

تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن

تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن، انواع لوله را به صورت عمده در بازار مجازی به فروش گذاشته است. البته تأمین کنندگان زیادی در راستای تولید این محصول شروع به کار نموده اند و اما باید بدانید که تولیدی های داخلی بیش ترین و باکیفیت ترین میزان تولید را داشته و بخشی از آن را در کشور های خارجی به فروش می گذارند.
تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن در ایران، با به کارگیری بهترین فناوری و البته استفاده از بهترین دستگاه ها و مواد اولیه مرغوب توانسته است محصولات ارزنده ای را به بازار هدیه دهد.

تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن

لوله پلی پروپیلن ایرانی

لوله پلی پروپیلن از بهترین انواع اتصالات بوده که در دو رنگ سبز و سفید تولید می شود. این محصول در آبیاری تحت فشار، تأسیسات هوای فشرده و… کاربرد داشته و البته در برند های ایرانی چون پلیکا تولید می گردد.
از کاربرد های لوله پلی پروپیلن ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انتقال آب در صنایع مختلف چون سد سازی
  • استفاده از لوله ها در مسیر آبیاری کشاورزی
  • استفاده از آن در جهت لوله کشی صنعتی از جمله اسیدی، قلیایی
  • کاربرد این محصول در سیستم های آب گرم و سرد
  • استفاده در جهت لوله کشی آب زیرزمینی
  • استفاده از آن به عنوان انشعابات شهری

 

 

تولیدی لوله و اتصالات پلی پروپیلن

 

تماس با ما