جستجو کردن

تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت ایرانی

لوله های پلی اتیلن دارای انواع و اقسام گوناگون می باشد که در مصارف تحت فشار جایگاه ویژه ای دارند و نسبت به دیگر لوله ها دارای مصرف بیشتری می باشد و به دلیل خواص و ویژگی های بسیار عالی خود جایگزینی مناسبی به جای لوله های چدنی ،فلزی و … هستند . یکی از لوله های پلی اتیلن ،لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت می باشد که برای جمع آوری و انتقال فاضلاب در کشور ما و سایر نقاط جهان مورد استفاده فراوان قرار گرفته است . دارای انواع و اقسام لوله ها می باشد و از ویژگیهایی مانند : عمر طولانی ، عدم زنگ زدگی ، مقاوم در برابر جانوران جونده ، مقاوم در برابر مواد شیمیایی ، اتصال پذیری راحت ، تحمل فشار ، قابل انعطاف پذیری و … دارا است .

تولید لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت ایرانی

معرفی انواع لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت

معرفی انواع لوله پلی اتیلن فاضلابی کاروگیت لوله های پلی اتیلنی دارای انواع مختلف می باشد یکی از انواع لوله های پلی اتیلنی ،لوله پلی اتیلن فاضلابی است که دارای دو جداره بیرونی می باشد و از نظر ظاهری نیز حلقه حلقه یا مارپیچ است و از نظر داخلی صاف و صیقلی و در بیشتر موارد زرد رنگ است .

برای شبکه های  جمع آوری فاضلاب ،  انتقال فاضلاب ، آبرسانی مزارع ، پس آب های صنعتی ، انتقال سیالات اسیدی و قلیایی ،پل سازی و بسیاری از کاربرد های دیگر  مورد استفاده قرار می گیرد . لوله های پلی اتیلن ( کروگیت ) به عنوان پرکاربردترین و با کیفیت ترین لوله برای جمع آوری و انتقال فاضلاب در ایران و سایر نقاط جهان مورد استفاده قرار می گیرد . کاربرد لوله های پلی اتیلن در انتقال آب شرب ، مصارف کشاورزی ، فاضلاب شهری و خانگی ، انتقال گاز ، غلاف کابل برق و مخابرات ، انتقال مواد نفتی و … می باشد . 

مرکز فروش لوله پلی اتیلن فاضلابی درجه یک

مرکز فروش لوله پلی اتیلن فاضلابی درجه یک امروزه کارخانه هایی زیادی در کشورمان مشغول تولید لوله های پلی اتیلن درجه یک و فروش لوله پلی اتیلن هستند ، و دارای کیفیت و مرغوبیت بالا   می باشد . لوله کاروگیت مقاومت بالایی در برابر سایش دارند و دارای استقامت بالا می باشد .

یکی از مهمترین نیاز های مشتری که در تولید این لوله ها رعایت می شود رعایت استاندار ملی و بین مللی نسبت به تولید این محصول می باشد . بهترین لوله های پلی اتیلن فاضلاب را می توان در کارخانه های چون : باران پل اراک ، حافظ پلاستیک ،  تهران پلاستیک ، ارس آبشار و …. به صورت درجه یک پیدا کرد و خریداری کرد ،علاوه بر این کارخانه ها ، مراکز دیگری نیز در کشور وجود دارند که به فروش این لوله ها مشغول می باشند .

تماس با ما