جستجو کردن

خرید جدیدترین انواع دریچه منهول با قیمت مناسب

با خرید جدید ترین انواع دریچه منهول، می توانید کالایی با قیمت خوب و کیفیت برتر برای خود و مشتری های خود به ارمغان آورید.

انواع دریچه منهول

‎دریچه منهول، دارای انواع مختلفی می باشد که خریدار در هنگام خرید به این نکته دقت می‌ کند، که دقیقا کدام مدل از این دریچه را می خواهد تهیه نماید.

همچنین دریچه منهول دارای کیفیت های متفاوتی است و هر کسی می تواند بر اساس کاربردی که این دریچه دارد و همچنین هزینه ای که می خواهد انجام دهد، یکی را به دلخواه انتخاب و خریداری نماید.

‎اگر بخواهیم دریچه منهول را از نظر جنس آن به انواع مختلفی تبدیل کنیم، باید گفت جنس چدنی، فلزی و پلی اتیلن ای تولید می شود که هر کدام از این ها، کاربرد های مختص به خودشان را دارند و قیمتشان هم با هم متفاوت است.

‎این دریاچه از نظر اندازه و شکل هم با هم فرق دارد، یعنی بعضی از دریچه های منهول به صورت دایره هستند و بعضی دیگر به صورت مربع و همچنین تولید کننده مدل دیگری را تولید می‌ کند که به صورت مستطیل می باشد و برخی کاملا بسته هستند، اما بعضی دیگر، به گونه ای هستند که آب از داخل آن ها عبور می کند و به زیر زمین میرود.

‎در هنگام انتخاب و خرید دریچه های منهول، دقت کنید که می خواهید این دریاچه را برای چه مکانی مورد استفاده قرار دهید، مکانی که کاملا باید سر بسته باشد و هیچ آبی به آن نفوذ نکند و یا مکانی که باید آب به داخل آن برود.

دریچه منهول

کاربرد دریچه منهول

‎دریچه منهول کاربرد های متفاوتی دارد و مهندسین ساختمان برای ساخت و سازها منازل و همچنین جاده سازی، از این دریچه ها استفاده می کنند و یکی از مهم ترین کاربردهای این دریچه ها، در خیابان ها می باشد که آب باران را به زیر زمین انتقال می دهد و همچنین باعث می شود که خیابان نمای زیبایی داشته باشد و خطر افتادن افراد و یا اتومبیل ها به داخل این چاله ها را حفظ می نماید.

‎همچنین در خانه ها برای اینکه بعضی از محفظه های مهم، مانند کنتور آب از باران در امان باشد از این دریچه ها استفاده می کنند که مانند یک حفاظ است تا کنتور خراش بر ندارد، نشکند و یا در اثر باد و باران به آن آسیب وارد نشود.

‎کارخانه دار ها هم، در کارخانه های خود از این دریچه ها به صورت بهینه استفاده می ‌کنند، که بوی بد و یا گاز از اون محیط خارج نشود و این دریچه منهول شبیه به دروازه ای است که راه را جدا می کند و کسانی که مسئول تاسیسات زیر زمین هستند، از این دریچه به زیر تونل راه پیدا می ‌کنند و کار خود را انجام می دهند.

صادرات دریچه منهول

‎دریچه منهول یک محصول کاملا صادراتی می باشد و تولید کننده ها در بازار داخل این کالا را تولید می‌ کنند.

ین دریچه با کیفیت و قیمت خوبی که دارد، صادرات آن بسیار رونق دارد و کشورهای خاورمیانه از جمله کشورهای اطراف این دریچه را برای خود تهیه می نمایند.

‎خوشبختانه، مواد اولیه این دریچه در بازار داخل موجود است، برای همین به راحتی و با قیمت بسیار پایینی تولید می گردد و همانگونه که مطلع هستید، برای تولید این دریچه از بهترین متریال موجود استفاده می شود، زیرا برای صادرات نیاز است علاوه بر اینکه متریال درجه یک باشد، بسته بندی آن و تمام استاندارد ها برای تولید این دریچه ها کاملا استاندارد عمل می شود.

‎برای همین هم کارشناسانی هستند که، بعد از تولید این دریچه ها، آن ها را تست می کنند و قبل از بسته بندی و ارسال بار، برای صادرات آن را مورد بررسی قرار می ‌دهند، تا هیچ مشکلی نداشته باشد و یا ترک و یا ضربه ای به آن وارد نشده باشد.

‎منهول پلی اتیلن حجم صادرات بسیار زیادی دارد و سالانه، این مدل صادرات بیشتری از دیگر انواع دریچه ها صورت می گیرد و کشور ما سال هاست که دارد این دریچه را تولید می‌ کند و حجم زیادی از این دریچه ها با بسته بندی های استاندارد، به مرزهای خارج از ایران ارسال می گردد.

قیمت دریچه منهول

‎برای خریدار دریچه منهول، قیمت بسیار اهمیت دارد، برای همین تلاش می ‌کند تا این کالا را با ارزان ترین قیمت کف بازار، برای خود تهیه کند و شما می توانید با خرید عمده و کلی، از تخفیف ویژه و استثنایی این کالا نهایت بهره را ببرید و این دریچه های منهول با اندازه و سایز های متفاوتی که دارند و قیمت آنها نیز با هم فرق دارد.

‎برای مثال دریچه هایی که از جنس پلی اتیلن هستند، قیمت آن ها با دریچه های فلزی متفاوت است و شما می توانید قبل از انتخاب و خرید، حتما قیمت دقیق و به روز بگیرید و آنها را باهم مقایسه کنید بر اساس کیفیت و کارایی هایی که دارند.

‎ما در این مطلب می خواهیم، قیمت تقریبی دریچه منهول را بیان کنیم، که باید گفت قیمت دریچه نانو کامپوزیت که قطر آن ۶۰ سانتیمتر می باشد، یک میلیون و سیصد و بیست هزار تومان است و کاربرد آن برای پیاده روی هایی است که در مرکز شهر موجود می باشد.

‎همچنین قیمت دریچه چدن که به شکل مربع است و قطر آن ۵۰ سانتی متر می باشد، دو میلیون و چهارصد هزار تومان است و در جریان باشید که این قیمت عمده است.

خرید دریچه منهول

‎همانگونه که مطلع هستید خرید دریچه منهول در حجم بالایی در بازار صورت می گیرد، زیرا یکی از کالا هایی است که بسیار ضروری می باشد و مورد استفاده قرار می‌ گیرد و افراد تلاش می ‌کنند تا بهترین دریچه های منهول را برای خود تهیه نمایند، شما خریدار محترم می توانید به راحتی این کالا را همین الان برای خود ثبت سفارش کنید و با شماره ای که در این صفحه موجود می باشد، ارتباط بگیرید به راحتی سفارش خود را ثبت نهایی کنید.

‎در هنگام خرید دریچه های منهول، حتما به این نکته توجه کنید که می خواهید چه دریچه ای را و با چه جنسی، چه ابعادی برای خود تهیه کنید و مهمترین پارامتری که در خرید تاثیر دارد، همین است که باید آن را در نظر داشته باشید.

‎امیدواریم این مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم، به شما کمک کند تا بتوانید بر اساس بودجه ‌ای که دارید و همچنین مکانی که می خواهید این دریچه منهول را در آن قرار دهید، یکی را به صورت استاندارد برای خود خریداری نمایید.

تماس با ما