جستجو کردن

خرید اینترنتی پله منهول به قیمت درب کارخانه

پله منهول در دسته تجهیزاتی قرار گرفته که سبب دسترسی کاربران به زیرزمین جهت استفاده از شبکه های آب و فاضلاب می باشد.

انواع پله منهول

صنایعی مانند مخابرات، شرکت های آب و فاضلاب، برق و گاز اغلب تجهیزات خود را در زیر زمین قرار می دهند.

محصولی به نام منهول که به معنی آدم رو است، در جنس های مختلفی برای این صنایع تولید می شود.

از انواع پله منهول می توان به جنس های کامپوزیت، فایبر گلاس، پلی اتیلن، آجری و بتنی اشاره کرد.

در واقع این پله ها به گونه ای هستند که به صورت عمودی نصب شده تا متخصصان و افراد بتوانند جهت تعمیر یا بازبینی خطوط آب، فاضلاب و برق و غیره و دسترسی سریع داشته باشند.

لازم است بدانید که پله های منهول با توجه به کاربردی که دارند تقسیم می ‌شود که می ‌توان به پله منهول با قطر کم و پله منهول با قطر بالا اشاره کرد.

این محصولات برای استفاده در اماکن مختلف می باشند و هر کدام از این جنس ها به دلیل ویژگی‌ های خاصی که داشته در صنایع مذکور به کار گرفته می شود.

اولین و قدیمی ترین پله منهولی که هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد، پله منهول آجری است.

در واقع این پله ها با استفاده از آجر ها ساخته شده اند که تنها مزیت آن فقط قیمت پایینش است و خطرات احتمالی مانند فرسایش خاک زمین باعث شده که پله های آجری در برابر فشار زمین و لرزه آسیب پذیر باشند؛ همچنین این محصولات  برای ارتفاع بیش از ۳ متر به کار گرفته نمی شود.

یکی از مستحکم ترین پله های منهول از جنس بتن است که وزن زیادی دارد و همین موضوع باعث شده جابجایی آن بسیار سخت و دشوار باشد.

البته فقط مقاومت و استحکام آن باعث شده از مهم ترین نوع منهول باشد و به دلیل معایب ذکر شده امروزه کمتر از این تجهیزات استفاده می شود.

یکی دیگر از پله های منهول مهم و بسیار پر کاربرد، از تجهیزات پلی اتیلنی هستند که به صورت تک جداره و دو جداره در قطر و ارتفاعات گوناگون تولید گردیده است.

این محصولات اغلب در تمامی اماکن استفاده شده و مقاومت بسیار بالایی دارند؛ همچنین به سرعت نصب می ‌شوند و از وزن پایینی برخوردارند که همین ویژگی باعث شده به راحتی آن ها را جا به جا کرد.

دلیل استفاده از انواع منهول برای دسترسی سریع افراد به قسمت های داخل زمین بوده که می تواند سبب ورود و خروج راحت ‌تر آن ها جهت نظارت تاسیسات داخلی شود.

پله منهول پلی پروپیلن

همان‌ طور که در بالا اشاره کردیم، یکی از بهترین و باکیفیت ترین جنس پله منهول، از متریال پلی پروپیلن یا همان پلی اتیلن می باشد که امروزه این قبیل از محصولات به دلیل ویژگی ‌های متعدد طرفداران بالایی پیدا کرده و در کل جهان معروف است.

این پله ها از پلاستیک های بادوام و محکم ساخته شده که اغلب در شبکه های فاضلاب استفاده می شود و چون هیچ واکنشی با اسید های منتشر شده از شبکه آب و فاضلاب نشان نمی دهد، خطری برای سلامت انسان نخواهد داشت.

پله پلی اتیلنی منهول طراحی مناسبی دارد و نگهداری راحت این محصول، جابجایی آسان و همچنین استحکام و مقاومت بالای آن در برابر رطوبت، سرما و گرما از جمله مهم ترین ویژگی های این محصول می باشد.

سطح صاف و یکنواخت بدنه پله پلی اتیلن سبب نگهداری راحت آن شده و به هیچ عنوان در هنگام تماس با مواد شیمیایی تخریب نمی شود.

این محصولات هزینه ‌های حمل و نقل کمتری دارد و به دلیل اینکه هیچ تغییر شکلی در مواجهه با رطوبت یا مواد اسیدی و قلیایی ندارد، قابل استفاده در اکثر اماکن در زیر مسیر های زیرزمینی و معادن فاضلاب ها را دارد.

جالب است بدانید این محصولات فقط در زیر زمین استفاده نشده و در سفینه های هوایی، زیر دریایی یا حتی موشک و هواپیما هم استفاده می شود که ایمنی و امنیت بسیار زیادی به افراد در حین حرکت می بخشد.

قیمت پله منهول فاضلابی

با توجه به مطالب فوق، متوجه می شویم که پله های منهول انواع مختلفی دارند و همین تنوع بالای آن ها باعث شده که قیمت محصول متغیر باشد.

در این میان اطلاع از قیمت پله منهول فاضلابی برای همه افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند، مهم می باشد و لازم است بدانید، قیمت آن ها بر اساس جنسی که داشته فرق می کند.

به طور کلی، پله های منهول از جنس پلی پروپیلن به دلیل دوام و ماندگاری بیشتر، از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

این محصولات توسط برند های گوناگون با درجه کیفی های مختلفی تولید گردیده که هر چه کیفیت آن بیشتر باشد، قیمتش هم بالاتر می ‌رود.

پل منهول ها در دسته کالا های پر استفاده صنعتی بوده که در حال حاضر به دلیل نوسانات قیمتی نمی توان برای آن ها قیمت ثابتی در نظر داشت اما مشتری می ‌تواند با میزان سفارش خود به صورت عمده تاثیر بسیار زیادی در کاهش قیمت نهایی داشته باشد.

از طرف دیگر نحوه خرید محصول هم یکی از عوامل موثر در پایین آمدن قیمت ها است که خرید مستقیم می تواند با حذف واسطه گری به کاهش هزینه های مشتریان کمک کند.

لازم است بدانید که در حال حاضر خرید و فروش پله منهول با کیفیت در سطح کشور به روش حضوری و غیر حضوری انجام می‌ شود.

پله منهول

در این میان، خرید اینترنتی و آنلاین می تواند یکی از روش های موثر در مناسب تر شدن قیمت این قبیل از محصولات باشد.

به این صورت که شما عزیزان دیگر وقت زیادی تلف نکرده و نیازی نیست هزینه های زیادی بابت رفت و آمد و حمل و نقل کالا پرداخت کنید بلکه، به راحتی می توانید آن را در منزل با چند کلیک ساده سفارش دهید.

البته بایذ بدانید قبل از سفارش می توانید تمام اطلاعات نظر راجع به محصول را هم کسب کرده و آن ها را با آگاهی بیشتر انتخاب کنید.

مجموعه ما با در نظر گرفتن قیمت مناسب، برای این کالا سبب خرید مقرون به صرفه تر برای شما عزیزان می شود.

شما خریداران گرامی می توانید این محصول را مستقیما به نرخ درب تولیدی از این وب سایت تهیه کنید.

به منظور خرید عمده و جزئی می توانید با شماره هایی که در صفحه مشاهده می کنید، در تماس باشید تا با دیدی کامل، انتخابی مناسب از این محصولات داشته باشید.

مشاوران فروشی که در بخش پشتیبانی حضور دارند، به سرعت پاسخگوی سوالات شما سروران گرامی در زمینه خرید عمده یا تکی خواهند بود.

تماس با ما